تعویض باتری هدست ایرپاد اپل | تعویض باتری ایرپاد اپل

تعویض باتری هدست ایرپاد اپل | تعویض باتری ایرپاد اپل
تعویض باتری گوشی و کیس ایرپاد اپل در انواع مدل ایرپاد 1، ایرپاد 2 و ایرپاد پرو با باتری اورجینال به صورت تخصصی، قیمت مناسب و تحویل فوری در بخش تعمیرات ساتل دیجیتال، تعویض باتری ایرپاد فوری با قیمت مناسب (1 الی 2 روز)

تعویض باتری هدست بلوتوث ایرپاد اپل | تعمیرات تخصصی هندزفری اپل در ساتل دیجیتال 

ایرپاد، هدست بلوتوثی کمپانی اپل یکی از کاربردی ترین گجت های هوشمند مورد استفاده کاربران دستگاه های آیفون و آیپد است. ایرپاد اپل یک هدست بلوتوث خوش ساخت با امکانات بسیار و تکنولوژی پخش صدا و حذف صدای محیط باکیفیت بی نظیر در خدمت کاربر می باشد. یکی از مشکلاتی که ممکن است پس از مدتی در استفاده از ایرپاد به وجود آید کاهش کارایی باتری ایرپاد و باتری کیس شارژ ایرپاد می باشد به طوری که دستگاه مانند گذشته توانایی شارژدهی و استفاده با یک بار شارژ را ندارد. در برخی مواقع باعث کاهش کیفیت صدا هم می شود. 

گاهی نیز ایرپاد به دلیل خراب شدن باتری ایرپاد به طور کامل از کار می افتد و هیچ گونه عکس العملی ندارد. این نکته را در نظر داشته باشید که مشکل تعویض باتری ممکن است برای کیس شارژ ایرپاد هم اتفاق بیفتد. در این صورت شارژدهی به ایرپادها درست انجام نمی شود و در آن طور که باید کارایی نخواهد داشت.

چرا باتری ایرپاد خراب می شود؟

ایرپاد‌ها از باتری‌های لیتیوم یون استفاده می‌کنند که با گذشت زمان کاهش عملکرد باتری را تجربه می‌کنند و این مورد کاملا طبیعی است. اگر ایرپاد‌های شما دیگر به اندازه کافی شارژ نگه نمی‌دارند یا سرعت تخلیه باتری آن‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده است، ممکن است نیاز به تعویض باتری داشته باشند. 

تعویض باتری کیس ایرپاد

باتری ایرپاد خراب شد چه کار کنیم؟

در این شرایط کاربران احساس می کنند ایرپاد ایراد سخت افزاری دارد اما در واقعیت دستگاه نیاز به تعویض باتری دارد. عمدتاً شکایت از خرابی باتری هدست ایرپاد و باتری کیس شارژ ایرپاد از جانب کاربرانی رخ می دهد که هر روز ساعت‌ها از باتری ایرپاد استفاده می‌کنند. طبیعی است که با این میزان استفاده، کیفیت و عمر باتری ایرپاد در کوتاه مدت کاهش می یابد. اگر شما هم از آن دسته از کاربرانی هستید که از ایرپاد ساعات طولانی استفاده می کنید هنگام خرابی باتری ایرپاد نگران نباشید. زیرا ما در ساتل دیجیتال باتری اصلی ایرپاد را موجود داریم و مشکل ایرپاد شما را در کوتاه ترین زمان برطرف خواهیم کرد. 

یکی دیگر از مواقعی که نشان می دهد باتری ایرپاد شما نیاز به تعویض دارد، کاهش مدت زمان پخش آهنگ یا مکالمه است. اگر این مدت به کمتر ده دقیقه رسید یعنی باتری ایرپاد نیاز به تعویض دارد. همچنین اگر شارژ ایرپاد بلافاصله بعد از خارج شدن از باکس شارژ تمام شد، باید برای تعویض باتری اقدام کنید. 

تعویض باتری کیس ایرپاد

در این حالت دو راه حل پیش روی استفاده کننده می باشد:

  • 1. جایگزین کردن ایرپاد با یک هدست جدید و نو
  • 2. تعمیر ایرپاد قبلی و استفاده مجدد از آن

به دلیل قیمت نسبتا بالای ایرپاد اپل تعمیر نمودن دستگاه معیوب توسط یک شخص با تجربه در صورتی که به طور استاندارد انجام شود و بتواند کارایی مناسب بعد از تعمیر را برای کاربر فراهم نماید، گزینه ای مناسب و به صرفه می باشد.

تعویض باتری ایرپاد اپل

در صورتی که باتری ایرپاد شما کارایی روزهای ابتدایی استفاده را ندارد و یا اصلا ایرپاد شما بعد از شارژ نمودن روشن نمی شود و با استفاده کوتاه مدت زود باتری ایرپاد شما خالی می شود، می توانید با کارشناسان تعمیر فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال تماس گرفته و راهنمایی های لازم را جهت بررسی و عیب یابی و تعمیر ایرپاد خود را دریافت نمایید. بهتر است در چنین شرایطی از ایرپاد تا زمان تعمیر استفاده نکنید.

از کجا بفهمیم باتری ایرپاد نیاز به تعویض دارد؟

  • 1. زمان نگهداری شارژ، هنگامی که با ایرپاد موزیک گوش می دهید به 10 دقیقه برسد. 
  • 2. کاهش کیفیت صدا
  • 3. قطع و وصل شدن زیاد گوشی ها  
  • 4. هنگامی که ایرپادها را از کیس شارژ جدا می کنید، در مدت زمان کوتاهی یا بلافاصله شارژ آن تمام می شود. 

آیا ایرپاد اپل قابل تعمیر است؟ آیا باتری ایرپاد اپل قابل تعویض است؟

هدست های ایرپاد اپل با بهره گیری از بالاترین تکنولوژی ها و همچنین در کم ترین فضای ممکن ساخته شده اند. بنابراین این ظرافت در ساخت، تعمیر این دستگاه را هم با چالش های جدی مواجه کرده است. به طوری که ایرپاد اپل از لحاظ سختی تعمیر بالاترین ترین نمره ها را کسب کرده است. اما هدست های ایرپاد اپل با استفاده از تجهیزات اختصاصی، لوازم یدکی استاندارد و تجربه کافی قابلیت تعمیر و رفع ایرادات به وجود آمده را دارند. ما در ساتل دیجیتال تعویض باتری ایرپاد و کیس شارژ ایرپاد را با باتری اصلی انجام می دهیم و شما با خیال راحت می توانید ایرپاد خود را به بسپارید. 

تعویض باتری ایرپاد

آیا بعد از تعویض باتری ایرپاد ظاهر ایرپاد تغییر می کند؟

این یکی از متداول ترین سوالاتی است که اکثر مراجعه کنندگان از ما می پرسند و نگران ظاهر ایرپاد بعد از تعویض باتری هستند. ایرپاد شما در هر صورت برای تعویض باتری باز و بسته می شود. اینکه ظاهر دستگاه تغییر کند یک مسله عادی است. اما اینکه چقدر این کار با دقت و ظرافت انجام شود، بستگی به فرد تعمیرکار دارد. ما خودمان در این زمینه حساس هستیم، (حتی بیشتر از شما) و با دقت تمام ایرپاد را برای تعویض باتری باز و بسته می کنیم تا تغییر ظاهری کمتری در ایرپاد ایجاد شود. 

تعویض باتری ایرپاد

آیا از باتری اصلی برای ایرپاد استفاده می کنید؟

در بازار همیشه باتری کپی در کنار باتری اصلی وجود دارد. باتری ایرپاد هم مستثنی از بازار نیست. باتری ایرپاد کپی خیلی زود کارایی خود را از دست می دهد و شما ناچار هستید مجدد برای تعویض باتری اقدام کنید. بنابراین توصیه ما به شما این است که اگر ایرپاد شما نیاز به تعویض باتری داشت حتما باتری اصلی تهیه کنید تا مجدد مجبور به پرداخت هزینه نشوید.

تشخیص باتری ایرپاد اصلی از باتری ایرپاد کپی کاری تخصصی و نیازمند تجربه است. از آنجا که ما یک فروشگاه اینترنتی و حضوری با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فروش موبایل و لوازم جانبی هستیم و همیشه بر اصل بودن کالاها تاکید داریم و هیچ گاه از قطعات کپی استفاده نمی کنیم. به همین دلیل شما می توانید با اطمینان خاطر ایرپاد خود را جهت تعویض باتری به ما بسپارید. 

این نکته را در نظر داشته باشید که برای تعویض باتری و تعمیرات تخصصی ایرپاد اپل به مراکز معتبر مراجعه نمایید. ایرادهای اپل با طراحی فوق العاده برای دوام بالا در برابر ضربه و نفوذ رطوبت و گرد و غبار طراحی شده اند. به همین دلیل باز کردن آن ها برای تعمیر نیاز به تجربه و مهارت دارد تا در بهترین حالت و کمترین تغییر در ظاهر دستگاه شما باز، تعمیر و جمع شود. تعمیرکاران با تجربه در ساتل دیجیتال نهایت دقت خود را برای تعمیر ایرپاد به عمل می آورند تا شما بتوانید پس از تعمیر همانند قبل از استفاده از دستگاه خود لذت ببرید. 

بنابراین با توجه به ظرافت ساخت ایرپاد اپل و تشخیص باتری کپی از اصلی تعویض باتری توسط اشخاص کاری غیر قابل انجام است و بهترین راه حل مراجعه به مراکز معتبر برای تعویض باتری است. 

توصیه ما به شما برای تعمیر ایرپاد اپل این است که تلاش نمایید تا تعمیرگاهی را برای رفع ایراد ایرپاد خود انتخاب نمایید که در زمینه تعمیرات هدست های بلوتوث و ایرپاد اپل تجربه و تخصص کافی داشته باشند. به دلیل ظرافت ایرپاد اگر تجربه کافی در باز و بسته نمودن و تعمیر ایرپاد به کار گرفته نشود ممکن است دستگاه دیگر قابلیت تعمیر و رفع ایراد پیش آمده را از دست بدهد.

⚠️نکته مهم⚠️

این نکته را هم در نظر داشته باشید که در اینترنت آموزش های زیادی در رابطه با تعویض باتری و تعمیر ایرپاد قرار داده شده است. توصیه ما به شما این است که به هیچ عنوان اقدام به تعمیر هدست یا ایرپاد در منزل نکنید. زیرا هدست و ایرپادها دستگاه های ظریفی هستند و برای تعمیر نیاز به تجهیزات لازم و تجربه کافی دارند و ممکن است هنگام باز کردن آن اشتباهی به قطعه و برد آن آسیب وارد کنید و احتمال تعمیر دستگاه را کاهش دهید. 

اگر برای ایرپاد اپل شما مشکلی پیش آمده است همین حالا با کارشناسان تعمیرات ساتل دیجیتال تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را جهت تعمیر دریافت نمایید.

تعویض باتری کیس ایرپاد

ما هر روز در بخش تعمیرات ساتل دیجیتال تعداد زیادی مراجعه کننده برای تعویض باتری هدست ایرپاد، کیس شارژ ایرپاد و تعمیر ایرپاد داریم. تمام تلاش ما بر این است که تعمیرات ایرپاد شما را با قیمت مناسب و در مدت زمان کوتاه (تحویل دو روزه) انجام دهیم. 

 

روند پذیرش تعویض باتری ایرپاد در بخش تعمیرات ساتل دیجیتال

  • مراجعه یا ارسال ایرپاد به بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال. در صورتی که قصد دارید ایرپاد را برای فروشگاه جهت تعمیر ارسال کنید برای هماهنگی با کارشناسان ما تماس بگیرید. (آدرس فروشگاه به همراه کد پستی جهت ارسال دستگاه از طریق پست و پیک در بخش تماس با ما وب سایت درج شده است.)
  • بررسی و عیب یابی توسط کارشناس و تخمین حدود قیمت 
  • در صورت تایید مشتری، ایرپاد جهت تعمیر، تعویض باتری و رفع مشکل کم شدن صدای ایرپاد در تعمیرگاه ساتل دیجیتال باقی می ماند. 
  • ایرپاد توسط کارشناسان با تجربه و با استفاده از تجهیزات روز تعمیر و تست می شود و بعد از تعمیر جهت هماهنگی تحویل با شما تماس گرفته خواهد شد. 

سوالات متدوال:

1. چه وقت باتری ایرپاد نیاز است تا تعویض کنیم؟

باتری ها لوازم مصرفی هستند و معمولا بعد از مدتی کیفیت و کارایی اولیه شان را از دست می دهند. اگر ایرپاد‌های شما دیگر به اندازه کافی شارژ نگه نمی‌دارند یا سرعت تخلیه باتری آن‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا کرده است یا کیفیت صدای ایرپاد کاهش پیدا کرده است، ایرپاد شما نیاز به تعویض باتری دارد. 

البته کاهش کیفیت صدای ایرپاد ممکن است به دلیل مشکل سخت افزاری، ضربه یا جرم گرفتگی هدست ها باشد. برای رفع کم شدن صدای ایرپاد بهتر است قبل از هر اقدامی به افراد متخصص مراجعه کنید. توصیه می شود حتما مقاله تعمیر کم شدن صدای ایرپاد را مطالعه بفرمایید. 

2. آیا امکان تعویض باتری ایرپاد توسط خودمان وجود دارد؟

خیر. چون ایرپادها دستگاه های حساس و ظریفی هستند، برای باز و بسته کردن آن و تعویض باتری نیاز به ابزار و تجربه کافی دارد. بنابراین اگر ایرپاد شما نیاز به تعویض باتری دارد بهتر است آن را به متخصصین این زمینه بسپارید. 

3. تعویض باتری ایرپاد چه مدت زمان نیاز دارد؟

سعی ما در بخش تعمیرات ساتل دیجیتال این است که دستگاه هایی که برای تعمیر (گوشی، هدفون، اسپیکر و ... ) ارسال می شوند را در مدت کوتاه تعمیر و تحویل دهیم. در برخی موارد دستگاه نیاز است مدت بیشتری در تعمیرگاه ساتل دیجیتال بماند تا تست و بررسی شود. اما معمولا یک الی دو روز زمان برای تعویض باتری ایرپاد نیاز است.

 تماس با بخش تعمیرات

برای تعمیر ایرپاد با شماره 88969497-021 تماس بگیرید.

آدرس: تهران، میدان فاطمی، میدان گلها، ابتدای خیابان کاج شمالی، پلاک 103 فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال

ساعت کار: همه روزه به جز روزهای تعطیل 10 صبح الی 19

ما در بخش تعمیرات فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال آماده ارائه خدمات در زمینه تعویض باتری ایرپاد اپل، تعمیر و رفع مشکل کم شدن صدای ایرپاد بصورت تخصصی به شما کاربران گرامی هستیم...

شما می توانید جهت تعمیر ایرپاد خود با بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال تماس بگیرید. تعمیرات دستگاه شما بصورت حضوری و یا ارسال ایرپاد به تعمیرگاه امکان پذیر خواهد بود. برای ارسال ایرپاد جهت تعمیر کافیست قبل از ارسال با بخش تعمیرات ساتل دیجیتال هماهنگ کنید. بعد از اینکه بسته شما از طریق پیک یا پست توسط همکاران ما تحویل گرفته شد، با شما تماس خواهند گرفت.

فروشگاه ساتل دیجیتال با 15 سال سابقه در زمینه فروش و تعمیرات موبایل و لوازم جانبی آن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه با بهره گیری از دانش فنی روز، مشکلات بوجود آمده برای ایرپاد شما را بدرستی تشخیص و برطرف می نمایند.

به روزرسانی در تاریخ: 5 فروردین 1403

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)