خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان

خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان
خرید ساعت هوشمند تا 3 میلیون تومان، لیست بهترین ساعت های هوشمند به همراه مشخصات و تصاویر ساعت ها. امکان ارسال فوری و مشاوره قبل از خرید در ساتل دیجیتال

اوایل که ساعت های هوشمند تازه وارد بازار شده بودند خیلی از افراد تصوری از کاربرد ساعت هوشمند نداشتند. با گذشت زمان و با مجهز شدن قابلیت های پیشرفته ساعت های هوشمند، این گجت های پوشیدنی به لوازم جانبی کاربردی و جدانشدنی از زندگی روزمره تبدیل شدند. با محبوبیت ساعت های هوشمند، برندهای مختلف ساعت های هوشمند با قابلیت های متنوع تولید و به بازار عرضه کردند. با این تنوع انتخاب بهترین ساعت هوشمند ممکن است کمی مشکل باشد. در این مطلب بهترین ساعت های هوشمند تا 3 میلیون تومان را معرفی کردیم تا شما بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

راهنمای خرید ساعت هوشمند

در ادامه ی این مطلب لیستی از بهترین ساعت های هوشمند تا 3 میلیون تومان را معرفی کردیم. این لیست به ترتیب قیمت معرفی شده است. مشخصات دقیق هر کدام از ساعت ها را به طور کامل در اختیارتان قرار دادیم. همچنین شما می توانید برای مشاوره قبل از خرید با کارشناسان ساتل دیجیتال تماس بگیرید یا واتساپ پیام ارسال کنید. 

ساعت هواوی بند 6: حدود قیمت 1.100 میلیون تومان

هواوی با ترکیب ساعت های هوشمند و بندهای سلامتی، گجت بند 6 را تولید کرده است. فریم این ساعت از آلومینیوم و قسمت زیر ساعت از پلاستیک ساخته شده است. از نکات منفی این ساعت که همین اول به آن اشاره می کنیم غیر قابل تعویض بودن بندهای آن است. همچنین بند 6 قابلیت GPS ندارد. با این ساعت می توانید تا 96 فعالیت ورزشی را پایش کنید و به طور 24 ساعته ضربان قلب و وضعیت خواب تان را بررسی کنید. این ساعت بیش از 4000 واچ فیس برای شخصی سازی دارد. 

  • مدت زمان شارژدهی تا 14 روز
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و ios
  • مقاومت در برابر تا عمق 50 متری
  • نمایشگر 1.47 اینچی AMOLED
  • حسگرها: ضربان قلب، پایش استرس، اکسیژن خون، ژیروسکوپ و شتاب سنج

شیائومی اسمارت بند ۸: حدود قیمت 1.500 تومان

نسل جدید ساعت های هوشمندشیائومی اسمارت بند 8 است که طراحی مانند نسل قبلی اما با قابلیت های جدید دارد. این ساعت صفحه نمایش 1.62 اینچی با رزولوشن ١٩٢ در ۴٩۰ پیکسل و بیشینه 600 نیتی دارد. از این ساعت می توانید به راحتی زیر نور خورشید استفاده کنید. این ساعت مجهز به حسگرهای سلامتی و ثبت فعالیت های ورزشی می باشد و یک انتخاب مناسب برای کسانی که می خواهند هنگام ورزش وضعیت فعالیت خود را بررسی کنند، می باشد. 

از نکات مثبت این ساعت می توان به وزن سبک و نگه داری شارژ تا 16 روز می توان اشاره کرد. نکات منفی ساعت هم سرعت عملکرد کند ساعت است. ساعت اسمارت بند 8 با سیستم عامل اندروید و ios سازگار است. 

ساعت هواوی بند 8: حدود قیمت 1.800 میلیون تومان

یکی از جدیدترین ساهت های هواوی، هواوی بند 8 است. ساعت هواوی بند 8 با قیمت حدود 1.800 میلیون تومان جزو ارزان ترین ساعت های هوشمند است که با قابلیت های کاربردی که دارد مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این ساعت دارای نمایشگر 1.47 اینچی Vivid است که تمام محتوا را با کیفیت و عریض نمایش می دهد. حسگر ضربان قلب، اکسژن، فعالیت های ورزشی و ... ساعت هواوی بند 8 نسبت به قیمتش دقت بالایی دارد. از دیگر قابلیت های مثبت این ساعت نگه داری شارژ در طولانی مدت است. در ادامه به بررسی مشخصات هواوی بند 8 می پردازیم. 

  • وزن: سبک فقط 14 گرم
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و ios
  • نمایشگر 1.47 اینچی Vivid AMOLED 
  • رزولوشن 368*194 پیکسل
  • نگه داری شارژ تا 14 روز
  • مقاومت در آب: تا عمق 50 متری
  • حسگرها: ضربان قلب، اکسژن خون، بررسی میزان استرس، شتاب سنج، GPS داخلی، ژیروسکوپ و بررسی فعالیت های ورزشی
  • امکان شخصی سازی 
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)