ضبط تماس در گوشی سامسونگ

ضبط تماس در گوشی سامسونگ
ضبط تماس در گوشی سامسونگ با برنامه، آموزش مرحله به مرحله ضبط تماس در گوشی های اندرویدی توسط گوشی و برنامه های ضبط مکالمه

ضبط تماس در گوشی سامسونگ با برنامه، آموزش مرحله به مرحله ضبط تماس در گوشی های اندرویدی توسط گوشی و برنامه های ضبط مکالمه

ضبط مکالمه در گوشی اندروید - ضبط تماس در گوشی سامسونگ - ضبط تماس دو طرفه در گوشی

ممکن است به دلایلی برایتان پیش آمده باشد تا بخواهید مکالمات خود را ضبط کنید اما با روش انجام دادن آن آشنایی ندارید. برای ضبط تماس دو طرفه در گوشی دو روش وجود دارد که در این مطلب این دو روش را بررسی کردیم. ما در این مطلب سعی در آموزش ضبط مکالمات در گوشی سامسونگ داریم. همراه ساتل دیجیتال باشید. قبل از ضبط مکالمات گوشی باید بررسی کنید آیا این کار در کشور شما قانونی است یا خیر. 

آموزش ضبط تماس در گوشی سامسونگ و اندرویدی

در گوشی های آیفون ابزار ضبط مکالمات به دلیل قوانین بعضی از کشورها وجود ندارد. اپل این قابلیت را به دلیل حفظ حریم شخصی افراد و پیروی کردن از قوانین برخی کشورها قرار نداده است. اما اینکار با نصب برنامه امکان پذیر است. در گوشی های سامسونگ امکان ضبط مکالمه در دسترس عموم قرار دارد. اما قبل از فعال سازی این قابلیت یا نصب برنامه باید از شرایط و قوانین کشور خود مطمئن شوید. در ادامه امکان فعال کردن این قابلیت را به شما آموزش می دهیم.

قبل از فعال سازی این قابلیت باید تعیین کنید که مکالمات تمام مخاطبین، مخاطبین مشخص شده یا افراد ناشناس را می خواهید ضبط کنید.

برای ضبط مکالمات در گوشی های سامسونگ باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • از قسمت تنظیمات گوشی وارد بخش ضبط مکالمه یا record calls شوید.
  • گزینه auto records calls را انتخاب کنید. 
  • در این مرحله سه گزینه به شما نمایش داده می شود. گزینه اول تمام تماس ها، گزینه دوم شماره های ذخیره نشده و گزینه سوم مخاطبین تعیین شده می باشد. 

از طریق این روش گفته شده تمام تماس های شما به صورت خودکار ضبط خواهد شد. اگر قصد دارید تمام تماس های شما ضبط نشود باید بصورت دستی هنگام برقراری تماس امکان ضبط را لغو کنید. برای اینکار باید تماس تلفنی فرد مقابل را پاسخ دهید و در همان صفحه تماس ها از قسمت منو دکمه record call یا ضبط تماس را انتخاب کنید. اگر این گزینه را مشاهده نکردید از قسمت بالای منوی تماس آیکون سه نقطه را انتخاب کنید. از این قسمت می توانید این گزینه را پیدا کنید. 

برای ضبط مکالمات دو طرفه باید از برنامه های ضبط مکالمه استفاده کنید. اگر از برنامه های ضبط مکالمه استفاده می کنید حتما باید از سایت های معتبر دریافت کنید. دانلود برنامه هایی که امنیت ندارند ممکن است هکر هایی در پشت آن باشد و مکالمات شما را گوش دهند و به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند و بعدا از طریق راه های گوناگون اقدام به اخاذی از شما توسط اسناد به دست آمده نمایند.

در ادامه سه برنامه ضبط مکالمه مطمئن را به شما معرفی می کنیم.

برنامه ضبط مکالمه call recorder

این برنامه برای گوشی های اندروید طراحی شده است. امکان ضبط خودکار مکالمات با فرمت MP3 و رمز گذاری روی فایل ها را دارد. شما می توانید فایل های ضبط شده را با دیگران به اشتراک بگذارید. 

برنامه ضبط مکالمه underspy مناسب برای والدین

اگر شما هم از آن دسته از پدر و مادرهایی هستید که می خواهید بدانید در گوشی فرزندانتان چه مکالماتی صورت می گیرد و نگران فعالیت های آنها هستید با نصب این برنامه می توانید فرزندتان را کنترل کنید. با نصب این برنامه می توانید برروی اپلیکیشن های پیام رسان کنترل کامل داشته باشید بدون اینکه فزرندتان با خبر شود. 

برنامه رایگان ضبط مکالمه call recorder automatic

این برنامه یکی از بهترین برنامه های ضبط مکالمه در گوشی های اندرویدی است. ویژگی مثبت این برنامه این است که شما می توانید فایل ضبط شده را با فرمت های دلخواه در گوشی یا کارت حافظه ذخیره کنید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)