چگونه اپل واچ بدون آیفون کار می کند؟

چگونه اپل واچ بدون آیفون کار می کند؟
یکی از سوالاتی که برای کاربران اپل واچ پیش می آید این است که آیا اپل واچ بدون آیفون کار می کند؟ در این مطلب تمام کارایی اپل واچ بدون آیفون را عنوان کرده ایم

آیا اپل واچ بدون آیفون کار میکند؟

برای تنظیم و جفت کردن اپل واچ شما نیاز به آیفون دارید و بدون گوشی آیفون امکان تنظیم و جفت کردن اپل واچ بدون آیفون وجود ندارد. برای راه اندازی اولیه اپل واچ هم نیز به اپل آیدی تنظیم شده به گوشی آیفون نیاز دارید. اپل واچ به دلیل کارایی مانند دریافت پیام، دریافت تماس، سنسورهای پیشرفته برای ورزش و سلامتی و ... محبوبیت فراوانی بین کاربران دارد. از طرفی این سوال برای کاربران پیش می اید که اگر به گوشی آیفون دسترسی نداشته باشیم، می توانید از اپل واچ استفاده کنیم؟ در ادامه این مطلب 6 مورد از کارهایی که می‌توانید در اپل واچ خود بدون آیفون انجام دهید را عنوان کرده ایم. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

1. گوش دادن به آهنگ و فایل های صوتی

اگر آهنگ مورد علاقه تان از برنامه اپل موزیک دانلود کرده باشید می توانید از طریق اپل واچ گوش دهید. از طرفی اپل واچ شما اگر به دیتا یا WiFi وصل باشد می توانید به صورت آنلاین از طریق اپل موزیک، موسیقی مورد نظرتان را گوش دهید. همچنین اپل واچ ها چون از حافظه داخلی پشتیبانی می کنند، می توانید آهنگ یا فایل صوتی مورد نظرتان را در این فضا ذخیره کنید و در صورت در دسترس نبودن گوشی از طریق اپل واچ به آن ها گوش دهید. 

چگونه از اپل واچ بدون آیفون استفاده کنیم؟

2. بررسی فعالیت روزانه

درصورتی گوشی آیفون در دسترس شما نباشید، همچنان می توانید از اپل واچ برای بررسی میزان فعالیت روزانه استفاده کنید.  اپل واچ بدون گوشی آیفون می توانید از حسگرهایش استفاده کند و نکاتی مانند مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده، میزان فعالیت ورزشی که انجام داده اید و مدت زمانی که بی‌حرکت ایستاده‌اید را ثبت کند. 

3. بررسی معیارهای سلامت

در کنار موارد بالا اپل واچ همچنان می تواند بدون حضور گوشی، بر معیارهای سلامتی نظارت داشته باشد. حتی اگر هرگونه مشکل جدی در سیستم حیاتی شما احساس شود، به شما اطلاع می دهد. اپل واچ بودن گوشی حتی در موقع خواب، مدت زمان خواب و تعداد تنفس شما در دقیقه را اطلاع می دهد. 

4. برقراری تماس و ارسال پیامک

شما می توانید با اپل واچ بدون گوشی اقدام به برقراری تماس و ارسال پیام کنید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که حتما باید به اینترنت متصل باشید. شما برای ارسال پیام می توانید به راحتی با کیبورد و سیری متن مورد نظر خود را تایپ کنید. 

5. زمان سنج

اپل واچ می تواند با استفاده از برنامه تایمر، چندین تایمر را به صورت همزمان مدیریت کند. به عنوان مثال مربی ورزش هستید، می توانید با استفاده از این برنامه به حرکت ورزشی چند شاگرد توجه کنید. برای استفاده از این برنامه نیازی به اینترنت ندارید.  

6. تشخیص نویز

اپل واچ این امکان را دارد که از طریق اپلیکیشن نویز میزان صدای محیط را بررسی کند. اگر میزان صدا به اندازه ای بلند باشد که برای شنوایی شما مضرر باشد، اپلیکیشن به شما اطلاع می دهد. لازم به ذکر است که این برنامه نیاز به اتصال اینترنت ندارد. 

ما در این مطلب درباره کاربرد اپل واچ بدون آیفون صحبت کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا تجربیات و نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)