تعمیر دسته ایکس باکس و پلی استیشن

تعمیر دسته ایکس باکس و پلی استیشن
تعمیرات تخصصی دسته ایکس باکس و پلی استیشن، تعمیرات XBOX توسط متخصصین باتجربه و با استفاده از تجهیزات حرفه ای در یوسف آباد

تعمیر دسته بازی - تعمیرات دسته بازی

پلی استیشن و XBOXها از کنسول بازی های محبوب گیمرها و علاقه مندان به بازی می باشد. این روزها با افزایش قیمت ها بهتر است به جای خرید یک دسته بازی جدید، دسته بازی خود را تعمیر کنید و مجدد از آن استفاده کنید. اگر دسته های بازی به هردلیلی ایراد داشته باشد کاربر لذت کافی را از بازی کردن با کنسول نمی برد. تعمیرات دسته بازی اولین اقدامی است که در این شرایط کاربران انجام می دهند. 

فروشگاه ساتل دیجیتال با 15 سال سابقه در زمینه فروش و تعمیرات موبایل و لوازم جانبی آن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه با بهره گیری از دانش فنی روز ،مشکلات بوجود امده برای اسپیکر شما را بدرستی تشخیص و برطرف می نمایند.

دسته های بازی از مدارهای و خازن های بسیار کوچکی ساخته شده اند که تعمیر و تعویض آنها نیاز به مهارت و دقت کافی دارد. به همین دلیل کاربران باید هنگام خراب شدن دستگاه خود آن را به افراد حرفه ای بسپارند تا با دانش، مهارت و ابزارهای حرفه ای به بررسی و تعمیرات آن ها بپردازند.

علت خرابی کلیدهای دسته بازی:

بعد از یک مدت استفاده از دسته بازی مشکل خرابی و گیر کردن دکمه ها و یا خراب شدن قطعات داخلی عادی می باشد. با فرسوده شدن قطعات داخلی دسته بازی معمولا دکمه ها یا بیش از حد سفت می شود که نیاز به فشار زیادی دارد و یا بیش از حد نرم می شود که عملکرد دکمه ها دچار اختلال می شود. 

علت این مشکل آنالوگ دسته بازی می باشد که متاسفانه قابل تعمیر نمی باشد و باید این قطعه تعویض شود. 

اگر دسته بازی ایکس باکس و پلی استیشن شما خراب شده است نگران نباشید متخصصین ما با استفاده از تجهیزات حرفه ای آن را تعمیر می کنند. در تعمیرگاه ساتل دیجیتال متخصصین ما از قطعات اصلی و درجه یک برای تعمیر دستگاه شما استفاده می کنند. 

فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال با 15 سال سابقه در زمینه فروش و تعمیرات موبایل و لوازم جانبی آن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه با بهره گیری از دانش فنی روز ،مشکلات بوجود امده برای دسته بازی XBOX و پلی استیشن شما را بدرستی تشخیص و برطرف می نمایند.

شما می توانید جهت تعمیر دسته بازی XBOX و پلی استیشن خود با بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال تماس بگیرید . تعمیرات دستگاه شما بصورت حضوری و یا ارسال دستگاه به تعمیرگاه امکان پذیر خواهد بود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)