چگونه به اینستاگرام فونت جدید اضافه کنیم؟

چگونه به اینستاگرام فونت جدید اضافه کنیم؟
اینستاگرام هم مانند سایر شبکه های اجتماعی در انتخاب فونت محدودیت دارد و خیلی دست کاربر را در این زمینه باز نمی گذارد. اگر دوست دارید استوری های جذاب با فونت های مختلف طراحی کنید، ترفندهایی که به شما آموزش می دهیم که بتوانید این محدودیت ها را دور بزنید.

تغییر فونت استوری اینستاگرام

در بخش استوری اینستاگرام به غیر فونت های پیش فرض اینستاگرام، امکان استفاده از فونت های دلخواه وجود ندارد. شما می توانید از 9 فونت مختلف پیش فرض اینستاگرام در استوری ها استفاده کنید. اما می توانید از برنامه های کمکی برای تغییر فونت استفاده کنید. به این صورت که استوری هایتان را از طریق برنامه های دیگر طراحی کنید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. یا به سراغ وب سایت های اختصاصی بروید. در ادامه به معرفی این وب سایت ها پرداخته ایم. برای آموزش تغییر فونت اینستاگرام همراه ساتل دیجیتال باشید. 

استفاده از وب سایت هایی که ادامه معرفی می کنیم بسیار آسان است و فقط کافی است متن مورد نظرتان را داخل این سایت ها وارد کنید. فونت مورد نظرتان را انتخاب کنید. این وب سایت ها حدودا 100 فونت در اختیارتان قرار می دهد. در ضمن با کمک این سایت می توانید متن بیوی پیج اینستاگرام تان را با فونت دلخواه تان طراحی کنید. 

  • Igfonts.io
  • Coolfont.org
  • Font-generator.com
  • Fontsforinstagram.com

روند استفاده از سایت های بالا همگی به یک شکل هستند. شما تایپ متن با فونت موردنظرتان کافی است آدرس سایت را مرورگر جستجو کنید. متن مورد نظرتان را در کادر اختصاص داده شده وارد کنید. سپس می توانید متن را فونت های مختلف مشاهده کنید. هر کدام از فونت ها که مورد پسندتان بود، گزینه کپی (Copy) را انتخاب کنید. در آخر وارد برنامه اینستاگرام می شود و متن مورد نظر را از کلیپ بورد وارد می کنید. 

در این مطلب درباره چگونه به اینستاگرام فونت جدید اضافه کنیم؟ صحبت کردیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات و تجربیات خود را در اختیار ما و سایر کاربران قرار دهید با تشکر از شما 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)