راهنمای خرید اسپیکر بین 1 تا 2 میلیون تومان

راهنمای خرید اسپیکر بین 1 تا 2 میلیون تومان
اسپیکرهای بلوتوث در بین افراد مختلف جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. از طرفی شرکت های زیادی در زمینه تولید اسپیکر فعالیت می کنند که هر کدام قابلیت و قیمت مختلفی دارند. ما در این مطلب به معرفی اسپیکرهای اقتصادی بین 1 تا 2 میلیون تومان تومان پرداخته ایم.

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث ارزان - خرید اسپیکر بلوتوث

اسپیکرها جزو لوازم جانبی های محبوبی هستند که در بین افراد مختلف جایگاه ویژه ای دارد. شرکت های زیادی هستند که در زمینه تولید و طراحی فعالیت می کنند. اسپیکرها با قابلیت، طراحی و قیمت مختلف در بازار موجود هستند. در صورتی که بودجه شما برای خرید اسپیکر بین 1 تا 2 میلیون تومان است، این مطلب برای شماست. در این مطلب قصد داریم راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث را در اختیارتان قرار دهیم و اسپیکرهای باکیفیت بین 1 تا 2 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال خرید اسپیکر بلوتوث هستید، همراه ساتل دیجیتال باشید. 

معرفی بهترین اسپیکرهای بین 1 تا 2 میلیون تومان

اسپیکر بلوتوث طرح کیبورد Z6

سازنده این اسپیکر در طراحی آن بسیار حرفه ای عمل کرده است. با مشاهده ظاهری اسپیکر Z6 متوجه طراحی خاص و کیفیت قدرتمند آن خواهید شد. اسپیکر Z6 به شکل کیبورد های گیمینگ طراحی شده است و با روشن کردن اسپیکر چراغ های LED نور زیبایی به محیط اطراف پخش می کند که در زیبایی ظاهری اسپیکر نقش مهمی را اجرا می کند. در قسمت جلوی اسپیکر کلید روشن و خاموش اسپیکر و کلیدهای مدیریت آهنگ به شکل کلیدهای کیبورد طراحی شده است. و در قیمت پشت آن درگاه های ارتباطی آن قرار داده شده است. 

اسپیکر ارزان

ابعاد این اسپیکر 8*10*20 سانتی متر که فضای نسبتا کمی را اشغال می کند. اما به دلیل خاص و منحصر به فردی که دارد بهتر است زیاد به عنوان اسپیکر قابل حمل از آن استفاده نکنید و یا با احتیاط آن را جا به جا کنید. راه های ارتباطی این اسپیکر از طریق بلوتوث ورژن 5، درگاه USB و کارت حافظه است. 

توان خروجی در این اسپیکر برابر با 10 وات و محدوده فرکانسی آن 20Hz-20KHz است. در کنار طراحی خاص کیفیت صدای پخش شده از این اسپیکر بسیار بالا می باشد که رضایت کاربر را هم در طراحی هم در کیفیت صدا جلب می کند. ظرفیت باتری این اسپیکر 1200 میلی آمپر ساعت است که تا 4 ساعت امکان پخش آهنگ را برای شما فرآهم می کند. برای دیدن مشخصات و تصاویر بیشتر از این محصول بر روی این لینک کلیک کنید. 

اسپیکر بلوتوث KTS-1578

KTS برندی است که در زمینه تولید اسپیکر خیلی خوب درخشیده است و محصولات با کیفیتی تولید کرده است. اسپیکر 1578 هم یکی از بهترین اسپیکرهای KTS است. این اسپیکر در ابعاد 29.3*21.7*22.5 با وزن 1800 گرم طراحی شده است. اسپیکر 1578 برای مهمانی، دورهمی، فروشگاه ها، گوش کردن به آهنگ با باکیفیت بالا، تور لیدرها و ... مناسب است. روی باند این اسپیکر یک چراغ LED قرار دارد که با پخش نور RGB جلوه زیبایی به محیط اطراف می دهد. 

خرید اسپیکر بلوتوث 1 تا 2 میلیون تومان

راه های ارتباطی در این اسپیکر بلوتوث ورژن 5، درگاه AUX، درگاه USB و کارت حافظه می باشد. اسپیکر 1578 ورودی میکروفون دارد و شما می توانید همزمان با اهنگ همخوانی کنید یا صحبت کنید. برروی این اسپیکر یه دسته باکیفیت قرار دارد که حمل آن برای شما آسان تر شود. این دسته به شکل یک هولدر طراحی شده است و شما می توانید گوشی خود را به صورت افقی یا عمودی بر روی اسپیکر قرار دهید. برای دیدن مشخصات و تصاویر بیشتر از این محصول بر روی این لینک کلیک کنید. 

رادیو بلوتوث کلاسیک مدل R-7188BT

رادیو اسپیکر R-7188BT طراحی نوستالژیک دارد که در نگاه اول توجه هر شخصی را به خودش جلب می کند و شما را ناخودآگاه به زمان های قدیم می برد. این رادیو اسپیکر با الهام از سبک رادیوهای قدیمی و قابلیت های روز طراحی شده است که نتیجه آن یک رادیو اسپیکر مدرن شده است. 

جنس بدنه این رادیو اسپیکر بسیار باکیفیت طراحی شده است و با مرور زمان هیچ تغییری در ظاهر آن ایجاد نمی شود. بر روی بدنه رادیو اسپیکر پنل تغییر امواج رادیو، درگاه های ارتباطی و یک دسته محکم برای جا به جایی راحت تر قرار دارد. در قسمت کناری این اسپیکر یه چراغ COB برای روشنایی در مواقع ضرروی قرار دارد. این اسپیکر در کنار ظاهر زیبا از کیفیت پخش صدای باز و گسترده برخوردار است. 

اسپیکر بلوتوث بین 1 تا 2 میلیون تومان

منبع تغذیه این رادیو اسپیکر یک عدد باتری سایز 18650 میلی آمپر ساعت یادو عدد باتری سایز بزرگ یا برق می باشد. راه های اتصال در این اسپیکر هم بلوتوث، درگاه AUX، درگاه USB و کارت حافظه است. این رادیو اسپیکر یک انتخاب و هدیه ویژه برای علاقه مندان به کالاهای نوستالژیک است که در کنار ظاهر زیبا از کیفیت صدای عالی آن هم می توانید بهره مند شوید. برای دیدن مشخصات و تصاویر بیشتر از این محصول بر روی این لینک کلیک کنید. 

اسپیکر بلوتوث KTS-1048

اسپیکر بلوتوث KTS-1048 را باید یکی بهترین اسپیکر بلوتوث ها معرفی کرد. این اسپیکر کیفیت صدای عالی دارد و در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد. ظرفیت باتری KTS-1048  برابر با 1200 میلی آمپر ساعت و توان خروجی آن 2*5 وات با اندازه درایو بلندگو 2*4 اینچ که 4 ساعت امکان پخش صدای باکیفیت را برای شما فرآهم می کند. این اسپیکر برای یک انتخاب مناسب برای مهمانی، دورهمی، مسافرت و ... می باشد. برای دیدن مشخصات و تصاویر بیشتر از این محصول بر روی این لینک کلیک کنید. 

اسپیکر ریمکس RB-M43

اسپیکر ریمکس RB-M43 را باید یکی از بهترین اسپیکرهای ارزان و با کیفیت مناسب دربازار دانست. شما می توانید از این اسپیکر بصورت بی سیم و با سیم استفاده کنید. بر روی این اسپیکر یک دسته محکم برای حمل راحت آن قرار داده شده است. بر روری درگاه های ارتباطی هم یک درپوش سیلیکونی قرار دارد که مانع ورود گرد و غبار به داخل درگاه ها شود.

اسپیکر بین 1 تا 2 میلیون تومان

یک سمت این اسپیکر صدای بیس و سمت دیگر صدای معمولی را پخش می کند. این ترکیب از پخش صدا شما مجذوب خود می کند. این اسپیکر با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت تا 5 ساعت امکان پخش آهنگ دارد. تنها نقطه ضعف اسپیکر M43 نداشتن میکروفون است که شما حین اتصال گوشی به اسپیکر نمی توانید به تماس های دریافتی خود پاسخ دهید. نکته مهم هنگام خرید اسپیکر کیفیت صدای قدرتمند است که این اسپیکر اصلی ترین ویژگی را دارد. برای دیدن مشخصات و تصاویر بیشتر از این محصول بر روی این لینک کلیک کنید. 

اسپیکرهای گوناگونی از لحاظ قیمت و کیفیت در بازار موجود هستند. ما در این مطلب سعی کردیم بهترین اسپیکرها را در رده قیمت 1 تا 2 میلیون تومان معرفی کنیم. شما می توانید به راحتی هر کدام از این اسپیکرها را از ساتل دیجیتال خریداری کنید. در بخش توضیحات محصول تصاویر و ویدیوهای اختصاصی که از اسپیکر در ساتل دیجیتال تهیه شده است را می توانید مشاهده کنید. در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)