تعمیر هدفون | تعمیر هندزفری | تحویل فوری

تعمیر هدفون | تعمیر هندزفری | تحویل فوری
تعمیرات تخصصی انواع هدست بلوتوث، تعمیرات انواع هدفون و هندزفری و تعویض باتری هدفون توسط متخصصین باتجربه و با استفاده از تجهیزات حرفه ای، تحویل فوری برای رفاه حال مشتریان گرامی

تعمیرات هندزفری بلوتوث | تعمیر هدفون بلوتوث | تعمیر هدفون | تعمیرات هندزفری یوسف آباد

هندزفری، هدفون و هدست های بلوتوثی از کاربردی‌ترین دستگاه‌های دیجیتالی هستند که با فراهم آوردن امکان پخش موزیک و مکالمه در هر شرایطی، محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده‌اند. تولیدکنندگان زیادی هم در این زمینه فعالیت می کنند و با طراحی انواع هدفون های بلوتوث طرفداران زیادی به خود جذب کرده اند. شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده است که بعد مدتی هدفون بلوتوثی شما در اثر استفاده نادرست آسیب ببیند یا سیم هندزفری شما در اثر جابه جایی و استفاده نادرست قطع شود. هدفون و هندزفری ها چون از وسیله های مصرفی هستند ممکن است دیر یا زود کیفیت اولیه خود را از دست بدهند و دیگر کارایی قبل را نداشته باشند. در ادامه به بررسی راه حل های موجود می پردازیم. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

تعمیر انواع هدفون

با افزایش قیمت هندزفری، هدفون و هدست ها کاربران در این شرایط اقدام به تعمیر هدفون می کنند. اگر هدفون، هندزفری، ایرپاد اپل شما به هر دلیلی خراب شده است یا هدفون و ایرپاد اپل شما نیاز به تعویض باتری دارد با تعمیر هدفون  در ساتل دیجیتال با قیمت مناسب می توانید از خرید یک هدفون جدید راحت شوید. یکی از عمده مشکلاتی که برای هدفون ها پیش می آید مشکل باتری است. علت اصلی هم استفاده از کابل شارژ غیر استاندارد است که در همین ابتدا لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان از کابل های فست و غیر استاندارد برای شارژ هدفون استفاده نکنید. زیرا به دلیل تفاوت در ولتاژها می تواند به باتری اسپیکر شما آسیب وارد کند.

در صورتی که به هر دلیلی تمایل به خرید هدفون و هندزفری دارید می توانید از بخش مشخصات هندزفری و هدفون ها مشاهده کنید. 

تعمیر هدفون و تعمیر هندزفری یکی از حساس ترین کارهای تعمیراتی است که نیاز به دقت بالایی دارد. ساتل دیجیتال با 15 سال سابقه در زمینه تعمیر هدفون بلوتوث، تعمیر هندزفری و سایر لوازم دیجیتالی توسط متخصصان با تجربه در این زمینه به شما کمک می کنند تا با هزینه مقرون به صرفه مجدد از هدفون یا هندزفری خود استفاده کنید. 

در بخش تعمیرات هدفون، هدست و هندزفری متخصصان حرفه ای و با تجربه هستند که تعمیرات دستگاه شما را با دقت بالایی انجام می دهند. ساتل دیجیتال ادعا می کند که تا به امروز توانسته است رضایت افرادی را که برای تعمیر هدفون و هدست خود به مرکز ساتل دیجیتال مراجعه کرده اند را جلب کند. 

تعمیر هدفون

تعمیر هدفون گیمینگ

یکی دیگر از مواردی که در بخش تعمیرات هدفون ساتل دیجیتال انجام می شود، تعمیرات هدفون های گیمینگ است. هدفون های گیمنیگ به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند، طبیعی است که تعمیر آن ها انتخاب به صرفه باشد. عمده علت خرابی هدفون های گیمینگ قطعی سیم، ضربه و شکستگی آن ها می باشد. ما در ساتل دیجیتال تعمیر هدفون گیمینگ را با قیمت مناسب برای شما انجام می دهیم. از طرفی ما هدفون های شکسته شده را به خوبی و با دقت بالا ترمیم می کنیم تا شما مجدد به راحتی بتوانید از هدفون خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید. 

⚠️ نکته مهم درباره تعمیر هدفون ⚠️

توجه داشته باشید هنگامی که هدفون یا هدست شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر پیدا کرد اصلا از روش های توصیه شده برای تعمیر استفاده نکنید. ممکن است در این شرایط به قسمتی از هدفون آسیب جدی وارد کنید و دیگر امکان تعمیر هدفون یا هندزفری وجود نداشته باشد. زیرا هدفون و هدست ها از لوازم های حساس هستند و برای تعمیر نیاز به لوازم، دقت بالا و تجربه می باشد. برخی افراد هنگام قطعی سیم هدفون براساس آموزش ها تصمیم می گیرند خودشان با لحیم این قطعی را برطرف کنند و چون شناخت و آشنایی با طراحی هدفون ها ندارند باعث آسیب زدن به هدفون و از کار انداختن آن می شوند. 

تعمیر هدفون شکسته

هدفون و هدست ها در مدل های مختلفی ارائه شده اند و تنوع زیادی دارند. بعضی از هدفون ها ساختار ساده و بعضی دیگر ساختار پیچیده دارند. تعمیر هدفون ممکن است در ظاهر کار ساده ای به نظر برسد اما کارشناسان بخش تعمیرات ساتل دیجیتال، تعمیرات هدفون و هدست را که دستگاه ظریف و حساسی به شمار می آیند را با دقت بالا انجام می دهند و رضایت و کیفیت کار ارائه شده برای مجموعه ما در اولویت قرار دارد. 

دلایل نیاز به تعمیر هدفون ها

هدفون ها و هدست ها از جمله وسیله های جانبی پرمصرف هستند و اکثرا علت خرابی میان هدفون ها قطعی صدا، افت کیفیت صدا و باتری در هدفون های بلوتوث است. 

  • قطع و وصل شدن صدا در یکی از گوشی ها یا هر دو هدفون ها
  • پخش نشدن صدا و آهنگ در یکی از گوشی ها یا هردو هدفون ها
  • افت کیفیت صدای پخش شده توسط هدفون ها
  • عدم اتصال هدفون های بلوتوث به دستگاه
  • خراب شدن میکروفون
  • خراب شدن باتری در هدفون های بلوتوثی و هدست ها

تعمیر هدفون، هدست و هندزفری

هدست های بلوتوثی به دلیل اینکه در هر محیط و شرایطی همراه کاربران می باشند ممکن است در معرض خطرات و آسیب های زیادی مانند خرابی باتری، قطعی سیم، نداشتن صدا، روشن نشدن، قطعی سوکت، آب خوردگی و رطوبت قرار بگیرد. ما در مرکز تعمیر هدفون ساتل دیجیتال اول با بررسی و عیب یابی مشکل هدفون یا هدست شما را تشخیص می دهیم سپس اقدام به تعمیر هدفون شما می کنیم. ما در تلاشیم تا در اولین فرصت هدفون و هندزفری شما را تعمیر و تحویل دهیم.

تعمیر هدفون بلوتوثی

سرویس و تعمیر هدفون بلوتوثی

 

  • شکستن قاب و فریم هدفون
  • صدای آهنگ همراه با نویز پخش شود.
  • زود خالی شدن شارژ هدفون های بلوتوثی
  • صدای مکالمه و آهنگ نسبت به قبل ضعیف شده باشد یا به طور کامل قطع شود.
  • روشن نشدن هدست بلوتوث : ایراد از کلید پاور، باتری و یا سوختن آی سی شارژ
  • قطعی سیم هدست بلوتوث: علت آن معمولا کشیده شدن سیم هدفون می باشد. 
  • نداشتن صدا: سوختن کپسولی که می تواند بر اثر ضربه وارد شدن به آن منجر شود.
  • قطعی سوکت | شارژ نشدن هدفون بلوتوث : فشار و جابجایی سیم هدفون منجر به قطعی سوکت می شود.

در این مرکز تعمیرات هدفون های باسیم و بی سیم از تمام برندهای اپل، سامسونگ، شیائومی، جبرا، جی بی ال، انکر، ریمکس و ... را انجام می دهیم. 

روند پذیرش تعمیرات هدفون در ساتل دیجیتال

 

  • مراجعه یا ارسال هدفون به بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال در صورتی که قصد دارید هدفون را برای فروشگاه جهت تعمیر ارسال کنید برای هماهنگی با کارشناسان ما تماس بگیرید. 
  • بررسی و عیب یابی توسط کارشناس و تخمین حدود قیمت
  • در صورت تایید مشتری هدفون جهت تعمیر یا تعویض قطعه در تعمیرگاه باقی می ماند. 
  • هدفون توسط کارشناسان با تجربه و تجهیزات به روز تعمیر و تست می شود و بعد از تعمیر جهت هماهنگی تحویل با شما تماس گرفته خواهد شد. 
  • کارشناسان ما تمام تلاششان را می کنند تا دستگاه شما در کوتاه ترین زمان تعمیر و تحویل شما داده شود. چون با توجه به افزایش سرقت گوشی در این روزها سعی داریم تا در اولین فرصت دستگاه شما تعمیر و تحویل داده شود.

 

 تماس با بخش تعمیرات

برای تعمیر هدفون،هدست،هندزفری با شماره 88969497-021 تماس بگیرید.

آدرس: تهران، میدان فاطمی، میدان گلها، ابتدای خیابان کاج شمالی، پلاک 103 فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال

ساعت کار: همه روزه به جز روزهای تعطیل 10 صبح الی 19

 

تعمیر هدفون

 

چند نکته برای دوام بهتر هندزفری و هدفون

توصیه ما به شما این است که برای دوام بالای هدفون و هندزفری بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

  • برای قرار دادن هندزفری با سیم در کیف حتما سیم هندزفری را جمع نموده و داخل کیف کوچکی قرار دهید. با این کار سیم هندزفری گره نمی خورد و تحت فشار قرار نمی گیرد. 
  • نکته دیگر این است که به هیچ عنوان از شارژرهای فست برای شارژ هدفون ها استفاده نکنید. به دلیل تفاوت ولتاژها ممکن است هدفون شما آسیب ببیند. 
  • ایرپاد و ایرفون ها به دلیل ساختار ظریفی که دارند به ضربه حساس هستند. مراقب باشید تا هنگام جابه جایی گوشی های هدفون از دست شما به زمین پرتاب نشوند. زمانی که از آنها استفاده نمی کنید حتما در جعبه شارژ از آنها نگهداری کنید.

فروشگاه ساتل دیجیتال با 15 سال سابقه در زمینه فروش و تعمیرات موبایل و لوازم جانبی آن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه با بهره گیری از دانش فنی روز، مشکلات بوجود آمده برای هدفون شما را بدرستی تشخیص و برطرف می نمایند.

شما می توانید جهت تعمیر هدفون و هندزفری خود با بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال تماس بگیرید. تعمیرات دستگاه شما بصورت حضوری و یا ارسال دستگاه به تعمیرگاه امکان پذیر خواهد بود. برای ارسال هدفون یا هندزفری جهت تعمیر کافیست قبل از ارسال با بخش تعمیرات ساتل دیجیتال هماهنگ کنید. بعد از اینکه بسته شما از طریق پیک یا پست توسط همکاران ما تحویل گرفته شد، با شما تماس خواهند گرفت.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)