دریافت امتیاز 103 گلکسی نوت 9 از DXOMARK

دریافت امتیاز 103 گلکسی نوت 9 از DXOMARK
سامسونگ در نمایشگاه IFA از سری جدید نوت رونمایی کرد.گلکسی نوت 9 دارای ویژگی های جدید و گوناگونی نظیر قلم اس‌پن مجهز به بلوتوث می باشد اما کره ایی ها در این سری از گوشی های نوت روی بهبود همان دوربین دوگانه اس 9 پلاس و افزودن قابلیت جدید تمرکز داشته است.

دریافت امتیاز 103 گلکسی نوت 9 از DXOMARK

سامسونگ در آستانه برگزاری نمایشگاه IFA، جدیدترین محصول خود از خانواده نوت را رونمایی کرد. گلکسی نوت 9 دارای ویژگی های جدید و گوناگونی نظیر قلم اس‌پن مجهز به بلوتوث می باشد؛ اما کره ایی ها در این سری از گوشی های نوت ترجیح دادند تا از همان دوربین دوگانه اس 9 پلاس استفاده کنند و در عوض روی بهبود نرم‌افزار دوربین و اضافه‌کردن قابلیت‌هایی نظیر تشخیص سوژه تمرکز داشته باشند.

وب سایت DXOMARK یکی از مهمترین مراجع کاربران برای انتخاب بهترین دوربین موبایل، نتیجه تست های خود را منتشر کرده است و گلکسی اس 9 با کسب امتیاز 103 پس از هواوی پی ۲۰ پرو با امتیاز ۱۰۹ در جایگاه دوم قرار دارد.

وب‌سایت DxOMark سامسونگ را محصولی توانمند در زمینه‌ی عکاسی می‌داند و در زمینه‌هایی مانند فوکوس خودکار، حفظ تعادل بین سطح جزئیات و کاهش نویز، کیفیت زوم و افکت بوکه‌ی واقع‌گرایانه، آن را برتر می داند. بررسی‌های DxOMark حکایت از آن دارد که گلکسی نوت ۹ در محیط‌های روشن، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، اکسپوژر در آن معمولا مطلوب است و گستره‌ی داینامیکی تصاویر نیز کم‌نظیر هستند، این وب‌سایت تصاویر ثبت‌شده توسط نوت ۹ را شفاف، روشن و با تراز سفیدی دقیق می‌داند.

کارشناسان DxOMark  تعادل بین نویز و بافت‌ها را مناسب و سطح نویز را پایین اعلام کرده اند. گلکسی نوت 9 در زمینه عکاسی امتیاز 107 و امتیاز 94 در زمینه فیلمبرداری را کسب کرده است. کارشناسان نقاط قوت در این زمینه را لرزش‌گیری تصاویر، کنترل سطح نویز، اکسپوژر مناسب، فوکوس خودکار سریع و رنگ‌های روشن عنوان می‌کنند.

ارسال نظر