بهترین هولدر موبایل: راهنمای خرید هولدر موبایل

بهترین هولدر موبایل: راهنمای خرید هولدر موبایل
معرفی انواع هولدر های موبایل و راهنمای انتخاب بهترین مدل نگهدارنده موبایل، در این مطلب تمام نکات لازم برای خرید هولدر را عنوان کرده ایم تا شما با توجه به مدل ماشین و گوشی بتوانید بهترین هولدر را انتخاب کنید.

اگر قصد خرید هولدر موبایل داشته باشید و فروشگاه های اینترنتی یا حضوری سر زده باشید، با هزاران مدل از هولدرهای موبایل مختلف رو به رو شده اید. قطعا انتخاب یک هولدر مناسب بین این همه مدل های متنوع یک چالش بزرگ است. ما در ساتل دیجیتال در این مطلب مدل های مختلف هولدرهای موبایل را بررسی کردیم تا شما با توجه به نیازتان، بهترین هولدر موبایل را انتخاب کنید. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

هولدر موبایل چیست؟

هولدر ها یا نگهدارنده ها یکی از لوازم جانبی پر مصرف برای گوشی موبایل و تبلت می باشند که کاربرد و انواع متفاوتی دارند. استفاده از موبایل برای مسیریابی هنگام رانندگی باعث حواس پرتی راننده می شود. برای این کار، بهترین روش استفاده کردن از هولدر ها و نگهدارنده های گوشی در داخل ماشین می باشد. هولدرهای موبایل انواع مختلفی دارند. هولدر دریچه کولر، هولدرهایی که روی داشبورد یا شیشه ماشین نصب می شوند و ... . ویژگی مهم و مشترک همه ی هولدرهای موبایل این است بتواند گوشی شما را در دست‌اندازها و سرعت‌های بالا نگه داری کند. پس در انتخاب هولدر موبایل برای ماشین باید حساسیت بیشتر به خرج دهید تا هنگام استفاده دچار دردسر نشوید. در ادامه با ویژگی های مهمی هنگام خرید هولدر ماشین در نظر بگیرید را بررسی کرده ایم. 

هنگام خرید هولدر به مواردی دقت کنیم؟

هولدرهای موبایل انواع مختلفی دارند. هولدرها با توجه به ظاهر، مدل نگهداری و نصب متفاوت هستند. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید باید قبل از هر چیز با کارایی و انواع هولدرها آشنا شوید. برای انتخاب هولدر ماشین باید به مواردی مانند نوع طراحی داخلی خودرو، فرم دریچه کولر، نوع پایه اتصال به خودرو، گیره نگهدارنده و ... توجه کرد. 

هولدرهای داشبوردی

اگر می خواهید گوشی را روی داشبورد قرار دهید باید به سراغ هولدرهای داشبوردی بروید. پایه هولدرهای داشبوردی به صورت مکنده است و می توانید به خوبی روی داشبورد آن را فیکس کنید. همچنین این مدل هولدرها را می توانید روی شیشه جلوی ماشین هم قرار دهید. این نکته را در نظر داشته باشید که برای استفاده از هولدرهای بادکشی باید سطح مورد نظر حالت صیقلی داشته باشد. تنها نکته ی منفی این هولدرها این است که در طول زمان گرما، سرما و تابش خورشید روی چسبندگی هولدر اثر منفی بگذارد.

هولدر دریچه کولری

اگر قصد دارید هولدر را روی دریچه کولر ماشین نصب کنید، هولدرهای دریچه کولر بهترین انتخاب برای شما هستند. البته باید دریچه کولر ماشین شما قابلیت نصب هولدر را داشته باشد. پایه ی هولدرهای دریچه کولر به صورت کلیپسی یا چهار شاخه هستند که بر روی دریچه کولر قرار می گیرند.

وقتی از هولدرهای دریچه کولر استفاده می کنید در زمستان هنگام استفاده از بخاری ماشین، باید خروجی هوای گرم از دریچه ای که روی آن هولدر نصب کرده اید را ببندید تا گرمای بیش از حد به گوشی آسیب وارد نکند. 

هولدر موبایل گیره ای

این مدل هولدرها سه یا چهار گیره در اطراف هولدر برای نگهداری گوشی دارند. هولدرهای گیره ای نگه داری بالایی نسبت به سایر مدل ها دارند اما در صورتی که گیره های هولدر قدرت کافی برای نگه داشتن گوشی داشته باشند. جنس گیره های هولدر باید نرم باشد تا هنگام برداشتن و قرار دادن گوشی روی هولدر باعث ایجاد خط و خش روی بدنه ی گوشی نشود. 

یکی از بهترین هولدرهای گیره ای که می توانید تهیه کنید هولدر دریچه ای الدینیو MG03 و هولدر موبایل ایکس اُو مدل XO-C41 است که بر روی دریچه کولر ماشین نصب می شوند. هر دو مدل هولدرها دارای چهار گیره برای نگه داری گوشی می باشند. بر روی گیره ها سری سیلیکونی قرار دارد که هم مانع افتادن گوشی در دست اندازها می شود و حین برداشتن و گذاشتن گوشی هیچ خط و خشی روی گوشی ایجاد نمی شود. 

هولدرهای چندکاره

در بسته بندی برخی از هولدرها هم چند پایه مختلف قرار دارد که می توانید بر اساس نیازتان از آن ها استفاده کنید. این هولدرها مجموعه کاملی هستند که داخل آن یک پایه دریچه کولر و یک پایه داشبوردی قرار دارد که روی شیشه ماشین هم می توانید نصب کنید. 

هولدر آینه وسط

این هولدرها به آینه وسط ماشین متصل می شوند و دید بهتری نسبت به سایر هولدرها دارند. این هولدرها کمتر باعث حواس پرتی راننده می شود و بیشتر برای کسانی کاربرد دارد که مدت زمان طولانی درحال رانندگی هستند. 

هولدرهای پشت صندلی

هولدرهای گوشی و تبلت که در ماشین استفاده می شوند برای کاربرانی که در صندلی جلوی ماشین هستند، مناسب است. در حالیکه بسیاری از خانواده در طول پیمودن مسیر از بهانه گیری کودکان شکایت دارند. استفاده از گوشی و تبلت هنگام حرکت برای کودکان کار درستی نیست و ممکن از تبلت یا گوشی از دست آنها به زمین پرتاب شده و آسیب ببیند. در این شرایط شما متحمل به پرداخت هزینه تعویض و تعمیر ال سی دی گوشی می شوید. بهترین کار تهیه یک هولدر پشت صندلی است. با این وسیله کاربردی سرنشینان عقب ماشین در طول مسیر با تماشای فیلم و سریال سرگرم می شوند. 

هولدر مگنتی

این هولدرها با خاصیت مگنتی کار می کنند و نصب گوشی روی آن ها سریع تر از هولدرهای دیگر است. داخل پک هولدرهای مگنتی یک آهنربا برای چسباندن به پشت گوشی قرار دارد. برای استفاده از این هولدر باید آهنربا را به پشت قاب گوشی متصل کنید و در نهایت به پایه هولدر از طریق خاصیت مغناطیس این دو را بهم متصل کنید. 

قبل از خرید هولدر به چه نکاتی توجه کنیم؟

هولدرها لوازم ساده ای هستند و شامل چند مدل بیشتر نمی شوند. اما باید قبل از خرید نکات زیادی را در نظر گرفت. در ادامه به بررسی این نکات می پردازیم:

انتخاب هولدر مناسب با مدل گوشی

هنگام خرید هولدر باید ابعاد گوشی را در نظر بگیرید. سپس هولدر مناسب با گوشی خود را انتخاب کنید. هولدرهای کشویی در یک ابعاد مشخصی باز می شوند. قبل از خرید حتما باید این ابعاد را بررسی کنید تا هولدر مناسب با گوشی را خریداری نمایید. اما اگر روی ابعاد گوشی یا هولدر شک دارید بهترین انتخاب برای شما هولدرهای مگنتی می باشد. چون این هولدرها با اکثر گوشی ها سازگار است. 

انتخاب هولدر براساس مدل ماشین

نکته بعدی که باید در رابطه با خرید هولدر در نظر داشته باشید مدل داشبورد، دریچه کولر و شیشه ماشین است. به عنوان مثال اگر سطح داشبورد ماشین ناهموار باشد هولدرهای بادکشی اصلا گزینه مناسبی برای ماشین شما نمی باشد. همچنین اگر شیشه جلوی ماشین خیلی شیب داشته باشد، ممکن است هولدر به داشبورد برخورد کند و در کوتاه مدت بشکند. مورد آخر اگر تیغه های کانال کولر ماشین دایره ای شکل یا نازک باشند، گیره های هولدر به خوبی روی دریچه قرار نمی گیرد. ما هر سه حالت را بررسی کردیم تا با شناخت بهتر بتوانید هولدر مناسب با ماشین خود را انتخاب کنید. 

جمع بندی

در این مطلب انواع هولدرهای ماشین به همراه مشخصاتشان بررسی کردیم. هولدرهای داخل ماشین در دو مدل بادکشی قابل نصب بر روی داشبورد و شیشه ماشین و دریچه کولر در بازار موجود هستند. هر کدام از این هولدرها قابلیت های نصب مختلف مانند مگنتی و کشویی دارند که شما براساس مدل گوشی خود می توانید انتخاب کنید. 

نکته بعدی که باید هنگام با خرید هولدر در نظر بگیرید مدل اتاق ماشین است. باید مدل شیشه، داشبورد و دریچه های کولر را کاملا بررسی کنید تا هنگام بهترین تصمیم را برای انتخاب بگیرید. 

    ساتل دیجیتال با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فروش گوشی و لوازم جانبی موبایل شما را در زمینه خرید هولدر به خوبی راهنمایی می کند. همچنین از تجربیات کاربران می توانید هنگام خرید استفاده نمایید. 

      ارسال نظر
      (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)