چگونه گوشی سامسونگ را ردیابی کنیم؟ | ردیابی گوشی سامسونگ گم شده

چگونه گوشی سامسونگ را ردیابی کنیم؟ | ردیابی گوشی سامسونگ گم شده
قابلیت ردیابی گوشی های سامسونگ این امکان را به شما می دهدتا هنگامی که گوشی شما گم شد یا سرقت شد با کمک این قابلیت بتوانید برای ردیابی گوشی اقدام کنید.

آموزش ردیابی گوشی سامسونگ 

این روزها با افزایش قیمت گوشی سرقت آن بسیار زیاد شده است. هر فردی روی گوشی خود اطلاعات شخصی و ضروری ذخیره کرده است که با گم شدن یا سرقت رفتن گوشی باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد. سازندگان گوشی یک مرحله جلوتر از مشکلات پیش بینی شده هستند. گوشی های هوشمند یک راه حلی برای ردیابی گوشی هنگام شدن یا دزدیده شدن آن دارند. برای ردیابی گوشی هنگام دزدیده شدن یا گم شدن باید یک تنظیماتی را انجام دهید. حتما هنگامی که گوشی را خریداری می کنید در ابتدا تنظیمات قسمت My Find Phone را انجام دهید. در ادامه این مطلب آموزش تنظیمات My Find Phone را دراختیارتان قرار می دهیم تا در صورت دزدیده شدن گوشی یا گم شدن آن بتوانید گوشی را ردیابی کنید. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

آموزش مرحله به مرحله تنظیمات Find My Mobile در گوشی سامسونگ

برای ردیابی گوشی های سامسونگ در مواقع اضطراری باید تنظیمات Find My Mobile را فعال نمایید. برای فعال سازی Find My Mobile باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • گوشی سامسونگ را به حساب گوگل تان متصل کنید. 
  • گوشی سامسونگ باید به اینترنت متصل باشد. 
  • به بخش تنظیمات گوشی بروید و وارد بخش بیومتریک و امنیت یا Biometrics and security شوید. 
  • سپس گزینه Find My Mobile را انتخاب نمایید و آن را فعال نمایید. 
  • با انجام این کار در مواقع ضرروی برای ردیابی گوشی سامسونگ می توانید بقه وب سایت سامسونگ مراجعه کنید و وارد حساب کاربریتان شوید و گوشی را از راه دور مدیریت کنید. 

ردیابی گوشی سامسونگ

با فعال نمودن گزینه Find My Mobile یکسری امکانات دیگری در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه تک تک آن ها را بررسی می کنیم.

گزینه Remote Unlock

گزینه Remote Unlock یا بازگشایی از راه دور یک گزینه کاربردی برای مواقعی می باشد که شما پسورد گوشی سامسونگ را فراموش کرده اید. این تنظیمات خیلی کاربردی است زیرا بدون نیاز به فلش کردن و حذف اطلاعات گوشی می توانید رمز گوشی را باز کنید. در چنین مواقعی می توانید از طریق لپ تاپ یا سیستم های دیگر وارد حساب اکانت سامسونگ می شوید و رمز فعلی را حذف می کنید. 

گزینه Google Location Service

اگر گزینه Google Location Service و GPS گوشی شما فعال باشد. هر زمان که بخواهید ردیابی گوشی خود را انجام دهید از طریق این تنظمیات می توانید موقعیت مکانی گوشیتان را که در سرورهای سامسونگ ذخیره شده است را مشاهده کنید. 

چگونه گوشی سامسونگ را ردیابی کنیم؟

با فعال کردن گزینه Find My Mobile و فعال نمودن زیر مجموعه های آن می توانید گوشی خود را در صورت سرقت یا گم شدن ردیابی کنید. برای این کار نیاز به یک دستگاه دیگری مانند لپ تاپ دارید تا وارد حساب کاربری سامسونگ شوید. برای ردیابی گوشی سامسونگ باید مراحل زیر را انجام دهید:

وارد وب سایت findmymobile.samsung.com شوید.

برروی Sign in کلیک کنید.

در این مرحله شما باید ایمیل و پسورد حساب کاربری سامسونگ را وارد نمایید. اگر حساب کاربری شما جیمیل بود همان آدرس جیمیل را وارد کنید. 

با وارد نمودن ایمیل و پسورد یک اعلان با متن یک دستگاه جدید به Samsung account شما وارد شد ظاهر می شود. بعد از تایید این پیغام یک کد نمایش داده می شود که باید در کادر Verification code وارد کنید. 

توجه داشته باشید که اگر تیک گزینه Skip two step verification on this device next time را فعال کنید دفعات دیگر از شما مجدد کد تایید درخواست نمی شود. 

    بعد از انجام مراحل بالا و اتصال به اکانت سامسونگ، بعد از چند دقیقه سرورهای سامسونگ موقعیت گوشی شما روی نقشه نشان می دهند. ممکن در مواردی به دلیل تحریم کشور ایران هیچ اطلاعاتی به شما نشان داده نشود. در این صورت باید در انتهای صفحه گزینه Switch map را انتخاب کنید و نوع ارائه دهنده نقشه را تغییر دهید. 

    در صفحه روبروی شما اطلاعاتی مانند دستگاه هایی که قبلا با آن به حساب کاربریتان متصل شده اید را می توانید مشاهده کنید. در صورتی که برروی هر کدام کلیک کنید موقعیت آن دستگاه را می توانید برروی نقشه مشاهده کنید. همچنین در این بخش می توانید وضعیت روشن یا خاموش بودن و میزان شارژ باتری را مشاهده کنید. این نکته را در نظر داشته باشدی که اطلاعات و موقعیت گوشی بطور خودکار آپدیت نمی شود و باید برای بروزرسانی روی فلش بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.

    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)