تعویض سیمکارت همراه اول | دریافت یوسیم همراه اول

تعویض سیمکارت همراه اول | دریافت یوسیم همراه اول
تعویض سیمکارت دائمی و اعتباری همراه اول ،دریافت سیمکارت یوسیم همراه اول در فروشگاه ساتل دیجیتال نمایندگی رسمی فروش همراه اول در یوسف اباد میدان فاطمی میدان گلها | مزایا و بسته های اولیه تعویض سیمکارت همراه اول

فروشگاه ساتل دیجیتال

نمایندگی رسمی فروش همراه اول | تهران | یوسف آباد | میدان فاطمی | میدان گلها

شما می توانید در فروشگاه حضوری ساتل دیجیتال سیمکارت قدیمی ، معیوب و یا مفقودی خود را تعویض و سیمکارت یوسیم همراه اول را دریافت نمایید .

در فروشگاه ساتل دیجیتال نمایندگی رسمی فروش همراه اول می توانید  خدمات تعویض سیمکارت های دائمی و اعتباری همراه اول با سیمکارت های نسل جدید همراه اول (یوسیم) دریافت نمایید.

یوسیم همراه اول چیست؟

آخرین نسل از سیمکارت های ارائه شده در همراه اول یوسیم نام دارند . این سیم کارت ها از شبکه های اینترنت پرسرعت 4G  و LTE  پشتیبانی می کنند . شما اگر از سیمکارت های نسل قدیمی همراه اول استفاده می نمایید حتی با داشتن تلفن همراه با قابلیت اینترنت پر سرعت 4G  ، به دلیل قدیمی بودن سیمکارت خود نمی توانید از حداکثر سرعت اینترنت استفاده نمایید . برای رفع این مشکل لازم است سیمکارت خود را تعویض و یوسیم همراه اول را دریافت نمایید .

معمولا از طرف سیستم به مشترکینی که از سیمکارت های نسل قدیم استفاده می نمایند پیامک های اطلاع رسانی برای دریافت یو سیم ارسال می شود .

مزایا و بسته های اینترنت هدیه یوسیم همراه اول :

در صورتی که شما دارای سیمکارت های قدیمی همراه اول باشید با تعویض آن به یوسیم از نهایت سرعت اینترنت بهره مند خواهید شد.علاوه بر این برای مشترکین دائمی یک بسته اینترنت یکماهه بیست گیگابایتی و مشترکین اعتباری یک بسته ده گیگ اینترنت هدیه دریافت خواهند نمود.

مدارک لازم برای تعویض سیمکارت همراه اول

برای تعویض سیمکارت های دائمی و اعتباری همراه اول لازم است اصل یکی از مدارک زیر همراه شما باشد:

1.کارت ملی جدید و یا قدیم

2.شناسنامه جدید

3.گواهینامه هوشمند

برای تعویض و ارتقای سیمکارت همراه اول لازم است تا سیمکارت در گوشی روشن بوده و پیامک رمز احراز هویت دریافت شود در صورتی که سیمکارت مورد نظر معیوب و یا مفقود شده باشد لازم است تا مشترک سیمکارت دیگری به نام خود را جهت ارسال رمز احراز هویت همراه داشته باشد.

حضور شخص متقاضی برای تعویض سیمکارت الزامی می باشد و انجام خدمات توسط شخص ثالث حتی با ارائه مدارک لازم امکان پذیر نیست.

فروشگاه ساتل دیجیتال

یوسف آباد | میدان فاطمی | میدان گلها ، ابتدای کاج شمالی پ 103

ساعت کاری : 9  تا 21

تلفن تماس فروشگاه حضوری 02188969497

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)