چگونه پیامک های تبلیغاتی ایرانسل را کنسل کنیم؟

چگونه پیامک های تبلیغاتی ایرانسل را کنسل کنیم؟
دریافت پیامک های تبلیغاتی یک موضوع آزاردهنده برای مخاطبین است که در این مطلب آموزش لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل را به صورت مرحله به مرحله در اختیار شما قرار می دهیم

حذف پیامک های تبلیغاتی ایرانسل

پیامک های تبلیغاتی سال هاست که باعث آزار کاربران اپراتورهای مختلف شده است. با اینکه شیوه های تبلیغاتی گسترده شده است اما بازهم شرکت ها از روش ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده می کنند. به همین دلیل اپراتور ایرانسل برای جلب رضایت کاربران خود راه هایی برای غیرفعالسازی پیامک های تبلیغاتی ایرانسل در نظر گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم راه های حذف پیامک های تبلیغاتی ایرانسل را آموزش دهیم تا بتوانید به راحتی و بدون مزاحمت از سیم کارت ایرانسل خود استفاده نمایید. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

حذف تبلیغات پیامکی ایرانسل با ایرانسل من

برنامه ایرانسل من را اجرا نمایید و وارد حساب کاربری خود شوید و مدیریت پیامک های تبلیغاتی را انتخاب کنید. در این مرحله می توانید بخش مورد نظر برای دریافت پیامک ها را انتخاب نمایید. همچنین می توانید از طریق نسخه وب از بخش خدمات ارزش افزوده این پیامک ها را لغو کنید.  

حذف تبلیغات پیامکی ایرانسل با ارسال کد

مشترکین ایرانسل می توانند برای حذف پیامک های تبلیغاتی کد دستوری #*5006* را شماره گیری نمایند. بعد از شماره گیری از طریق منوی نمایش داده شده باید گزینه با تیتر عدم دریافت پیامک تبلیغاتی را انتخاب کنید. 

شما می توانید با شماره گیری کد دستوری #800* پیامک های تبلیغاتی ایرانسل را مسدود کنید. با کد #800* از هر اپراتوری می توانید پیامک های تبلیغاتی را لغو کنید. بعد از شماره گیری کد دستوری #800* از سر شماره 98800 یک پیامک برای شما ارسال می شود و اطلاع می دهد که تا 24 ساعت آینده ارسال پیامک های تبلیغاتی به خط شما لغو خواهد شد. لازم به ذکر است که با کد دستوری #800* می توانید خدمات محتوایی که باعث کاهش شارژ شما می شود را لغو کنید. 

حذف تبلیغات پیامکی ایرانسل با ارسال پیامک به سرشماره 5006

اگر از مشترکین ایرانسل هستید و پیامک های تبلیغاتی ایرانسل باعث آزار شما شده است می توانید از طریق ارسال پیامک به سرشماره 5006 این سرویس را لغو کنید. 

لطفا نظرات و تجربیات خود را در اختیار ما و سایر کاربران قرار دهید با تشکر از شما

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)