چگونه بدون اپل آیدی واتساپ برروی آیفون نصب کنیم؟

چگونه بدون اپل آیدی واتساپ برروی آیفون نصب کنیم؟
چگونه بدون اپل آیدی واتساپ برروی آیفون نصب کنیم؟، آموزش مرحله به مرحله دانلود و نصب واتساپ بدون داشتن اپل آیدی برای گوشی های آیفون، همراه ساتل دیجیتال باشید.

آموزش نصب واتساپ بدون اپل آیدی - نصب واتساپ بدون اپل آیدی

ساخت اپل آیدی برای کاربران آیفون یک کار ضروری است. گاهی اوقات کاربران اپل آیدی خود را فراموش کرده اند یا اپل آیدی ندارند و می خواهند اپلیکیشن های کاربردی مثل واتساپ را برروی گوشی خود نصب کنند. در گام اول بهتر است برای نصب واتساپ برروی گوشی های آیفون از اپل آیدی استفاده کنید. در صورتی که به هر دلیلی به اپل آیدی خود دسترسی ندارید و می خواهید بدون اپل آیدی واتساپ نصب کنید دو روش ( نرم افزار سوم TuTu Helper و جیلبریک کردن گوشی) را در این مطلب در اختیار شما قرار می دهیم. همراه ساتل دیجیتال باشید.

چگونه بدون داشتن اپل آیدی واتساپ برروی آیفون نصب کنیم؟

در این بخش قرار است آموزش نصب واتساپ بدو اپل آیدی را در اختیار شما قرار دهیم. برای اینکه بتوانید به راحتی بدون اپل آیدی واتساپ نصب کنید باید از نرم افزار سومی به نام TuTu helper استفاده کنید. کارکرد این نرم افزار درست مانند اپ استور است که شما از طریق TuTu helper می توانید اپلیکیشن مورد نظرتان را دانلود و نصب نمایید. 

جیلبریک کردن آیفون برای نصب واتساپ بدون اپل آیدی

روش دیگر برای نصب واتساپ بدون اپل آیدی جیلبریک کردن گوشی آیفون است. با جیلبریک کردن گوشی آیفون می توانید بدون اپل آیدی به برنامه های اپ استور دستری پیدا کنید. البته این کار معایب خودش را دارد. یکی از این معایب از بین رفتن گارانتی گوشی است. برای این کار باید سه نکته را در نظر داشته باشید: 

1. حتما قبل از جیلبریک کردن از اطلاعاتتان بکاپ تهیه کنید.

2. از ابزار قابل اعتماد استفاده کنید.

3. در آخر شما می توانید تمام اطلاعاتتان را برگردانید.

 چگونه بدون داشتن رمز اپل آیدی واتساپ نصب کنیم؟

گاهی اوقات ممکن است رمز اپل آیدی خود را فراموش کرده باشید و نیاز داشته باشید که برنامه واتساپ را برروی گوشیتان نصب کنید. در این شرایط برای اینکه بتوانید بدون پسورد اپل آیدی برنامه واتساپ را برروی گوشی نصب کنید باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد تنظیمات گوشی شوید.
  • در انتهای صفحه گزینه  App and iTunes Stores  را انتخاب نمایید.

نصب واتساپ بدون رمز اپل آیدی

  • در این مرحله باید گزینه Password Settings را انتخاب کنید.

چگونه بدون اپل آیدی واتساپ نصب کنیم؟

  • در بخش چندین حالت پسورد از جمله Require Password را می بینید. با غیر فعال کردن Require Password شما می توانید به راحتی بدون نیاز به پسورد اپل آیدی برنامه واتساپ را برروی گوشی نصب نمایید. 

نصب واتساپ بدون اپل آیدی

چگونه امنیت حساب کاربری در واتساپ را افزایش دهیم؟

شما می توانید اکانتتان را به آی کلود متصل کنید تا از اطلاعات خود در این اپلیکیشن محافظت کنید. برای این کار حتما باید شما اپل آپدی داشته باشید و یک بخشی از حافظه آی کلود را به این کار اختصاص دهید. در بخش تنظیمات پیام رسان واتساپ می توانید تمام اطلاعات در اکانت آی کلود ذخیره نمایید. 

لطفا نظرات و تجربیات خود را در اختیار ما و سایر کاربران قرار دهید با تشکر از شما

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)