علائم خراب شدن باتری ایفون

علائم خراب شدن باتری ایفون
علائم خراب شدن باتری ایفون چیست ؟ از کجا بفهمیم باتری آیفون خراب شده است ؟ فروشگاه ساتل دیجیتال تعویض باتری گوشی آیفون با ضمانت سی روزه

علائم خراب شدن باتری آیفون چیست ؟

چطور بفهمیم باتری گوشی ایفون ما نیاز به تعویض دارد؟

موارد موثر در کاهش عمر باتری موبایل آیفون

بسیاری از کاربران آیفون بعد از مدتی استفاده از گوشی موبایل خود به مشکل کمتر شدن زمان استفاده از دستگاه با یکبار شارژ کامل مواجه می شوند. به طور کلی باتری های موبایل از انواع یون لیتیومی بوده و از خصوصیت های این باتری ها کاهش عمر باتری و نگه داری شارژ به تعداد دفعات شارژ و خالی شدن باتری دارد. با هر بار عملیات شارژ و استفاده از تلفن همراه و خالی شدن باتری که یک سیکل شارژ نام دارد مقداری از عمر باتری دستگاه شما طی شده است. به عنوان یک تخمین حدودی اپل عمر مفید باتری های استفاده شده در آیفون را پانصد بار چرخه شارژ می داند . حالا مسئله مهم برای کاربران آیفون این است که چه زمانی باتری موبایل خود را تعویض کنند؟

یکی از قابلیت هایی که اپل در سیستم عامل آیفون در آپدیت های بعد از 11.3 گنجانده است منوی باتری و قابلیت های موجود در این منو می باشد. شما با رفتن به تنظیمات تلفن خود و منوی باتری می توانید اطلاعاتی در مورد رفتار باتری موبایل خود بدست آورید. در قسمت باتری بخش سلامت باتری ، سیستم عامل ایفون با توجه به عملکرد تلفن شما در شارژ و دشارژ شدن ها ،ظرفیت اسمی باتری شما را تعیین و نمایش می دهد.

بر اساس تجربه کلی کاربران و تعمیرکاران هنگامی که ظرفیت باتری به هشتاد و پایین تر می رسد زمان تعویض باتری ایفون شما رسیده است .

علائم خراب شدن باتری ایفون چیست ؟

فرض کنید ابتدای یک روز کاری است و شما آیفون خود را کامل شارژ کرده اید بعد از مدتی استفاده از تلفن خود و کارهای روزمره مشاهده می کنید شارژ باتری شما به نصف و یا کمتر رسیده است در صورتی که در اوایل خرید گوشی خود به این سرعت شارژ گوشی تان خالی نمیشد. اگر این اتفاق به طور معمول می افتد نشان دهنده پایین آمدن عمر باتری شما رسیده است.گاهی اوقات وضع بدتر است و باتری شما خراب شده است و نیاز به تعویض فوری دارد . از نشانه های خراب شدن باتری ایفون باد کردن باتری است . زمانی که مواد داخلی باتری فاسد بشوند باعت متورم شدن باتری می شوند. اگر باتری گوشی متورم بشود با صفحه نمایش گوشی فشار آورده و آن را از جای خود خارج میکند . در این حالت احتمال آسیب رسیدن به ال سی دی موبایل نیز وجود دارد. در این حالت باتری خراب باید فورا تعویض و بطور ایمن معدوم شود.اگر باتری ایفون به ایرادی برخورد کرده باشد که نیاز به تعویض داشته باشد ، در منوی باتری از قسنت تنظیمات به جای نشان دادن درصد عبارت سرویس به نمایش در می آید که نشان دهنده این است که باتری گوشی بدون در نظر گرفتن زمان نگه داشتن شارژ ،باید فورا تعویض شود.

مراحل تعویض باتری اپل در بخش تعمیرات ساتل دیجیتال بصورت اصولی و با رعایت استاندارد های اپل صورت می پذیرد.

جهت تعویض باتری آیفون خود توسط فروشگاه ساتل دیجتال کلیک کنید...

فروشگاه ساتل دیجیتال | یوسف آباد | میدان فاطمی | میدان گلها | تعمیرات تخصصی آیفون

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)