4 برنامه مدیریت ایرپادهای شیائومی برای اندروید

4 برنامه مدیریت ایرپادهای شیائومی برای اندروید
در این مطلب 4 برنامه برای مدیریت ایرپادهای شیائومی برای گوشی های اندروید معرفی کرده ایم که با کمک نرم افزارهای مدیریت ایرپادهای شیائومی به راحتی می توانید کارایی بهتری از هندزفری های خود داشته باشید.

زمانی که ایرپاد از برند شیائومی را می‌خرید، انتظار دارید کارایی بالایی داشته باشد و حتی کنجکاو هستید که چگونه می‌توان به تنظیمات آن به منظور تغییر صدا دست یافت؟ برای دست یافتن به این تنظیمات باید برنامه‌ ‌مدیریت ایرپاد شیائومی را بر روی گوشی تان نصب کنید.

در ادامه ی این مطلب به معرفی برنامه های حاوی تنظیمات ایرپاد شیائومی می‌پردازیم. با کمک این برنامه‌ها می‌توانید به تنظیمات پخش صدا دسترسی داشته باشید و با بهترین صدای ممکن صدا را بشنوید. فقط باید به یاد داشته باشیم که هر کدام از برنامه ها سفارشی شده هستند و از الگوهای ویژه‌ای پشتیبانی می‌کنند و قابلیت‌های متفاوتی دارند. پس با دقت مقاله را مطالعه کرده و براساس نیازتان، برنامه مناسب را انتخاب کنید. ساتل دیجیتال با بیش 15 سال سابقه در زمینه فروش موبایل و لوازم جانبی موبایل و فروش هدفون شما را در این زمینه راهنمایی می کند. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

برنامه Dotdroid: برترین برنامه مدیریت ایرپادهای شیائومی 

قابلیت‌های بسیار آن موجب شده است که برنامه Dotdroid در میان کاربران بسیاری محبوب و اولویت باشد. این برنامه امکان شخصی‌سازی نحوه کارکرد انواع ایرپاد شیائومی را برای ما فراهم می‌کند. مدیریت و کنترل اتصال هندزفری‌های بی‌سیم شیائومی هم از دیگر ویژگی ‌های مثبت این برنامه است.

در بسیاری از هندزفری‌های بلوتوثی که هیچ حالتی برای نمایش میزان شارژ هریک از ایرپادها در نظر گرفنه نشده، اطلاع از میزان دقیق شارژ ایرپادها یا کیس برای کاربران یک معضل بسیار مهم است. به ویژه برای افرادی که نسخه اندروید موبایل آن‌ها قدیمی شده باشد. برنامه Dotdroid این مشکل را هم تحت پوشش قرار می‌دهد. بنابراین، اگر روی گوشی شما نسخه اندروید 8 به قبل نصب شده است و میزان شارژ ایرپاد به صورت نوتیفیکیشن یا اعلان بر روی گوشی قابل مشاهده نیست، نصب این برنامه به شما پیشنهاد می‌شود. البته ویژگی‌های مثبت برنامه Dotdroid با این مورد خاتمه داده نمی‌شود.

 در ادامه ی این مطب امکانات مهم و کاربردی برنامه Dotdroid را در اختیارتان قرار داده ایم: 

  • امکان دانلود رایگان و بدون پرداخت درون برنامه‌ای از گوگل پلی برای گوشی‌های اندرویدی
  • امکان نمایش میزان شارژ باتری هدفون‌ها بر اساس انتخاب شما به صورت ویجت یا نوتیفیکیشن در قالب درصد یا زمان باقی‌مانده 
  • امکان تغییر عملکرد دکمه‌های لمسی بر روی هدفون ها مانند جابه‌جاشدن بین آهنگ‌ها، کم‌ و زیاد کردن ولوم و ... 
  • پیشتیبانی از مدل‌های مختلف دیگر مثل: Airdots Youth Edition, Airdots Pro, LYE و …
  • اعلام هشدار در زمان لمس ایربادز
  • امکان تعریف یک وظیفه جدید برای کنترل‌های لمسی در هدفون
  • امکان تغییر عملکردهای دوضربه‌ای دکمه‌های لمسی به چهار ضربه‌ای

برنامه Xiaomi Earbuds: دومین برنامه محبوب مدیریت هندزفری بلوتوثی شیائومی

اگر نرم افزار Dotdroid از مدل هندزفری بلوتوثی شما پشتیبانی نکرد یا به هر دلیلی موفق به اجرا آن نشدید، جای نگرانی نیست. برنامه Xiaomi Earbuds قابل جایگزین است. این برنامه با قابلیت‌های زیاد می‌تواند جایگزین برنامه Dotdroid شود ولی فقط تا حدودی. شیائومی ایرپادز امکان سفارشی سازی عملکرد انواع ایرپادهای شیائومی را برای شما فراهم می‌کند.

قابل ذکر است که یکی از مهم‌ ترین قابلیت‌های برنامه Earbuds امکان تنظیم حالت کاهش و یا حذف نویز می‌باشد. همچنین، با این برنامه می‌توانید میزان وضوح و شفافیت ایربادز خود را هم تنظیم کنید. به علاوه اگر گوشی شما از کدک‌های صوتی LDAC پشتیبانی کند، می‌توانید با تغییر تنظیمات لازم در برنامه Xiaomi Earbuds صداها را با کدک‌هایHi-Res و LDAC پخش کنید. با این کدک‌های صوتی می‌توانید صداهای باکیفیت و کاملا رسا و واضح را در هندزفری خود گوش کنید.

 

برنامه Mi Buds M8:دیگر برنامه مدیریت هندزفری بلوتوثی شیائومی

برنامه Mi Buds M8 هم یکی ‌دیگر از اپلیکیشن‌های مدیریت ایرپادهای برند شیائومی می‌باشد. اکثر کاربران از نصب این برنامه رضایت دارند. پس اگر این برنامه از مدل هندزفری‌تان پشتیبانی کند، احتمالا شما را هم جزو کاربران رضایتمند خواهید بود. قابلیت ها و کاربرد برنامه Mi Buds M8 را در ادامه مطلب در اختیارتان قرار داده ایم: 

  • امکان نمایش میزان شارژ باتری هدفون چپ و راست به صورت جداگانه
  • امکان نمایش سطح باتری کیس شارژ
  • قابلیت تنظیم حذف نویز فعال ایرپاد
  • قابلیت تعریف عملکرد دکمه های لمسی ایرپاد یا تغییر عملکرد  
  • انجام تست فیت ‌بودن ایرباد در گوش برای پیداکردن بهترین سایز سری‌های سیلیکونی
  • قابلیت اتصال همزمان ایرپاد شیائومی به چند دستگاه
  •  آپدیت سیستم‌عامل هدفون

برنامه Xiaomi Earphone/Airdots control : برنامه مدیریت هندزفری بلوتوثی شیائومی با زبان فارسی

اگر در برنامه بازار سرچ کرده باشید، برنامه Xiaomi Earphone/Airdots control را هم در لیست اپلیکیشن‌ها مشاهده خواهید کرد. ویژگی قابل توجه برنامه Xiaomi Earphone/Airdots control این است که می‌توانید زبان آن را به فارسی نیز تغییر دهید. قابلیت های این برنامه فارسی برای مدیریت هندزفری شیائومی را در ادامه مطلب عنوان کرده ایم:

  • پشتیبانی از سری هندزفری های Earphone و Airdots
  • امکان جابه‌جایی بین آهنگ‌ها
  • امکان کم و زیاد کردن ولوم صدا
  • قابلیت تعریف عملکرد جدید برای دکمه‌های لمسی

ما در این مطلب سعی کردیم 4 برنامه مدیریت ایرپادهای شیائومی را معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و با این برنامه ها بتوانید تنظیمات ایرپادتان را شخصی سازی کنید. لطفا تجربیات و نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)