آموزش انتقال چت ها و فایل‌های واتساپ به تلگرام

آموزش انتقال چت ها و فایل‌های واتساپ به تلگرام
اگر قصد دارید از واتساپ به تلگرام نقل مکان کنید و نگران چت ها، فایل و اطلاعات خود هستید در این مطلب همراه ساتل دیجیتال باشید تا بدون نصب نرم افزار جانبی پیام های خود را از واتساپ به تلگرام منتقل کنید.

چگونه چت ها و فایل‌های واتساپ را به تلگرام منتقل کنیم؟

با قطع واتساپ بسیاری از کاربران مجدد به برنامه تلگرام برگشتند. تمام کاربرانی که در واتساپ اکانت داشتند حتما یکسری فایل و اطلاعات مهمی در این اپلیکیشن دارند که می خواهند به این اطلاعات در تلگرام دسترسی داشته باشند. شما می توانید با انجام یکسری مراحل پیام ها و فایل های واتساپ را به تلگرام منتقل کنید. در این مطلب قصد داریم نحوه انتقال اطلاعات از واتساپ به تلگرام را به شما آموزش دهیم. نحوه انتقال اطلاعات از واتساپ به تلگرام در گوشی های اندروید و آیفون متفاوت است که در این آموزش به هر دو مورد اشاره شده است. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که چگونه انتقال اطلاعات از واتساپ به تلگرام امکان پذی است؟ تلگرام در به روزرسانی نسخه 7.4 به بعد قابلیت انتقال پیام ها از سایر اپلیکیشن های پیام رسان را در دسترس کاربران قرار داده است. سیستم عامل گوشی شما چه اندروید باشد چه ios می توانید از این قابلیت کاربردی استفاده کنید. برای استفاده از قابلیت انتقال پیام ها از واتساپ به سایر اپلیکیشن های پیام رسان مانند تلگرام لازم است تلگرام را به آخرین نسخه آپدیت کنید. در ادامه نحوه انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام را در اختیارتان قرار داده ایم.

نحوه انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام در گوشی های اندروید

برای انتقال پیام ها از واتساپ به تلگرام در سیستم عامل اندروید باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • واتساپ را اجرا کنید گفتگویی که می خواهید به تلگرام منتقل را باز کنید. 
  • سپس از آیکون سه نقطه در بالای صفحه، گزینه More و در نهایت Export Chat را انتخاب کنید.
  • در این مرحله از شما پرسیده می شود که آیا قصد دارید فایل های این گفتگو را منتقل کنید؟ اگر قصد انتقال گفتگو را دارید گزینه Include Media در غیر اینصورت برای لغو این فرآیند گزینه Without Media را انتخاب کنید. 
  • وقتی صفحه اشتراک گذاری (Share) به نمایش درمیاد باید آیکون تلگرام را انتخاب کنید تا انتقال آغاز شود. 
  • بعد از اینکه انتقال انجام شد، تلگرام را اجرا کنید وارد صفحه کاربری شوید که چت ها را منتقل کردید. برای تایید این انتقال گزینه Import را انتخاب کنید. مدت زمان این انتقال باتوجه به میزان حجم پیام ها متفاوت است در نظر داشته باشید که در طول این مدت از تلگرام خارج نشوید تا عملیات انتقال کامل انجام شود. 
  • با انجام مراحل بالا شما به راحتی بدون نیاز به نصب برنامه جانبی چت های واتساپ را به تلگرام منتقل کره اید. 

نحوه انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام در گوشی های آیفون

روند انتقال چت ها و فایل در گوشی های آیفون مانند گوشی های اندروید است. اما چون قرارگیری آیکون ها و منوها در گوشی های آیفون با اندروید فرق می کند ممکن است به نظر متفاوت برسد. برای انتقال چت های واتساپ از آیفون به اندروید باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • برنامه واتساپ را اجرا کنید. پروفایل گفتگو با مخاطبی را که قصد دارید به تلگرام منتقل کنید را انتخاب کنید. 
  • از قسمت منوی تنظیمات گزینه Export Chat را انتخاب کنید. 
  • اگر قصد دارید چت و فایل های انتخاب شده را به تلگرام منتقل کنید گزینه Attach Media در غیر اینصورت گزینه Without Media را انتخاب کنید. 
  • وقتی صفحه اشتراک گذاری (Share) به نمایش درمیاد باید آیکون تلگرام را انتخاب کنید تا انتقال آغاز شود. 
  • بعد از اینکه انتقال انجام شد، تلگرام را اجرا کنید وارد صفحه کاربری شوید که چت ها را منتقل کردید. برای تایید این انتقال گزینه Import را انتخاب کنید. مدت زمان این انتقال باتوجه به میزان حجم پیام ها متفاوت است در نظر داشته باشید که در طول این مدت از تلگرام خارج نشوید تا عملیات انتقال کامل انجام شود. 

انتقال چت های گروهی واتساپ به تلگرام در اندورید

انتقال چت های گروهی از واتساپ به تلگرام مانند انتقال چت های شخصی می باشد اما در انتها باید یک گزینه متفاوت انتخاب کنید. برای انتقال چت های گروهی از واتساپ به تلگرام در اندروید باید مراحل زیر را انجام دهید.

  • برنامه واتساپ را اجرا کنید و گفتگویی که قصد دارید به تلگرام منتقل کنید را انتخاب نمایید. 
  • از آیکون سه نقطه در بالای صفحه گزینه More سپس گزینه Export Chat را انتخاب کنید. 
  • در این مرحله از شما پرسیده می شود که آیا قصد انتقال اطلاعات را دارید؟ برای تایید انتقال گفتگو باید گزینه Include Media را انتخاب کنید. برای لغو انتقال گفتگو هم باید گزینه Without Media را انتخاب نمایید. 
  • وقتی صفحه اشتراک گذاری (Share) به نمایش درمیاد باید آیکون تلگرام را انتخاب کنید تا وارد برنامه تلگرام شوید.
  • زمانی که وارد برنامه تلگرام شدید، لیستی از گروه هایی که عضو هستید نمایش داده می شود که می توانید با انتخاب گروه مورد نظر انتقال چت ها را انجام دهید. از طرفی با انتخاب گزینه Create a new group to import می توانید یک گروه جدید برای چت های واتساپ ایجاد کنید. 
  • بعد از انتخاب گروه مورد نظر در تلگرام از پنجره Import Messages که روی نمایشگر نشان داده می شود گزینه Import را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا فرآیند انتقال انجام شود. 

انتقال چت های گروهی واتساپ به تلگرام در آیفون

برای انتقال چت های گروهی از واتساپ به تلگرام در آیفون باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • مانند بالا برنامه واتساپ را اجرا کنید و گروهی را که قصد دارید به تلگرام منتقل کنید را انتخاب کنید. 
  • تصویر پروفایل گروه را انتخاب کنید تا وارد بخش تنظیمات شوید. در انتهای صفحه تنظیمات گزینه Export Chat را انتخاب کنید. 
  • طبق روش های قبلی اگر قصد انتقال اطلاعات را دارید گزینه Attach Media در غیر اینصورت گزینه Without Media را انتخاب کنید. 
  • وقتی صفحه اشتراک گذاری (Share) به نمایش درمیاد باید آیکون تلگرام را انتخاب کنید تا وارد برنامه تلگرام شوید.
  • وقتی وارد برنامه تلگرام شدید، لیستی از گروه هایی که عضو هستید نمایش داده می شود که می توانید با انتخاب گروه مورد نظر انتقال چت ها را انجام دهید. از طرفی با انتخاب گزینه Create a new group to import می توانید یک گروه جدید برای چت های واتساپ ایجاد کنید. 

در این مطلب نحوه انتقال اطلاعات از واتساپ به تلگرام در گوشی های اندروید و آیفون را به شما آموزش دادیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات و تجربیات خود را در اختیار ما و سایر کاربران قرار دهید با تشکر از شما

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)