بررسی مشخصات گلکسی A15

بررسی مشخصات گلکسی A15
در این مطلب نگاهی به مشخصات، عملکرد، طراحی، نرم افزار و دوربین گلکسی A15 می اندازیم و در انتهای مطلب بررسی می کنیم که آیا گلکسی A15 ارزش خرید دارد یا خیر. همراه ساتل دیجیتال باشید.

سامسونگ امسال گوشی های سری A را با تغییرات و پیشرفت های چشمگیری طراحی و تولید کرده است. گلکسی A15 یکی از گوشی های اقتصادی سامسونگ و نسل A است که در مقایسه با گوشی های هم رده ی خود توانایی های بیشتری دارد. مشخصات کلی گوشی A15 با اندروید 14، نمایشگر سوپر امولد فول اچ‌دی پلاس، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، تراشه مدیاتک Helio G99 است که در ادامه به بررسی کامل مشخصات سامسونگ گلکسی A15 می پردازیم. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

نمایشگر سامسونگ گلکسی A15

نمایشگر گلکسی A15 یک نمایشگر ۹۰ هرتزی سوپر امولدی است که نسبت به نسل قبلی نقش مهمی در ارتقا این مدل داشته است. نمایشگر A15 یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با پنل باکیفیت تر و کنتراست بالا است که از بیشینه روشنایی ۸۰۰ نیتی نیز پشتیبانی می کند. با این مشخصات دیگر زیر نور خورشید مشکلی با کار کردن گوشی نخواهید داشت.  

نمایشگر گلکسی A15

سخت افزار گوشی سامسونگ A15

سامسونگ اخیرا تصمیم گرفته است تا عملکرد سخت‌‌افزاری در نسل A را افزایش دهد. به همین دلیل گلکسی A15 مجهز به چیپ مدیاتک Helio G99 است. به ویژگی های چیپ مدیاتک هلیو G99 می توان به پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2، پردازنده هشت هسته‌ای با دو هسته ۲.۲ گیگاهرتزی Cortex-A76 و شش هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex-A55 و لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC اشاره کرد. 

چیپ Helio G99 برای گوشی های اقتصادی کافی است و کارهای روزمره و کمی سنگین را از پیش می برد. با این چیپ هنگام کار مشکلی در عملکرد کار با گوشی و داغ کردن نخواهید داشت. البته این نکته را در نظر داشته باشید که اگر به دنبال عمکلرد و سرعت بالاتر هستید مدل رم 6 گیگابایتی را انتخاب کنید. رم 4 گیگابایتی نسبت به رم 6 گیگابایتی کندتر است. گوشی A15 در دو حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت با رم 4، 6 و 8 عرضه می شود. 

مشخصات دوربین گلکسی A15

گوشی سامسونگ گلکسی A15 دارای دوربین اصلی سه گانه با حسگرهای ۲+۵+۵۰ مگاپیکسلی که دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با ضریب f1.8، دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با ضریب f2.2، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با ضریب f2.4 می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که درست است دوربین اصلی A15 دوربین 50مگاپیکسلی است اما نباید انتظار دوربین گوشی های 50 مگاپیکسلی را داشته باشید. اما در کل تصاویر ثبت شده با این گوشی در شاریط نوری مناسب از گستره رنگی قابل‌قبولی برخوردار است. اما کیفیت عکس هایی که در شب یا تاریکی با این گوشی ثبت می شود، نیست و عکس های چندان باکیفیتی ثبت نخواهد شد. البته اگر برای عکاسی در شب حالت Night را فعال کنید، تصاویر با شارپنس و روشنایی بیشتر ثبت خواهند شد. 

اما دوربین فوق عریض این گوشی در شرایط نوری مناسب، عکس هایی با کیفیت خوب نه عالی ثبت می کند. اما اگر بخواهید، از سوژه در فاصله کم و نور معمولی عکاسی کنید، عکس های خیلی باکیفیتی نخواهید داشت. دوربین سلفی A15 در محیط های پرنور عکس های باکیفیت تری ثبت می کند اما در اکثر مواقع نیز کارتان را راه می اندازد. 

مشخصات باتری گوشی گلکسی A15

سامسونگ در حال حاضر برای گوشی های میان رده و پرچمدار از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت استفاده می کند. این گوشی با استفاده روزمره و معمولی حداکثر تا 2 روز توانایی شارژدهی خواهد داشت. 

جمع بندی مشخصات گوشی A15

گوشی گلکسی A15 در مقایسه با نسل قبلی، تغییرات و پیشرفت های چشمگیری داشته است و جزو یکی از بهترین گوشی های اقتصادی و میان رده محسوب می شود. اگر به دنبال خرید یک گوشی زیر 10 میلیون تومان هستید، پیشنهاد ساتل دیجیتال به شما، سامسونگ گلکسی A15 است. 

ساتل دیجیتال با بیش 15 سال سابقه در زمینه فروش گوشی و لوازم جانبی شما در خرید بهتر و آسان راهنمایی می کند. همچنین ما با فروش اقساطی گوشی این امکان را برای مشتریان عزیز فرآهم کردیم تا هر مدل از گوشی را که می خواهند به راحتی و در کمترین فرصت سفارش دهند. 

در این مطلب درباره مشخصات سامسونگ گلکسی A15 صحبت کرده ایم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا تجربیات و نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)