5 روش تشخیص پاوربانک اصلی شیائومی

چگونه پاوربانک شیائومی اصلی از فیک را تشخیص دهیم؟ سوالی که برای همه ی افراد پیش می آید این است که چگونه پاوربانک اصلی شیائومی را از کپی تشخیص دهیم؟ 5 روش تشخیص پاوربانک اصلی شیائومی برای خرید با اطمینان و پاوربانک اصلی در ساتل دیجیتال

تشخیص پاوربانک اصلی شیائومی

لوازم جانبی موبایل به علت متقاضی زیاد بیشتر از بازارهای دیگر مورد هجوم سودجویان قرار می گیرد. پاوربانک های شیائومی هم از این دسته مستثنی نیستند. استفاده از پاوربانک کپی به دلیل قیمت پایین‌ترشان ممکن است وسوسه‌انگیز باشد، اما خطرات جدی به همراه دارد. این پاوربانک‌ها معمولاً از قطعات بی‌کیفیت ساخته شده‌اند و ممکن است منجر به انفجار، آتش‌سوزی یا آسیب دیدن دستگاه‌های الکترونیکی شوند.

ظرفیت واقعی آن‌ها کمتر از ادعای تولیدکننده است و عمر مفید کوتاهی دارند. بنابراین، برای اطمینان از ایمنی و عملکرد مناسب دستگاه‌های الکترونیکی خود، بهتر است از پاوربانک‌های اصل و باکیفیت استفاده کنید. به همین دلیل بسیار مهم است هنگام خرید پاوربانک حساسیت به خرج دهید تا از هزینه های اضافی جلوگیری کنید. ما در این مطلب 5 نکته برای تشخیص پاوربانک اصلی شیائومی را در اختیارتان قرار داده ایم. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

1. بررسی کد ۲۰ رقمی روی جعبه پاوربانک شیائومی

روی بسته بندی پاوربانک شیائومی یک کد 20 رقمی اختصاصی برای بررسی اصالت پاوربانک قرار دارد. پاوربانک های کپی شیائومی قافد این کد هستند و شما با بررسی این کد می توانید به راحتی پاوربانک اصلی شیائومی را از کپی تشخیص دهید. برای اطمینان بیشتر هم می توانید این کد 20 رقمی را در وب سایت شیائومی وارد کنید تا اطلاعات پاوربانک به شما نمایش داده شود. 

2. مشخصات و طول کابل USB در پاوربانک های شیائومی

پاوربانک های اصلی شیائومی دارای یک کابل Micro USB بدون درج لوگو می باشد. اما روی کابل های کپی معمولا لوگوی Mi درج شده است. همین نکته باعث می شود خیلی از کاربران پاوربانک فیک را خریداری کنند. 

3. درج مشخصات روی پاوربانک

در پاوربانک های اصلی مشخصات پاوربانک در انتهای محصول درج شده است. همچنین رنگ نوشته ها خاکستری رنگ و به صورت برجسته می باشد در حالیکه در مدل های کپی تفاوت رنگ وجود دارد و نوشته ها برجسته نمی باشد. 

4. کارکرد چراغ‌های LED هنگام کار با پاوربانک

یکی دیگر از روش های تشخیص پاوربانک اصلی از فیک بررسی عملکرد چراغ های LED است. چراغ های LED در پاوربانک اصلی شیائومی هنگام شارژ دستگاه چشمک می زند. همچنین با نگه داشتن کلید پاور می توانید نشانگر و پاوربانک را خاموش کنید. در صورتی که در پاوربانک های فیک چراغ های LED همیشه روشن است. 

5. رنگ پورت های پاوربانک 

برای بررسی دستگاه اصل از فیک همیشه باید به جزئیات طراحی با تمرکز نگاه کرد چون دستگاه های کپی هر چقدر هم با دقت بالا طراحی شده باشد ظرافت دستگاه اصلی را ندارد. پورت های پاوربانک اصلی یکدست می باشد و رنگ آن ها مشابه است. یکی از دیگر از موارد ظاهری که در تشخیص پاوربانک های تقلبی از اصلی به شما کمک می کند، جاگیری بد شکل پورت‌ها در جایگاه اختصاصی‌شان است.

ما در این مطلب 5 روش تشخیص پاوربانک اصلی شیائومی را توضیح داده ایم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا تجربیات و نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)