مشخصات سامسونگ گلکسی Z Flip 6

مشخصات سامسونگ گلکسی Z Flip 6
سامسونگ گلکسی Z Flip 6 به زودی معرفی می شود. اما درباره سامسونگ گلکسی Z Flip 6 چه میدانید؟ در این مطلب به طور کامل گلکسی Z Flip 6 را مورد بررسی قرار دادیم و مشخصات کامل آن را عنوان کردیم.

چهارشنبه 20 تیر (10 جولای) سامسونگ نسل جدید گوشی های تاشو یعنی Z Flip 6 و Z Fold 6 را معرفی می کند. براساس اطلاعات افشا شده نیازی نیست تا این تاریخ صبر کنیم. در ادامه مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های Z Flip 6 و Z Fold 6 را در اختیارتان قرار دادیم. اگر شما هم از علاقه مندان به گوشی های تاشو سامسونگ هستید، در ادامه این مطلب همراه ساتل دیجیتال باشید. 

مشخصات گلکسی Z Flip 6

طراحی ظاهری گلکسی Z Flip 6 مشابه گلکسی Z Flip 5 است و بیشتر تمرکز سامسونگ بر روی ارتقا بخش سخت افزاری و نرم افزاری بوده است. صفحه نمایش این گوشی 6.7 اینچ Dynamic AMOLED 2x با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز می باشد. 

گوشی Z Flip 6 نسبت به Z Flip 5 باریک تر و کشیده تر طراحی شده است. ابعاد این گوشی 7.4*71.7*165 میلی متر است و این طور که به نظر می رسد احتمالا از گوشی قبلی خوش دست تر باشد. 

پردازنده گلکسی Z Flip 6 اسنپدراگون 8 نسل 3، با 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی می باشد. این در حالی است که گلکسی Z Flip 5 از رم 8 گیگابایتی استفاده می کرد و این خود یک ارتقا بزرگ محسوب می شود. Z Flip 6 پردازنده قوی تری برای انجام بازی و دستورات هوش مصنوعی با سرعت بالا دارد. ظرفیت باتری این گوشی 4000 میلی آمپر ساعت است و مجهز به شارژ سریع 35 واتی می باشد.  

گوشی های نسل جدید Z دارای دوربین 50 مگاپیکسل با دیافراگم F1.8 و دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم F2.2 می باشند. همچنین دوربین اطلی این گوشی از زوم اپتیکال 2 برابری برای عکس‌های تله فوتو و پرتره پشتیبانی می کند. دوربین سلفی هم 10 مگاپیکسل با دیافراگم F2.2 می باشد. 

این گوشی با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1.1 با قابلیت های هوش مصنوعی Galaxy AI به بازار عرضه می شود. همچنین تا 7 آپدیت های اندروید و به روزرسانی های امنیتی را دریافت می کند. 

در این مطلب مشخصات اولیه گلکسی Z Flip 6 را بررسی کردیم. بعد از رونمایی رسمی این گوشی مشخصات دقیق تر و تصاویر بیشتری را در اختیارتان قرار می دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. نظر شما در مورد نسل جدید گوشی های Z چیست؟. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)