تنظیمات اینترنت سیم کارت شاتل موبایل | سیم کارت هوشمند

تنظیمات اینترنت سیم کارت شاتل موبایل | سیم کارت هوشمند
رونمایی از سیمکارت های هوشمند ساتل موبایل،اتصال اینترنت پر سرعت سیمکارت شاتل موبایل در هر نقطه به مناسبترین آنتن مخابراتی متصل می شود،پشتیبانی از شبکه های4G,5G,LTE,3.75Gو3G

فروشگاه حضوری ساتل دیجیتال

نمایندگی رسمی شاتل موبایل

سیمکارت های هوشمند ساتل موبایل معرفی شد...

شاتل موبایل از ارائه سیمکارت های هوشمند خود رونمایی کرده است. همانطور که میدانید شاتل موبایل با پیاده سازی راهکاری جدید  سیمکارت هوشمند خود را به کاربران خود معرفی نموده است.با پیاده سازی این فناوری مشترکین شاتل موبایل در هر لحظه و براساس موقعیت جغرافیایی خود ،به طور هوشمند به بهترین شبکه و قوی ترین آنتن موبایلدر نزدیکی محل استقرار خود متصل می شوند و بالاترین کیفیت و گسترده ترین پوشش فناوری های 3G,3.75G,4G/LTE,4.5Gکشور را در هر منطقه تجربه خواهند کرد.

چطور از سرویس هوشمند شاتل موبایل استفاده کنیم ؟

آیا برای استفاده از سرویس هوشمند شاتل موبایل باید سیمکارت های قدیمی خود را تعویض نماییم ؟

فناوری هوشمند شاتل موبایل بر روی کلیه سیمکارت های این اپراتور به صورت خودکار اعمال شده است و نیاز به تعویض سیمکارت های قدیمی نمی باشد . در این خصوص تنها لازم است شما مشترکین شاتل موبایل ابتدا در تنظمیات موبایل انتخاب شبکه را به حالت اتوماتیک تغییر بدهید.و همچنین از فعال بودن گزینه Data Roaming نیز اطمینان حاصل نمایید.

بصورت کلی شاتل موبایل برای ارائه خدمات خود به مشترکین از امکانات اپراتور های همراه اول و رایتل استفاده می کند و تا قبل از ارائه سرویس هوشمند مشترکین این اپراتور در هر نقطه که از خدمات موبایل خود استفاده می نمودند به یکی از آنتن های اپراتور میزبان متصل می شدند حال اگر در کیفیت ارائه سرویس این اپراتور ها تغییری ایجاد میشد مشترکین نیز با افت کیفیت مواجه می شدند.

مزیت سرویس هوشمند شاتل موبایل متصل شده به قوی ترین آنتن موبایل در هر نقطه می باشد به طوری که اگر در همان نقطه سرویس با سرعت و کیفیت بهتر در دسترس باشد شما بدون نیاز به انجام تغییر به صورت اتوماتیک به این سرویس متصل می شوید.

تنظمیات لازم برای دسترسی به سرویس هوشمند شاتل موبایل

برای دسترسی به سرویس هوشمند شاتل موبایل موارد زیر را انجام دهید:

در قسمت تنظیمات شبکه حالت انتخاب شبکه را ، حالت خودکار را انتخاب نمایید.

تنظیمات شبکه هوشمند شاتل موبایل:

گوشی های آیفون

Setting>Cellular>Network selection>Automatic

گوشی های آندرویدی

Setting/Mobile network / Carrier / Choose automatically

توجه داشته باشید زمانی که شما به سرویس هوشمد شاتل موبایل متصل می باشید عبارت smart SHATEL mobile به عنوان نام سرویس دهنده خدمات ،روی تلفن همراه شما نمایش داده خواهد شد.

شاتل موبایلی شوید ...

فروشگاه ساتل دیجیتال نماینده رسمی شاتل موبایل (یوسف اباد ،میدان فاطمی میدان گلها )

02188969497

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)