تعویض باتری گوشی آیفون اصلی با ضمانت

تعویض باتری گوشی آیفون اصلی با ضمانت
تعویض باتری آیفون با گارانتی یک ماهه در فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال، از کجا متوجه شویم باید باتری گوشی آیفون را عوض کنیم؟

تعویض باتری گوشی آیفون کلیه مدل ها | چه زمانی باید باتری آیفون خود را تعویض نماییم؟ | تعویض باتری آیفون

باتری های آیفون مانند سایر باتری های گوشی از نوع لیتیومی می باشد. باتری گوشی آیفون ممکن است بعد از یک تا سه سال کیفیت اولیه خود را از دست بدهد و شما مجبور باشید مدام گوشی را شارژ کنید. شما هنگام پایان یافتن عمر مفید باتری آیفون باید به فکر باتری اورجینال و تعویض باتری گوشی آیفون خود باشید. 

از کجا متوجه شویم باید باتری گوشی آیفون را عوض کنیم؟ 

دو روش برای اینکه متوجه شوید باتری گوشی آیفون شما نیاز به تعویض دارد، وجود دارد. روش اول استفاده از چرخه ی شارژ باتری آیفون است. اپل معمولا برای گوشی های خود از باتری با ظرفیت ۱۸۱۰ تا ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده می کنند. برای این ظرفیت ۴۰۰ تا ۵۰۰ چرخه ی شارژ سالم را تضمین کرده است. بعد از اینکه گوشی شما این دوره را طی کرد باید برای تعویض باتری آیفون خود به مراکز تعمیر مراجه کنید. 

روش دوم استفاده از نرم افزارهای تست زمان تعویض باتری است. برای انجام این روش شما باید نرم افزار را برروی کامپیوتر یا لپ تاپ نصب کنید و گوشی را به سیستم متصل کنید. سپس سیکل شارژ شدن گوشی را بررسی کنید. 

    شما می توانید باتری آیفون خود را با اطمینان توسط تعمیرکاران مجرب ساتل دیجیتال تعویض نمایید .

    عمر باتری معمولا به نوع نگهداری شما بستگی دارد. شما می توانید با رعایت چند نکته عمر باتری را افزایش دهید. برای افزایش طول عمر باتری گوشی بهتر است هنگام شارژ از گوشی خود استفاده نکنید، پورت شارژ گوشی را تمیز نگهدارید و بعد از شارژ شدن گوشی شارژر را از پریز برق جدا کنید. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که برای شارژ کردن گوشی از پاوربانک و شارژرهای فندکی استفاده می کنید باید بدانید که عمر باتری گوشی شما زودتر کاهش می باید. 

    فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال با 15 سال سابقه در زمینه فروش و تعمیرات موبایل و لوازم جانبی آن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه با بهره گیری از دانش فنی روز، مشکلات بوجود آمده برای گوشی آیفون شما را بدرستی تشخیص و برطرف می نمایند.

    مراحل پذیرش و تعویض باتری آیفون در ساتل دیجیتال:

    - دستگاه شما توسط کارشناسان ساتل دیجیتال بررسی و پذیرش می شود.

    - سلامت باتری آیفون شما توسط کارشناسان ساتل دیجیتال بررسی می شود و در صورتی که گوشی آیفون شما نیاز به تعویض باتری داشته باشد با هماهنگی شما تعویض می گردد. 

    - دستگاه آیفون شما توسط کارشناسان مجرب ساتل دیجیتال باز و باتری آن تعویض می گردد.

    - عملکرد باتری جدید از لحاظ فنی بررسی و پس از تایید، تحویل شما می گردد.

    - باتری های آیفون  تعویض شده توسط ساتل دیجیتال بمدت سی روز از ضمانت کارکرد صحیح برخوردار خواهند بود.

    برای بررسی و تعویض باتری آیفون خود با کارشناسان ساتل دیجیتال تماس بگیرید.

     تماس با بخش تعمیرات

    برای تعویض باتری هدفون با شماره 88969497-021 تماس بگیرید.

    آدرس: تهران، میدان فاطمی، میدان گلها، ابتدای خیابان کاج شمالی، پلاک 103 فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال

    ساعت کار: همه روزه به جز روزهای تعطیل 10 صبح الی 19

    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)