سیم کارت هوشمند شاتل موبایل | سیم کارت شاتل موبایل

سیم کارت هوشمند شاتل موبایل | سیم کارت شاتل موبایل
سیم کارت هوشمند شاتل موبایل چیست؟ مزایای استفاده از سیم کارت شاتل موبایل در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته است

سیم کارت شاتل موبایل - نمایندگی رسمی شاتل موبایل

سیم کارت هوشمند شاتل موبایل چیست؟

مزایای استفاده از سیم کارت شاتل موبایل چیست ؟

آیا سیم کارت هوشمند شاتل موبایل اینترنت پرسرعت تر نسبت به سایر سیم کارت ها دارد؟

فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال، نمایندگی رسمی اپراتور شاتل موبایل (تهران، یوسف آباد) در این مطلب به بررسی سیم کارت هوشمند شاتل و تفاوت های آن با سایر سیم کارت های موجود در کشور می پردازیم. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

منظور از سیم کارت هوشمند شاتل موبایل چیست؟

هنگام استفاده از تلفن همراه در نقاط مختلف بر اساس منطقه ای که در آن قرار داریم و پوشش شبکه تلفن همراه سیم کارت مورد استفاده در تلفن همراه خود قدرت آنتن دهی تلفن همراه ما متفاوت است. بارها برای کاربران تلفن همراه پیش آمده است که در بعضی از نقاط آنتن دهی موبایل بسیار ضعیف است یا اینکه سرعت دسترسی به اینترنت بسیار پایین است. دلیل این نوسانات در آنتن دهی پوشش دکل های مخابراتی اپراتور سرویس دهنده به سیم کارت شما می باشد.

ممکن است در یک محل آنتن دهی یک اپراتور بسیار مطلوب اما اپراتور دیگر با سرویس دهی ضعیف باشد. سیم کارت هوشمند شاتل موبایل این نقطعه ضعف را به خوبی به یک مزیت رقابتی تبدیل کرده است .

سیم کارت هوشمند شاتل موبایل به عنوان تنها Full MVNO حقیقی کشور ارائه دهنده سرویس سیم کارت هوشمند در ایران می باشد. سیم کارت هوشمند شاتل موبایل در هر منطقه ای با اتصال به سریعترین و پرقدرت ترین سیگنال آنتن های مخابراتی از سه اپراتور موجود در کشور امکان استفاده از بهترین سرویس در نقطه مورد نظر را برای کاربران فراهم می آورد.

فرایند رومینگ بین اپراتور ها در هر منطقه به صورت خودکار صورت می گیرد و نیاز به هیچ اقدام اضافه ای از طرف کاربر نمی باشد. تصور کنید که برای مثال سیم کارت شما از اپراتور الف می باشد اما در محلی که سکونت دارید اپراتور الف پوشش LTE ندارد در نتیجه دسترسی به اینترنت برای شما مختل شده است، با وجود اینکه به فرض اپراتور ب در همان محل پوشش اینترنت پر سرعت LTE را دارد.

با استفاده از سیم کارت هوشمند شاتل شما در هر لحظه و در هر منطقه به بهترین ارائه دهنده خدمات شبکه متصل می شوید و از اتصال پایدار برخوردار خواهید بود. تمام موارد بالا بدون دریافت هیچ گونه هزینه جانبی مانند هزینه رومینگ شبکه از طرف کاربر صورت می گیرد.

فرایند سوییچ بین شبکه های موبایل توسط سیم کارت هوشمند شاتل بصورت خودکار صورت می پذیرد. با این وجود شما می توانید با شماره گیری کد دستوری خاص آن را به حالت انتخاب دستی و یا خودکار تغییر دهید .

انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان؛ قابلیت جدید سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل

در فاز جدید هوشمندی سیم کارت های شاتل موبایل راهکاری فراهم شده تا با شماره گیری کد دستوری #۸*۱* بتوانید از شبکه رادیویی که به آن متصل هستید مطلع شوید. شبکه رادیویی موردنظر خود را به صورت دستی از بین سه شبکه رادیویی اصلی کشور انتخاب کنید، نحوه انتخاب شبکه را از حالت دستی به حالت هوشمند بازگردانید و به طور کلی اتصال شبکه رادیویی سیم کارت شاتل موبایل خود را مدیریت کنید.

برای دسترسی مستقیم به قابلیت های مدیریت شبکه، کدهای دستوری زیر را شماره گیری کنید:

  • ۱#*۸*۱*: استعلام وضعیت
  • ۲#*۸*۱*: انتخاب دستی شبکه
  • ۳#*۸*۱*: فعالسازی انتخاب هوشمند

اگر می خواهید شما هم به کاربران سیم کارت هوشمند شاتل موبایل بپیوندید با فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال نمایندگی رسمی شاتل موبایل در منطقه یوسف آباد تماس حاصل فرمایید. 

ثبت نام و فعالسازی سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، به صورت حضوری و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می پذیرد. 

برای ثبت نام و فعالسازی سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با شماره 88969497-021 تماس بگیرید.

آدرس: تهران، میدان فاطمی، میدان گلها، ابتدای خیابان کاج شمالی، پلاک 103 فروشگاه موبایل ساتل دیجتال

ساعت کار: همه روزه به جز روزهای تعطیل 10 صبح الی 19

ثبت نام سیم کارت هوشمند شاتل موبایل حضوری انجام می شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)