چگونه صورتحساب قبض ایرانسل را استعلام بگیریم و پرداخت کنیم؟

چگونه صورتحساب قبض ایرانسل را استعلام بگیریم و پرداخت کنیم؟
آموزش سه روش پرداخت قبض ایرانسل، نحوه استعلام و پرداخت قبض ایرانسل از طریق ایرانسل من، کد دستوری #1*7* و سامانه پرداخت قبوض ایرانسل

نحوه استعلام و پرداخت قبض ایرانسل

مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل می توانند از 3 روش قبض سیم کارت ایرانسل خود را استعلام و پرداخت کنند. مشترکین ایرانسل می توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، کد دستوری پرداخت قبض و سامانه پرداخت قبوض ایرانسل، قبض سیم کارت شان را پرداخت کنند. 

روش اول: پرداخت قبض ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

مشترکین ایرانسل می توانند با نصب اپلیکیشن ایرانسل من قبض سیم کارت خود را پرداخت کنند و از دیگر امکانات آن استفاده کنند. همنچنین برنامه ایرانسل من نسخه تحت وب هم دارد و می توانید از آن استفاده کنید. 

شما می توانید از قسمت پرداخت آنلاین قبض سیم‌کارت دائمی قبض سیم کارت خود را پرداخت کنید. از طریق برنامه ایرانسل من می توانید قبض ایرانسل دیگران هم پرداخت کنید. 

روش دوم: پرداخت قبض ایرانسل از طریق کد دستوری

روش دیگری که برای پرداخت قبض ایرانسل وجود دارد شماره گیری کد دستوری #1*7* است. با شماره گیری کد دستوری #1*7* می توانید به راحتی با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز دوم صورتحساب قبض ایرانسل خود را پرداخت کنید. 

روش سوم: پرداخت قبض ایرانسل از طریق سامانه پرداخت قبوض ایرانسل

روش دیگری که برای پرداخت قبض های سیم کارت دائمی ایرانسل استفاده می شود، استفاده از سامانه پرداخت قبوض ایرانسل است. در این سامانه با وارد کردن شماره ایرانسل و دریافت رمز یکبار مصرف می توانید اقدام به پرداخت قبض سیم کارت خود کنید. 

همچنین با استفاده از این سامانه می توانید بدهی، مشاهده قبض دوره های گذشته، تاریخچه پرداخت قبض های قبلی، کارکرد دوره جاری و فایل PDF قبض های گذشته را مشاهده کنید.

سوالات کاربران

اگر سیم کارت ما به علت بدهی قطع شود چه مدت بعد از پرداخت بدهی مجدد وصل می شود؟

حدود 48 بعد ازپرداخت قبض سیم کارت شما وصل می شود. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)