نکات ضروری انتخاب و خرید دوربین مداربسته

نکات ضروری انتخاب و خرید دوربین مداربسته
نکات ضروری که برای انتخاب و خرید دوربین مداربسته ، موارد طلایی که برای انتخاب دوربین مدار بسته باید بدانیم . بهترین مکان برای نصب دوربین مدار بسته کجاست ؟

10 نکته ضروری که برای انتخاب و خرید سیستم دوربین مدار بسته بدانید. تجهیزات مورد نیاز برای سیستم دوربین مدار چیست ؟ بهترین مکان برای نصب دوربین مدار بسته کجاست ؟ انواع سیستم های مدار بسته و تفاوت آنها در چیست؟

برای مشاوره و خرید و نصب دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید ( ساتل دیجیتال 02188969497 )

اگر قصد خرید و راه اندازی سیستم دوربین مدار بسته برای منزل ، محل کار خود دارید خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم .در این مطلب به پرسش های زیر پاسخ خواهیم داد :

نکات ضروری برای انتخاب سیستم دوربین مدار بسته چیست ؟

پیش از اقدام به انتخاب و راه اندازی سیستم دوربین مدار بسته موارد زیر را در نظر بگیرید :

-کاربری محل نصب دوربین (مسکونی ، تجاری ، انبار ، پارکینگ ،محیط اداری ، محل عبور و مرور ) که هر کدام از این موارد ممکن است تجهیزات با قابلیت خاص مورد نیاز باشد.

- امکانات خاص مورد نیاز بهره بردار از سیستم مدار بسته مانند :

نیاز به مانیتورینگ 24 ساعته در نگهبانی 

دوربین صندوق با دقت بالا در ثبت جزییات 

دوربین پلاک خوان اتومبیل

مدت زمان طولانی مورد نیاز برای ضبط و نگهداری تصاویر

محل قرار گیری دوربین رو به منبع نور شدید مثل خورشید یا پروژکتور 

نیاز به دوربین گردان با قابلیت چرخش 360 و زوم با کیفیت جهت ثبت تصویر

-اگر در آینده قرار است تغییراتی در محل پروژه داشته باشید بهتر است هنگام انتخاب سیستم مدار بسته آنها را هم در نظر بگیرید برای مثال اگر در آینده نیاز به جایگذاری شش دوربین خواهید داشت اما در حال حاضر با سه دوربین کار نصب انجام می شود ، دی وی آر خود را هشت کانال تهیه نمایید تا در آینده نیاز به تعویض دستگاه و خرید دی وی آر جدید نداشته باشید.

برای مشاوره و خرید و نصب دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید ( ساتل دیجیتال 02188969497 )

قابلیت های مختلف سیستم های مدار بسته ( دی وی آر ) چیست ؟

از امکانات دستگاه های دی وی آر و دوربین مداربسته با خبر شوید و بر اساس نیاز خود از آنها استفاده نمایید . برخی از امکانات سیستم های مداربسته عبارتند از :

- قابلیت پلاک خوانی دوربین 

- قابلیت تشخیص چهره و دنبال کردن اشیا و افراد 

- قابلیت دید در شب تک رنگ یا تمام رنگی

- قابلیت انتقال تصویر 

-سیستم مداربسته با سیم یا بی سیم 

بهترین محل برای نصب دوربین مدار بسته  کجاست ؟

پاسخ این سوال ارتباط مستقیم با محل پروژه شما دارد . به طور کلی محل دروبین ها باید در جایی باشد که تا حد امکان دور از دسترس باشد .طراحی  محل دوربین ها معمولا بصورتی انجام می شود که هر دوربین در دید دوربین دیگر باشد تا در صورت آسیب یا دستکاری یک دوربین ، دوربین دیگر بعنوان پشتیبان عمل نماید . 

قابلیت های دوربین های مدار بسته در تصویر برداری شب (دید در شب )چیست  ؟

دوربین های مدار بسته دارای قابلیت دید در شب این امکان را به شما می دهند تا در نور کم یا حتی تاریکی مطلق هم تصاویر با وضوح را ثبت کنند . انتخاب دوربین مدار بسته با قابلیت دید درشب باید طوری باشد تا چراغ های مادون قرمز روی دوربین توانایی دریاقت تصویر در فاصله دوربین تا سوژه را داشته باشند در غیر اینصورت عملا در شب دوربین تصویر مطلوب را نخواهد داشت . در دوربین های پیشرفته سیستم دید در شب تصویر تمام رنگی با کیفیت عالی را در شب پردازش و ارائه می دهد و این دوربین ها قیمت بالاتری نیز دارند و باید بر اساس بودجه مورد نظر خود به انتخاب آنها اقدام نمایید.

قابلیت تشخیص چهره در سیستم های مدار بسته چه کمکی به ما می کند ؟

سیستم تشخیص چهره و اشیا در دستگاه ههای ضبط سیستم مداربسته به شما کمک می کند تا محل های رفت و آمد شخص خاص یا اشیا را براحتی بازبینی و کنترل نمایید . در محیط های پر رفت و آمد گاهی نیاز است تا محل هایی که شخص مشکوک رفت و آمد داشته است را بازبینی نمایید . پیدا کردن تصویر بصورت دستی کار بسیار سخت و زمان گیری می باشد اما دستگاه با قابلیت تشخیص چهره با بکار گیری پردازش هوشمند تمام تصاویر مربوط به شخص یا شی خاص را برای شما فیلتر می کند .

برای مشاوره و خرید و نصب دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید ( ساتل دیجیتال 02188969497 )

قابلیت ارتقا و بروزرسانی سیستم دوربین مدار بسته ضروری است ؟

همانطور که بالاتر اشاره شد قابلیت ارتقا در سیستم دوربین مداربسته بسیار مهم است . ممکن است شما در حال حاضر به بعضی از امکانات نیاز نداشته باشید اما در آینده استفاده از آن برای شما ضروری می شود .یا اینکه برای پرداخت هزینه کمتر از بعضی از امکانات چشم پوشی کنید اما در هنگام استفاده از سیستم پشیمان شوید که چرا اینکار را کردید.بعضی از ویژگی های دستگاه ضبط مدار بسته دی وی آر قابل تغییر نیست مثلا تعداد کانال های ورودی دوربین یا ورودی ضبط صدا ، قابلیت انتقال تصویر بدون نیاز به آی پی استاتیک ، تعداد خروجی های تصویر بنابراین در هنگام خرید دستگاه باید  پیش بینی موارد قابل توسعه را از ابتدا داشته باشید. 

امیدواریم مطالب گفته شده در انتخاب شما برای سیستم دوربین مداربسته اثر مثبت داشته باشد . از اینکه در این مطلب با ما در ساتل دیجیتال همراه بودید متشکریم.  

برای مشاوره و خرید و نصب دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید ( ساتل دیجیتال 02188969497 )

نصب دوربین مدار بسته در تهران یوسف آباد ، نصب دزدگیر در یوسف اباد

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)