قابلیت حذف پیام ها در واتساپ بعد از 90 روز

قابلیت حذف پیام ها در واتساپ بعد از 90 روز
قابلیت جدید واتساپ، حذف پیام ها بعد از 90 روز به صورت خودکار، آموزش حذف پیام ها در واتساپ بعد از 90 روز

حذف خودکار پیام ها در واتساپ بعد از 90 روز - قابلیت حذف پیام ها در واتساپ - چگونگی حذف پیام ها در واتساپ

اپلیکیشن واتساپ در حال حاضر یکی از پرکاربردترین و بهترین برنامه های پیام رسان است. برای برنامه‌های این چنینی که برای انتقال پیام متنی یا اصطلاحا چت کردن استفاده می شودد، قابلیت حذف پیام، گفتگو، گروه و آرشیو چت‌ها ضرروی می باشد. واتساپ قصد دارد قابلیتی به این برنامه اضافه کند تا پیام‌ها پس از گذشت ۹۰ روز از دسترس خارج شوند. در حال حاضر این ویژگی تا مدت 7 روز دسترس است. 

در ماه نوامبر سال میلادی قابلیت پاک کردن خودکار پیام‌ها پس از گذشت ۷ روز به اپلیکیشن واتساپ افزوده شد. بعد از افزوده شدن این ویژگی امکان ارسال پیام‌های یکبار مصرف در دسترس کاربران قرار گرفت. حالا فیسبوک قصد دارد این قابلیت را گسترش دهد و تنظیمات بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد. 

این قابلیت هنوز در دسترس عموم کاربران قرار نگرفته است و فعلا تنها راه پاک کردن خودکار پیام‌ها همان پس از ۷ روز است. قابلیت حذف پیام بعد از 90 روز در آینده ای نزدیک در نسخه آزمایشی فعال می شود و بعد از آن در دسترس عموم کاربران قرار می گیرد. 

اپلیکیشن واتساپ محبوب‌ترین پیام رسان در میان ایرانی‌ها محسوب می‌شود. فیسبوک اخیرا سرعت افزودن قابلیت های جدید در پیام رسان واتساپ را افزایش داده است با این حال هنوز راه زیادی برای رسیدن به محبوبیت اپلیکیشن هایی مانند تلگرام را دارد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)