آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی

آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی
آموزش دیلیت اکانت یا حذف حساب کاربری اینستاگرام به صورت دائمی از طریق نسخه تحت وب اینستاگرام به صورت مرحله به مرحله در اختیارتان قرار داده ایم همراه ساتل دیجیتال باشید

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام

ممکن است شما به هردلیلی نیاز داشته باشید حساب کاربری اینستاگرامتان را حذف کنید. اپلیکیشن های پیام رسان و شبکه های اجتماعی قابلیت حذف اکانت را دارند تا کاربران به هردلیلی بتوانند حساب کاربری خود را در شبکه های اجتماعی حذف کنند. اینستاگرام هم مانند سایر اپلیکیشن ها امکان حذف حساب کاربری را دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم آموزش حذف حساب کاربری اینستاگرام را به صورت مرحله به مرحله در اختیارتان قرار دهیم. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

حذف حساب کاربری اینستاگرام از دو روش امکان پذیر است. در یکی از روش ها حساب کاربری اینستاگرام به طور کامل حذف می شود. در روش دیگر اکانت اینستاگرام به صورت موقت غیر فعال می شود و با ورود مجدد به حساب کاربری، به آن دسترسی پیدا می کنید. در صورتی که قصد دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام را دارید، می توانید آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام را مطالعه کنید. 

گرفتن بکاپ قبل از دیلیت اکانت اینستاگرام

قبل از حذف اکانت اینستاگرام بهتر است یک بکاپ از اطلاعات ذخیره شده برروی اینستاگرام مانند تصاویر، ویدیوها و چت ها تهیه و دانلود کنید. برای گرفتن بکاپ از حساب اینستاگرام باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • برنامه اینستاگرام را اجرا کنید. 
  • صفحه پروفایل را انتخاب کنید و از قسمت منوی همبرگری وارد تنظیمات اینستاگرام شوید. 

نحوه حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی

  • سپس گزینه Security را انتخاب کنید و از قسمت Data and History وارد بخش Download Data شوید. 
  • در قسمت Download Your Data ایمیلتان را وارد نمایید و گزینه Request Download را انتخاب کنید. 
  • بعد از انجام مراحل بالا و گذشت 48 ساعت یک فایل اطلاعات به ایمیل شما ارسال می شود. توجه داشته باشید که قبل از حذف اکانت ایسنتاگرام باید این فایل را دانلود نمایید. زیرا بعد از حذف اکانت نمی توانید به این فایل دسترسی داشته باشید. 

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی

در صورتی که قصدا دارید حساب اینستاگرام را به صورت دائمی حذف کنید باید از نسخه تحت وب استفاده کنید. با انجام اینکار حساب شما به مدت 30 روز غیر فعال می شود در صورتی که دوباره وارد اکانت شوید این فرایند غیر فعال می شود. اما اگر 30 روز وارد اکانت اینستاگرام نشوید، حساب شما به طور کل حذف می شود. 

  • برای حذف اکانت اینستاگرام باید مراحل زیر را انجام دهید:
  • وارد وب سایت اینستاگرام به آدرس Instagram.com و نام کاربری و پسورد را وارد نمایید.
  • به آدرس instagram.com/accounts/remove/request/permanent بروید تا وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام شوید. 

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

  • در این صفحه یک کادر سوال برای مشخص کردن علت حذف اکانت اینستاگرام قرار داده شده است. باید یک گزینه را انتخاب کنید. گزینه انتخاب شده تاثیری روی حذف اکانت ندارد. 

حذف اکانت اینستاگرام

  • سپس در مقابل عبارت Re-enter your password رمز عبور حساب کاربری را وارد نمایید. 
  • بعد از انجام مراحل بالا برروی کلمه Delete کلیک کنید. همانطور که در بالاتر اشاره کردیم حساب کاربری شما به مدت 30 روز باقی می ماند. در صورتی که دوباره وارد حساب کاربری خود شوید فرایند حذف اکانت اینستاگرام غیر فعال می شود. در غیر این صورت بعد از 30 روز حساب شما به طور کل غیر فعال می شود. 

حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی

در این مطلب نحوه حذف اکانت اینستاگرام را به شما آموزش دادیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات و تجربیات خود را در اختیار ما و سایر کاربران قرار دهید با تشکر از شما

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)