آموزش تغییر فونت گوشی سامسونگ

آموزش تغییر فونت گوشی سامسونگ
چگونه فونت گوشی سامسونگ را تغییر دهیم؟، تغییر فونت گوشی سامسونگ در سیستم عامل اندروید 9

چگونه فونت گوشی سامسونگ را تغییر دهیم؟

سیستم عامل اندروید 9 یکی از بهترین رابط های کاربری اندروید می باشد که امکان شخصی سازی زیادی در درسترس کاربران قرار داده است. یکی از این دسترسی ها تغییر فونت سیستم گوشی های سامسونگ است. در ادامه این مطلب آموزش تغییر فونت گوشی سامسونگ را در اختیارتان قرار می دهیم. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

تمام گوشی ها با سیستم عامل اندورید 9 قابلیت تغییر فونت را دارند. برروی گوشی های سامسونگ به صورت پیش فرض چندین فونت نصب شده است. در صورتی که قصد دارید به فونت های بیشتری دسترسی داشته باشید و فونت دلخواهتان را نصب کنید، می توانید از طریق گلکسی استور  این کار را به آسانی انجام دهید. با نصب فونت های جدید امکان تغییر سایز فونت نیز برای شما فرآهم می شود. 

تغییر فونت گوشی سامسونگ

برای تغییر فونت سیستم گوشی سامسونگ باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق تنظیمات گوشی مراحل Display > Font size and style را طی کنید.
  • سپس گزینه  Font Style را انتخاب کنید.

تغییر فون سیستم گوشی سامسونگ

  • در این مرحله تمام فونت ها به همراه سبک اصلی نمایش داده می شود و شما می توانید طبق سلیقه هر فونتی را که می خواهید، انتخاب نمایید. 
  • با انتخاب فونت مورد نظر، تغییرات در تمام سیستم انجام می شود.
  • در صورتی که قصد دارید فونت انتخاب شده بولد یا Bold نمایش داده شود یا سایز فونت را تغییر دهید باید از قسمت تنظیمات مراحل Display > Font size and style طی کنید سپس گزینه Bold را انتخاب کنید. برای تغییر سایز فونت هم با کشیدن اسلایدر پایین صفحه به سمت چپ یا راست، سایز فونت را هم تغییر دهید.

تغییر فونت گوشی سامسونگ

چگونه فونت جدید برروی گوشی سامسونگ نصب کنید؟

برای دانلود و نصب فونت جدید برروی گوشی سامسونگ باید از گلکسی استور استفاده کنید. برای دانلود و نصب فونت های جدید باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • از طریق تنظیمات گوشی مراحل Display > Font size and style > Font style را طی کنید.
  • سپس گزینه Download fonts را انتخاب کنید. در این مرحله گلکسی استور اجرا می شود و لیست فونت های قابل دانلود نمایش داده می شود. 
  • بعد از دانلود فونت مورد نظر برروی گوشی نصب می شود. 
  • بعد از دانلود و نصب مجدد از طریق تنظیمات گوشی مراحل Display > Font size and style > Font style را طی کنید. در این مرحله می توانید فونت جدیدی را که دانلود کردید را برروی گوشی اعمال کنید.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)