بررسی گوشی سامسونگ A04s گوشی اقتصادی

بررسی گوشی سامسونگ A04s گوشی اقتصادی
بررسی گوشی سامسونگ A04s یک گوشی اندرویدی اقتصادی و به صرفه، بررسی مشخصات و جزئیات گوشی سامسونگ A04s به همراه تصاویر گوشی

بررسی گوشی سامسونگ A04s

سامسونگ گوشی های متنوعی از لحاظ کیفیت و قیمت تولید می کند و با توجه به تنوع در مدل های گوشی محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. سامسونگ گوشی های خود را با حروف انگلیسی رده بندی می کند. گوشی های سری A سامسونگ، گوشی های میان رده با کارایی و بازه قیمت متفاوت می باشد که کاربران می توانند از بین آنها یک انتخاب مناسب داشته باشند. گوشی سامسونگ A04s یکی از گوشی های میان رده سامسونگ با کارایی و قیمت مناسب می باشد. ما در این مطلب به طور اختصاصی به معرفی گوشی سامسونگ A04s پرداخته ایم. همچنین می توانید جزئیات و تصاویر بیشتر از این گوشی را در بخش مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy A04s مطالعه کنید. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

سامسونگ با گوشی های اقتصادی محبوبیت زیادی بین کاربران دارد و از طرفی بخش بزرگی از بازار را از آن خود کرده است. سامسونگ با معرفی گوشی A04s با دوربین 50 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپرساعتی، نمایشگر 90 هرتزی، اندروید نسخه 12 با قیمت حدود 4 میلیون تومانی یک رقیب جدید برای شیائومی رو کرده است. در ادامه به بررسی سامسونگ A04s پرداخته ایم.

مشخصات فنی سامسونگ A04s

  • وزن: 195 گرم
  • نمایشگر: 6.5 اینچی - PLS LCD با نرخ رفرش 90 هرتزی - رزولوشن HD - رزوولوشن 720 در 1600 پیکسلی
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32، 64، 124 گیگابایتی
  • سیستم عامل اندورید نسخه 12 با رابط کاربری OneUI Core 4.1
  • باتری 5000 میلی آمپرساعتی
  • قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی
  • دوربین اصلی: دوربین سه گانه: دوربین عریض 50 مگاپیکسلی، دوربنی 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکروی
  • دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • رنگ بندی: سفید، مشکی، سبز و برنز
  • قیمت حدود 3.800.000 میلیون تومان

طراحی سامسونگ A04s

قرارگیری دوربین های سامسونگ A04s مانند دوربین های گوشی سامسونگ S22Ultra است. قاب پشتی A04s برای خوش دست بودن گوشی حالت خمیدگی دارد. کلیدهای ولوم، پاور،پورت شارژ، حسگر اثر انگشت روی فریم گوشی قرار داده شده اند. اسپیکر گوشی A04s اسپیکر استریو نیست و حجم صدا و کیفیت صوتی معمولی دارد.

وزن این گوشی 194 گرم با ضخامت 9.1 میلی متری و صفحه نمایش آن 6.5 اینچی است. اندازه این گوشی استاندارد است و شما هنگام استفاده طولانی مدت از این گوشی احساس خستگی نمی کنید. ظاهرا کیفیت ساخت و جنس درب پشتی این گوشی مانند سایر گوشی های میان رده سامسونگ است و چیزی فراتر از دیگر مدل های هم رده ندارد. 

نمایشگر گوشی A04s دارای رزولوشن 1600*720 پیکسلی در اندازه 6.5 اینچی می باشد. نمایشگر این گوشی در نمایش عکس ها و ویدیوها کیفیت خوبی دارد و حتی از کمی از نسل های قبلی خود بهتر هم شده است. اما لازم است این نکته را بگوییم که همچنان کیفیت نمایشگر این گوشی اقتصادی مانند سایر هم رده های خود به قدری نیست که بتوانید زیر نور آفتاب با گوشی به راحتی مانند گوشی های پرچمدار کار کنید. 

اما نمایشگر این گوشی نقطه قوت هم دارد. پشتیبانی از نرخ رفرش 90 هرتزی از ویژگی های مثبت نمایشگر گوشی A04s است. اما این ویژگی را نباید جزو معیار گوشی قرار دهید چون ضعف در اجرای رابط کاربری و اجرای اپلیکیشن های مختلف باعث می شود نرخ رفرش 90 هرتزی نمایشگر دیده نشود. 

ویژگی های نرم افزاری گوشی A04s

گوشی A04s با اینگه یک گوشی میان رده است اما رابط کاربری OneUI Core 4.1 و اندروید 12 به فروش می رسد. ظاهرا اندروید گوشی A04s تا دو نسخه بعد هم آپدیت دریافت می کند. 

با سیستم عامل اندروید 12 در این گوشی میان رده ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی جدیدی در این گوشی به چشم می خورد. همچنین باگ های گوشی نسبت به گوشی های قدیمی تر کاهش یافته است. استفاده از نسخه Core در گوشی A04s باعث شده است تا کمتر به بخش سخت افزار گوشی فشار وارد شود و کارکرد بهتری داشته باشد. اما با این وجود گوشی در هنگام کار کمی با تاخیر همراه است.

مشخصات دوربین سامسونگ A04s

گوشی سامسونگ A04s از گوشی های میان رده با سه دوربین اصلی و یک دوربین سلفی می باشد. دوربین این گوشی در کنار هم رده های خود از امکانات کافی برخوردار است. گوشی A04s از سه دوربین 50 مگاپیکسلی با ضریب f1.8 و فوکوس خودکار، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکروی با ضریب f2.4، دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با ضریب f2.4 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با ضریب f2.2 ساخته شده است. همچنین این گوشی از قابلیت فیلم برداری 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. 

این گوشی برای عکاسی های معمولی می تواند نیازهای شما را برطرف کند و در طول روز عکس هایی با کیفیت و جزئیات کافی، عمق مناسب و رنگ کافی ثبت کنید. اما برای عکاسی در شب خیلی نمی توانید روی کیفیت عکس های ثبت شده حساب کنید. عکاسی در شب با دوربین گوشی A04s کیفیت و جزئیات پایین تری دارد. در نهایت به دوربین سلفی گوشی A04s می رسیم. عکس هایی که با دوربین سلفی A04s گرفته می شود اگر در محیطی با نور مناسب باشد، عکس هایی باکیفیت و قابل قبول هستند در غیر اینصورت عکس هایی تار خواهیم داشت. 

باتری گوشی A04s

ظرفیت باتری گوشی A04s برابر با 5000 میلی آمپر ساعت است. نگهداری شارژ در این گوشی بالا است و در حالت استفاده نرمال در روز نیازی به شارژ مجدد ندارید. برای شارژ سامسونگ A04s فناوری شارژ 15 واتی در نظر گرفته شده است که حدود 2 ساعت می توانید باتری گوشی را به طور کامل شارژ کنید. 

مشخصات سخت افزاری گوشی A04s

گوشی A04s از لحاظ سخت افزاری مشابه A13 است. در ساخت این گوشی از تراشه 8 نانومتری اگزینوس 850 بکار برده شده است. این تراشه 8 هسته ای شامل 4 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 می باشد. همچنین دارای پردازنده گرافیکی Mali-G52 می باشد. این تراشه سرعت مناسبی برای کارهای روزانه و استفاده از شبکه های اجتماعی را دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که این گوشی اصلا برای بازی های سنگین مناسب نیست. گوشی A04s دارای 4 گیگابایت رم می باشد و در مقدار حافظه داخلی  128/64/32 گیگابایتی به فروش می رسد.

این گوشی در کل برای استفاده روزمره مانند استفاده از شبکه های اجتماعی، وب گردی و بازی های سبک ساخته شده است. به عنوام ثال اگر شما بخواهید بازی محبوب کال‌آودوتی را روی این گوشی نصب کنید، نمی توانید از بازی لذت ببرید. 

در این مطلب ما مشخصات گوشی سامسونگ A04s را بررسی کردیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش نظرات در اختیار ما و سایر کاربران قرار دهید. با تشکر از شما   

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)