علت هنگ کردن گوشی های شیائومی و رفع آن

علت هنگ کردن گوشی های شیائومی و رفع آن
بررسی علت هنگ کردن گوشی های شیائومی و رفع آن، تعمیرات گوشی های شیائومی

آموزش رفع مشکل ریستارت شدن گوشی شیائومی

گوشی های شیائومی یکی از برندهای محبوب گوشی در چین و کشورهای آسیایی محسوب می شوند. با وجود این محبوبیت کاربران گوشی های شیائومی گاهی اوقات با مشکلات هنگ کردن و ریستارت شدن گوشی های شیائومی مواجه می شوند. معمولا گوشی های پرچمدار شیائومی به دلیل دریافت بروزرسانی های پی در پی از ارورهای کمتری برخوردار هستند. در مقابل گوشی های میان رده شیائومی بیشتر دچار هنگ سیستمی می شوند. در این مطلب علت هنگ کردن و راه حل مشکل هنگ گوشی های شیائومی را بررسی می کنیم. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

حل مشکل هنگ کردن گوشی های شیائومی

راه حل اول

علت هنگی در برخی از گوشی های شیائومی به دلیل مشکلات رابط کاربری می باشد. برای حل این مشکل باید مراحل زیر را حل انجام دهید:

1. اطلاعات غیر ضرروری را از حافظه گوشی حذف کنید و سایر اطلاعات شخصیتان را به کارت حافظه منتقل کنید. 

2. حافظه Cache برنامه های نصب شده برروی گوشی را پاک کنید. 

3. در نهایت گوشی را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. 

راه حل دوم

حتما از شارژر و کابل اصلی استفاده کنید. کابل و شارژرهای غیر اورجینال ممکن است به دلیل ایجاد ولتاژ برق غیر منظم باعث ایجاد هنگی در گوشی شود. 

راه حل سوم

به روزرسانی نرم افزاری شیائومی را به موقع انجام دهید. اگر اعلانی در رابطه با آپدیت جدید گوشی دریافت کردید حتما دانلود و نصب نمایید. زیرا آپدیت نرم افزاری نقش مهمی در افزایش کارایی و بهبود عملکرد سیستم دارد.

راه حل چهارم

گوشیتان را هرازگاهی به تنظیمات کارخانه برگردانید. زیرا با نصب هر برنامه برروی گوشی فایل های زیادی در گوشی شما ذخیره می شود که این فایل ها خود نقش مهمی در کاهش عملکرد گوشی دارد. 

راه حل پنجم

مشکل گرم شدن بیش از حد در گوشی های شیائومی از قدیم وجود داشته است. برای حل این مشکل بهتر است هنگام استفاده از بازی های گرافیکی سنگین مدتی به گوشی استراحت دهید یا از بیشتر از 40 دقیقه به تماس تلفنی، تماشای ویدئو و گوش دادن به موزیک نپردازید. 

اگر گوشی شما با مشکل جدی مواجه شده است و نیاز به تعمیر دارد می توانید برای مشاوره و تعمیر با کارشناسان ساتل دیجیتال تماس بگیرید.

تلفن تماس: 02188969497

آدرس: تهران، میدان فاطمی، میدان گلها، ابتدای خیابان کاج شمالی، پلاک 103

در این مطلب برخی از راه های رفع مشکل هنگ کردن گوشی های شیائومی را عنوان کردیم. اگر تجربه ای در رابطه با هنگ کردن گوشی دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)