سیمکارت اعتباری همراه اول

سیمکارت اعتباری همراه اول
سیمکارت اعتباری همراه اول ،انواع سیمکارت اعتباری همراه اول در فروشگاه ساتل دیجیتال نمایندگی رسمی فروش همراه اول در یوسف اباد میدان فاطمی میدان گلها | مزایا و بسته های اولیه سیمکارت اعتباری همراه اول

فروشگاه ساتل دیجیتال

نمایندگی رسمی فروش همراه اول | تهران | یوسف آباد | میدان فاطمی | میدان گلها

شما می توانید در فروشگاه حضوری ساتل دیجیتال ،سیمکارت اعتباری همراه اول با پیش شماره های مختلف را مشاهده و انتخاب نمایید .

در فروشگاه ساتل دیجیتال نمایندگی رسمی فروش همراه اول خدمات فروش سیمکارت های اعتباری همراه اول با پیش شماره 0990 ، 0991 ، 0910 ، 0919 و ... در دسترس مشتریان می باشد و می توانید پس از انتخاب شماره خود در این فروشگاه با ارئه مدارک مورد نیاز اقدام به ثبت نام و فعالسازی سیمکارت خودنمایید.

همانطور که می دانید سیمکارت های اعتباری همراه اول بعنوان اپراتور اول کشور و با پوشش آنتن دهی مناسب و گسترده همواره مورد تقاضای بالای مشتریان بوده است .

در حال حاضر در فروشگاه فیزیکی ساتل دیجیتال شماره های اعتباری همراه اول با کلیه پیش شماره ها موجود می باشد.

شماره های ارائه شده در این فروشگاه در اصطلاح صفر مخابرات می باشند یعنی این شماره ها تا به حال در شبکه مورد استفاده قرار نگرفته اند . (بعضی از خطوط که با اصطلاح سلبی نام دارند بدلیل عدم استفاده مشترک در طول مدت طولانی توسط مخابرات سلب امتیاز و پس از طی پروسه تعریف شده دوباره برای فروش قرار می گیرند و از لحاظ مرغوبیت در درجه پایین تر نسبت به خطوط صفر مخابرات قرار می گیرن).

تفاوت پیش شماره های اعتباری خطوط همراه اول

پیش شماره های موجود همراه اول از لحاظ سرویس های قابل ارائه و آنتن دهی و تعرفه های مکالمه و پیامک و اینترنت هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و این باور عمومی که بعضی از پیش شماره ها بهتر آنتن می دهند صحیح نمی باشد .

بعضی از متقاضیان داشتن پیش شماره های قدیمی شبکه را بیشتر می پسندند . مانند پیش شماره های 0919 و 0910

مدارک لازم برای ثبت نام سیمکارت اعتباری همراه اول

برای ثبت نام سیمکارت های اعتباری همراه اول لازم است اصل یکی از مدارک زیر همراه شما باشد:

1.کارت ملی جدید و یا قدیم

2.شناسنامه جدید

3.گواهینامه هوشمند

برای ثبت نام سیمکارت جدید شما باید یک سیمکارت دیگر که به نامتان می باشد همراه داشته باشید تا هنگام ثبت نام با دریافت رمز یکبار مصرف از آن سیمکارت بعنوان احراز هویت ادامه عملیات ثبت نام امکان پذیر باشد.سیمکارت یاد شده می تواند متعلق به هر اپراتوری باشد.

برای متقاضیانی که تا به حال سیمکارتی بنام ندارند (سیمکارت اولی ها ):

در این صورت برای ثبت نام اولین سیمکارت شما می توانید به همراه شخص دیگری که دارای سیمکارت بنام خود می باشد بعنوان معرف عملیات ثبت نام را تکمیل نمایید.

حضور شخص متقاضی برای ثبت نام سیمکارت الزامی می باشد و ثبت نام توسط شخص ثالث حتی با ارائه مدارک لازم امکان پذیر نیست.

فروشگاه ساتل دیجیتال

یوسف آباد | میدان فاطمی | میدان گلها ، ابتدای کاج شمالی پ 103

ساعت کاری : 9  تا 21

تلفن تماس فروشگاه حضوری 02188969497

www.SateDigital.com

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)