همه چیز درباره ی ارز دیجیتالی تلگرام با نام گرم

همه چیز درباره ی ارز دیجیتالی تلگرام با نام گرم
تلگرام بعنوان یک اپلیکیشن محبوب با بیش از 240 میلیون کاربر ، ارز دیجیتالی خود با نام گرم را معرفی و در چند مرحله مقدمات فراگیری آن را فراهم آورده است .با استفاده از گرم می توان بابت انجام خدمات برای دیگران گرم دریافت نمود و همچنین آن را خرج کرد.

در سال های گذشته به لطف پیشرفت و همه گیر شدن ارتباطات اینترنتی، پس از آن که بانکداری اینترنتی شکل گرفت، مفهوم جدیدی به نام ارزهای اینترنتی به وجود آمدند. با استفاده از این ارزهای اینترنتی شما دیگر هیچ نیازی به کارت بانکی یا پول نقد برای انجام خرید در محیط اینترنت و حتی گاهی خریدهای فیزیکی نخواهید داشت.با استفاده از ارزهای دیجیتال شما می توانید بابت خدماتی که از طریق دورکاری برای شخص یا کمپانی در هر کجا که باشد انجام دهید و بابت آن رمز ارز دیجیتال گرم را در کیف پول الکترونیک خود دریافت نمایید ،همچنین می توان بسیاری از خدمات اینترنتی که در حال حاضر از طریق گیفت کارت ها و یا کارت های اعتباری انجام می شود را با استفاده از این رمز ارز ها پرداخت نمود .بعنوان اولین رمز ارزهای دیجیتال می توان از بیت کوین نام برد . ارزی که در روزگاری با قیمت شگفت انگیز 19هزار دلار در سال 2017 رسیده بود و در حال حاضر قیمتی در حدود 9هزار دلار دارد. و حالا تلگرام هم با معرفی گرم پا به عرصه ارزهای دیجیتال گذاشته است.

کار کردن با ارزهای اینترنتی بسیار ساده و سریع می باشد و کاربر تنها نیاز به ساخت یک کیف پول و سپس شارژ آن دارد. در حال حاضر یکی از مزیت های بیت کوین این است که کاربران می توانند بدون هیچگونه ردیابی و به جا ماندن اثری از اطلاعات بانکی، خریدها و انتقال های پول موردنظر خود را انجام دهد. به این نوع از ارزهای دیجیتال Cryptocurrency (ارز رمزنگاری شده) گفته می شود.

  واحد پولی گرم ، تلگرام  فعالیت خود را بر اساس فناوری بلاک چین (Block chain) دنبال خواهد کرد که بیشتر ارزهای دیجیتالی، در حال حاضر از این فناوری استفاده می کنند.در حقیقت بلاک چین به این مفهوم خواهد بود که اطلاعات موجود در مورد صاحبان واحد پولی، به شکل متمرکز بروی یک یا چند سرور نگهداری نمی شوند. بلکه این اطلاعات در میان شبکه ای از کاربران واحد پولی اشتراک گذاری می شود.

تلگرام بعنوان یک گام رو به جلو به تازگی نسخه ازمایشی کیف پول گرم را منتشر نموده است که با استفاده از آن می توان این ارز دیجیتال را دادوستد نمود. هدف از توسعه ارز دیجیتال گرم از سوی تلگرام فراهم  نمودن امکان پرداخت و دریافت در پیام رسان تلگرام و برنامه های دیگر است .شما می توانید در دنیای مجازی به کاربران دیگر خدماتی ارائه کرده و یا محصولی بفروشید و به جای پول نقد از آنها گرم دریافت کنید و در کیف پول الکترونیک خود دریافت نمایید و یا حتی در صرافی های آنلاین گرم خود را به سایر ارز ها تبدیل نمایید.

در حال حاضر نسخه اندروید برای کیف پول الکترونیک گرم ارائه نشده است و کاربران با دانلود نسخه های مخصوص ویندوز آن و ثبت نام در آن می توانند کیف پول الکترونیک خود را داشته باشند ، پس از ثبت نام اولیه کیف پول به شما کدهایی می دهد و از شما می خواهد ان را درجایی ذخیره کنید و بعنوان روش تایید هویت خود جهت انتقال گرم استفاده نمایید .پس از ثبت نام در کیف پول خود لینک حساب شما تولید خواهد شد و برای دریافت گرم از دیگران این بارکد را به آنها ارائه خواهید کرد .در حال حاضر این پروژه در مراحل آزمایشی خود به سر می برد و شما امکان داد و ستد گرم را ندارید ،اما پیش بینی می شود در آینده ای کوتاه این ارز نیز مورد استقبال کاربران قرار گرفته و به طبع آن ارزش بیشتری پیدا  کنید . در صورت نصب کیف پول الکترونیک تلگرام با استفاده از یک بات تلگرام بعنوان خوشامد می توانید تا 20 گرم به رایگان در کیف پول خود دریافت نمایید .

ربات تست تلگرام که بااستفاده از آن می توانید 20 گرم دریافت کنید :

test_ton_bot

به دلیل ممنوعیت استفاده از تلگرام اینکه ارز گرم در کشور ما مورد تایید قرار بگیرد و یا خیر سوالی هست که در آینده پاسخ آن روشن خواهد شد

تیم خبری ساتل دیجیتال

از اینکه ما را دنبال می کنید متشکریم ....

ما تلاش می کنیم تا شما بهتر انتخاب نمایید ...

WWW.SATELDIGITAL.COM

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)