چگونه شارژ اضطراری همراه اول را فعال کنیم؟

چگونه شارژ اضطراری همراه اول را فعال کنیم؟
اگر از مشترکین اعتباری همراه اول هستید، تا زمانی که اعتبار داشته باشید می توانید مکالمه یا پیامک ارسال کنید. همراه اول این امکان را فراهم کرده است تا در مواقع اضطراری بتوانید خط خود را شارژ کنید و در اولین فرصت پرداخت کنید.

شارژ اضطراری همراه اول 

اگر از مشترکین خطوط اعتباری باشید، حتما بارها برای شما پیش آمده است که حین مکالمه یا در شرایط حساس اعتبار سیم کارت شما به پایان رسیده باشد. همراه اول برای حل این مشکل سرویس شارژ اضطراری و چتر اضطراری را برای مشترکین خود در نظر گرفته است. مشترکین خطوط اعتباری همراه اول زمانی که اعتبار خطشان به پایان رسیده باشد، می توانند از طریق قابلیت شارژ اضطراری، شارژ دریافت کنید و در زمان دیگری شارژ را پرداخت کنید. در ادامه آموزش مرحله به مرحله گرفتن شارژ تضطراری همراه اول را در اختیارتان قرار دادیم. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

شارژ اضطراری همراه اول با کد دستوری

پدریافت شارژ اضطراری همراه از طریق کد دستوری بسیار ساده است. تنها شرایطی که برای استفاده از این قابلیت لازم است باید 90 روز از فعالسازی سیم کارت شما گذشته باشد. در نهایت از بخش تماس های گوشی کد #25*10* را شماره گیری نمایید. برای دریافت شارژ اضطراری از طریق کد دستوری باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • وقتی اعتبار بسته اینترنت شما به پایان رسیده یا شارژ کافی برای برقرار تماس ندارید با کد #25*10* می توانید بسته اینترنت یا شارژ اضطراری دریافت کنید. 
  • سپس باید تعیین کنید که از مشترکین اعتباری یا انارستان همراه اول هستید. 
  • در این مرحله سه مبلغ برای شارژ اضطراری یعنی 1000 تومانی، 1500 تومانی و 2000 هزار تومانی پیشنهاد می شود. مدت زمان استفاده از شارژ اضطراری تا یک ماه است.

شارژ اضطراری همراه اول با کد دستوری

  • همچنین برای دریافت بسته اینترنتی اضطراری باید عدد 4 را انتخاب نمایید که از میان بسته های یک ساعته، یک روزه و هفت روزه می توانید یک بسته را انتخاب کنید. 
  • بعد از انتخاب بسته ی مورد نظر، نتیجه نهایی از طریق پیامک برای شما ارسال می شود. 

شارژ و بسته های اضطراری 16 درصد کارمزد دارد و این مبلغ بعد از اولین شارژ از حساب شما برداشته می شود. 

شارژ اضطراری همراه اول با برنامه همراه من

یکی دیگر از راه هایی که می توانید در مواقع اضطراری شارژ تهیه کنید چتر اضطراری برنامه یا وب سایت همراه من است. شما می توانید وارد برنامه یا وب سایت همراه من شوید و از قسمت شارژ من گزینه چتر اضطراری را انتخاب نمایید. در این حالت دو روش پیش روی شماست. 

  • 1. با این روش می توانید از دوستان همراه اولی خود درخواست شارژ کنید. با تایید مشترک انتقال دهنده اعتبار مبلغ 1000 تومان به خط شما با کسر 40 تومان بابت کارمزد انتقال منتقل می شود. یعنی مبلغ 960 تومان به اعتبار خط شما اضافه می شود. 
  • 2. در روش دیگر شما می توانید از دوستان همراه اولی خود درخواست تماس یا شارژ کنید. به این معنا که اگر درخواست تماس را انتخاب کنید، یک پیام مبنی بر درخواست تماس از سمت شما به شماره مقصد ارسال می شود. 

شارژ اضطراری همراه اول با برنامه همراه من

این نکته را در نظر داشته باشید که برای استفاده از شارژ اضطراری اعتبار شما باید صفر باشد. 

در این مطلب درباره چگونه شارژ اضطراری همراه اول را فعال کنیم؟ صحبت کردیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات و تجربیات خود را در اختیار ما و سایر کاربران قرار دهید با تشکر از شما 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)