بررسی سامسونگ S23 FE

بررسی سامسونگ S23 FE
بررسی و مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE، به همراه تصاویر گوشی، Galaxy S23 FE یک گوشی عالی است که به شما این امکان را می دهد تا با محدوده قیمت مقرون به صرفه به ویژگی های بالاتر سامسونگ دسترسی داشته باشید.

مشخصات کلی سامسونگ S23 FE

زمان گذشت و بالاخره Galaxy S23 FE آمد. در این مطلب به بررسی مشخصات سامسونگ S23 FE می پردازیم و از مزایا و معایب آن می گوییم. همراه ساتل دیجیتال باشید.

S23 FE با همان فرمول بازگشته و براساس مدل های سری S طراحی شده است. اما برای پایین نگه داشتن قیمت از برخی قطعات قدیمی‌تر مانند چیپست و دوربین. Exynos 2200 استفاده می کند. 

وقتی برای اولین بار سامسونگ S23 FE را بررسی کردم و مشاهده کردم با چه سرعتی در تنظیم برنامه ها، تنظیمات و صفحات وب من اجرا می شود، شگفت زده شدم. این تا حد زیادی به لطف پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 گوشی S23 FE است که با وجود تقریباً دو سال قدمت هنوز سریع تر از تراشه Exynos 1380 است. Galaxy S23 FE شامل پردازنده Exynos 2200 سامسونگ است. پورت شارژ گوشی این گوشی USB-C است و از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می کند.

S23 FE شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض است، مشابه آنچه در گلکسی S23 گوشی 800 دلاری موجود است، که می توانید به وسیله ی آن تصاویر جذابی ثبت کنید. این تلفن همچنین دارای یک دوربین تله فوتو است، یکی دیگر از ویژگی‌هایی که معمولاً فقط در تلفن‌های گران‌تر سامسونگ دیده می‌شود، که برای گرفتن عکس‌های بزرگ‌نمایی شده مفید است.

اگر به دنبال خرید یک گوشی اندرویدی ارزان‌تر هستید، Galaxy S23 FE یک پرچم‌دار شروع عالی است که به شما امکان می‌دهد به ویژگی‌های بالاتر سامسونگ بدون قیمت مناسب دسترسی داشته باشید.

Samsung Galaxy S23 FE من را به یاد آیفون 5C اپل از یک دهه قبل می اندازد. در آن سال، اپل قطعات داخلی آیفون 5 را برداشت و آن ها را درون بدنه ای رنگارنگ پلی کربنات قرار داد و قیمت آن را به 100 دلار کمتر از آیفون 5S جدید برای سال 2013 کاهش داد. در این مورد، سامسونگ بسیاری از مشخصات و ویژگی های گلکسی S22 را دوباره بسته بندی کرد، آن ها را در بدنه آلومینیومی رنگارنگ قرار داد و قیمت آن را 200 دلار کمتر از گلکسی S23 کرد. از آن جایی که سامسونگ در نهایت گلکسی اس 22 FE را عرضه نکرد، این اولین گوشی بین قیمت میان رده و پرچمدار است که این شرکت در چند سال اخیر عرضه کرده است.

صفحه نمایش 6.4 اینچی 1080p این گوشی نیز نقطه ای شیرین بین نمایشگر کوچک تر 6.1 اینچی در گلکسی اس 23 پایه و صفحه نمایش 6.6 اینچی گلکسی اس 23 پلاس است. من شخصاً تلفن‌هایی با این اندازه را ترجیح می‌دهم زیرا صفحه نمایش باز شده فضای زیادی برای مشاهده رسانه‌ها بدون اینکه بدنه گوشی به طور کامل جیب شلوارم را اشغال کند فراهم می‌کند. صفحه نمایش S23 FE با نرخ نوسازی متغیر تا 120 هرتز کار می کند و دارای گزینه ای برای روشن کردن نمایشگر همیشه روشن است.

بررسی گلکسی S23FE

اگرچه اکنون در آستانه مشاهده گوشی هایی هستیم که شامل اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام هستند، اسنپدراگون 8 نسل 1 هنوز یک تراشه بسیار توانا است. در تست Geekbench 6 و 3DMark من، این تلفن به طور معادل با پیکسل 8 جدید 699 دلاری که بر روی تراشه جدید Tensor G3 گوگل اجرا می‌شود، مقایسه می‌شود. همچنین با Nothing Phone 2 599 دلاری و Motorola Razr Plus 999 دلاری مطابقت دارد، که هر دو بر روی Snapdragon 8 Plus Gen 1 کمی جدیدتر اجرا می شوند. برخلاف سایر گوشی های Galaxy S23 سامسونگ، این تراشه Qualcomm به طور خاص بهینه سازی نشده است. اما همچنان با بسیاری از گوشی های 2023 دیگر همگام است.

بررسی سامسونگ S23 fe

اگرچه Galaxy S23 FE دارای باتری بزرگتر با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی است در حالی که باتری گلکسی اس 23 معمولی 3900 میلی آمپر ساعت است، اما متوجه شدم که باتری سریع تر از آنچه انتظار داشتم خالی می شود. 

بررسی دوربین های سامسونگ گلکسی S23 FE

دوربین های سامسونگ گلکسی S23 FE دوربین های Samsung Galaxy S23 FE در انواع تنظیمات روز و شب عملکرد بسیار خوبی دارند. S23 FE با دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی خود در مقایسه با لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی ارائه شده در گوشی های گران قیمت Galaxy S23 کمی کاهش می یابد. اما این لنز همچنان به زوم اپتیکال 3 برابری خود کمک می کند. من این لنز زوم را در خارج در Astor Place و در داخل در Astoria Bier and Cheese آزمایش کردم و زوم 3 برابری را پیدا کردم تا مقدار خوبی از جزئیات را حفظ کند.
دوربین گلکسی S23 FE
S23 FE می تواند تا 30 برابر به صورت دیجیتال زوم کند، اما کیفیت عکس به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. زوم دیجیتال به چیزی که دوربین می تواند ببیند کاهش می یابد، که اغلب منجر به ایجاد یک تصویر نویزتر می شود.
حالت شب دوربین Galaxy S23 FE از گوشی های هم رده اش زمین تا آسمان تفاوت دارد. با گوشی S23 FE در شب عکاسی کردم، عکسی کاملا واضح‌ و بدون نویز گرفت. دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی S23 FE نیز کمی نسبت به دوربین 10 مگاپیکسلی استاندارد S23 فاصله دارد. با دوربین دوم 13 مگاپیکسلی S23 FE، جزئیات بیشتری از صورت ثبت می شود. 
در مجموع Galaxy S23 FE یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک گوشی اقتصادی سامسونگ هستند. با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 FE مانند افزایش سرعت احساس می شود و عکاسی یک گام قابل توجه به جلو خواهد بود.
از سوی دیگر، این گوشی رضایت افرادی را که معمولاً جدیدترین گوشی های موجود در بازار را خریداری می کنند، جلب نمی کند. گلکسی اس 23 800 دلاری گران‌تر همچنان ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌کند تا کاملاً خود را از S23 FE متمایز کند، اما به احتمال زیاد اوایل سال آینده شاهد گلکسی S24 با مشخصات جدیدتر خواهیم بود.
ما در این مطلب درباره مشخصات گلکسی S23 FE صحبت کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا تجربیات و نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)