چگونه گوشی را به تلویزیون متصل کنیم؟

چگونه گوشی را به تلویزیون متصل کنیم؟
یکی از متداول ترین سوالات کاربران این است که چگونه گوشی را به تلویزیون متصل کنیم؟ سه روش آسان برای اتصال گوشی به تلویزیون همراه با توضیحات کامل و مرحله به مرحله در این مطلب در اختیار شما قرار داده ایم.

نحوه اتصال گوشی به تلویزیون

اتصال گوشی به تلویزیون هوشمند یک شیوه جدید برای تماشای عکس‌ها، فیلم‌ها، موسیقی، بازی، برنامه های تلویزیونی آنلاین، و موارد دیگر است. ما می‌توانیم گوشی خود را به روش‌های مختلف به تلویزیون هوشمند خود متصل کنیم. باید در نظر داشته باشیم که نوع گوشی و تلویزیونی که داریم نحوه اتصال دو دستگاه را تعیین می‌کند. اما این سوال پیش می آید که چگونه گوشی را به تلویزیون متصل کنیم؟

دقیق تر ما می‌توانیم با استفاده از این تکنولوژی فیلم‌ها را استریم کنیم، ویدیوهای YouTube را تماشا کنیم، عکس‌ها را به اشتراک بگذاریم یا بازی‌ها را مستقیماً روی صفحه نمایش بزرگ انجام دهیم، ممکن است از بپرسید که چگونه صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را به تلویزیون خود منعکس کنیم. تماشای ویدیوها از گوشی یا تبلت خود سرگرم کننده و راحت است، اما دریافت تصاویر با همان کیفیت در تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ حتی بهتر است. در این مطلب روش‌های مختلف اتصال گوشی و تلویزیون و آنچه باید در مورد هر کدام بدانیم جمع آوری شده است. همراه ساتل دیجیتال باشید.

بسیار مهم است که ما یک موبایل Android یا یک موبایل اپل ((ios داریم، و دیگر اینکه آیا ما یک تلویزیون هوشمند یا یک تلویزیون HD استاندارد داریم؟ برای هرکدام از این‌ها ممکن است روند کمی متفاوت باشد. در اینجا 4 روش ساده برای پخش موارد ذکر شده و دلخواه از گوشی به تلویزیون هوشمند خود را آموزش می‌بینیم:

1_ استفاده از کابل USB برای اتصال گوشی به تلویزیون

تقریباً همه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌توانند با استفاده از کابل USB به دستگاه ثانوی موردظر متصل شوند. با استفاده از کابل 6 فوتی برای USB-A به USB-C می‌توان به درگاه USB تلویزیون متصل شد. پس از اتصال، می‌توانیم نمایشگر تلفن خود را روی تلویزیون خود پخش کنیم - چه در حال بررسی عکس‌ها، تماشای ویدیو، وبگردی و چه درحال استفاده از برنامه‌ها یا بازی‌ها باشید. تنها چیزی که لازم است یک کابل USB است، بنابراین نیازی به اتصال از طریق Wi-Fi یا به خاطر سپردن رمزهای عبور نیست. همچنین اگر کاربر اپل هستیم، می‌توانیم یک کابل لایتنینگ به USB-A نیز خریداری کنیم تا آیفون یا سایر دستگاه‌های سازگار با Apple Lightning را به پورت USB-C تلویزیون خود متصل کنیم.

2 _ استفاده از Google Chrome cast با Google TV برای اتصال گوشی به تلویزیون

اگر سیم‌ها برای ما مناسب نیستند، باید ابزاری را امتحان کنیم که به Wi-Fi تلویزیون ما متصل می‌شود، و بین گوشی و صفحه نمایش بزرگ ارتباط برقرار می‌کند.

Chromecast Google با Google TV به ما این امکان را می‌دهد که ویدیو را با وضوح 4K HDR پخش کنیم. ابتدا به درگاه HDMI تلویزیون وصل می‌شود و از طریق Wi-Fi موجود متصل می‌شود، بنابراین می‌توانیم فیلم، موسیقی و بازی را از گوشی، تبلت و سایر دستگاه های متصل پخش کنیم.

Chrome cast with Google TV با تلفن‌های iOS و Android کار می‌کند، بنابراین می‌توانیم بدون توجه به گوشی هوشمندی که داریم، صفحه نمایش گوشی را به اشتراک بگذاریم. در این روش از گوشی خود مانند یک کنترل از راه دور برای رد کردن محتوا، توقف موقت یا عقب بردن صحنه مورد علاقه خود می‌توانیم استفاده کنیم. حتی می‌توانیم کل اکوسیستم خانه خود را به سایر محصولات Google مانند Google Nest Hub (نسل دوم) نیز متصل کنیم.

3 _از طریق تلویزیون هوشمند خود وصل شویم

آیا از قبل یک دستگاه iOS دارید؟ با استفاده از Air Play، موسیقی، ویدیو، عکس و بازی را مستقیماً در تلویزیون خود پخش کنید. این برنامه با تبلت ها و تلفن های هوشمند محبوب اپل، از جمله آخرین نسل های iPhone و iPad سازگار است. نماد Air Play از طریق تعدادی برنامه قابل دسترسی است و به شما امکان می دهد از طریق Wi-Fi به Apple TV خود متصل شوید. کنترل های ساده زوم، مکث و تغییر حالت های مشاهده را در حالی که به صفحه بزرگ متصل هستید آسان می‌کند.

از طرف دیگر، دارندگان تلویزیون های هوشمند سامسونگ می توانند با استفاده از Smart View محتوا را از دستگاه های متصل خود مشاهده کنند. این برنامه که در Google Play، App Store و Samsung Galaxy Apps موجود است، گوشی شما را به یک کنترل از راه دور تبدیل می‌کند تا روشی آسان برای مدیریت صفحه نمایش شما باشد. همه دستگاه‌های خود را به یک مکان متصل کنید و لیست‌های پخش شخصی‌سازی شده را برای ویدیوها، تصاویر و موسیقی مورد علاقه خود ایجاد کنید. مانند Air Play ،Samsung Smart View دستگاه های شما را با استفاده از شبکه Wi-Fi موجود به تلویزیون هوشمند شما متصل می‌کند.

4- چگونه گوشی خود را از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل کنیم؟

اگر تلویزیون ما از تکنولوژی بلوتوث پشتیبانی می‌کند، می‌توانیم از بلوتوث گوشی خود برای اتصال دو دستگاه استفاده کنیم. اکثر گوشی‌های اندرویدی و گوشی های آیفون دارای بلوتوث داخلی هستند. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که بلوتوث را هم در گوشی و هم در تلویزیون روشن کنیم. فقط باید مطمئن شویم که دستگاه ها به اندازه کافی نزدیک هستند تا یکدیگر را شناسایی کنند. پس از اتصال دستگاه ها، می‌توانیم شروع به اشتراک گذاری صفحه نمایش خود در تلویزیون کنیم.

و در آخر

این مقاله را با شعار صفحه نمایش بزرگ، سرگرمی بزرگ به پایان می‌رسانیم.

گوشی های هوشمند، ما را با تمام آخرین رسانه ها در ارتباط نگه می‌دارد و با استفاده از این 4 روش مختلف اتصال دو دستگاه می‌توانیم راهی سریع و آسان برای لذت بردن از آن رسانه در راحتی تلویزیون خود پیدا کنیم. اگر بخواهیم راه های دیگری را کشف کنیم که فناوری بتواند روز ما را بهبود بخشد، باید از صفحه لوازم جانبی جریان Verizon بازدید کنیم تا ابزارها و ابزارهای مختلفی را که دقیقاً در زندگی متصل ما قرار می‌گیرند مرور کنیم.

هر روش مزایای منحصر به فرد خود را دارد. من معتقدم، شما اکنون بهترین و منعطف ترین روش‌ها را برای اتصال راحت تلفن هوشمند خود به تلویزیون هوشمند خود می‌دانید. اما اگر هنوز شک دارید، Air droid Cast  را توصیه می کنیم که از پنج دستگاه به طور همزمان پشتیبانی می‌کند.

  • با استفاده از Air Droid Cast می‌توانید سایر دستگاه ها را از راه دور کنترل کنید.
  • می‌توانید صدای میکروفون و صدای دستگاهتان را ارسال کنید.
  • تلفن هوشمند خود را مستقیماً و به راحتی به رایانه / تلویزیون خود ارسال کنید.

در این مطلب ما راه های اتصال گوشی به تلویزیون های هوشمند را بررسی کردیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات و تجربیات خود را در این زمینه در بخش نظرات در اختیار ما و سایر کاربران قرار دهید. با تشکر از شما 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)