تعمیر کم شدن صدای ایرپاد | رفع ایراد کم شدن صدای ایرپاد اپل | تحویل فوری

تعمیر کم شدن صدای ایرپاد | رفع ایراد کم شدن صدای ایرپاد اپل | تحویل فوری
سرویس هدست ایرپاد اپل، رفع ایراد کاهش صدای ورودی و صدای خروجی انواع ایرپاد. ایرپادهای اپل پس از مدتی استفاده ممکن است با مشکل کاهش صدای اسپیکر و کاهش صدای میکروفون روبه رو شوند، نفوذ رطوبت، گرد و غبار، ضربه ممکن است باعث بوجود آمدن این ایراد شود.

 کم شدن صدای اسپیکر ایرپاد اپل، سرویس دوره ای ایرپاد اپل، رفع ایراد کم شدن صدای ایرپاد

ایرپاد اپل یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین گجت های همراه کاربران دستگاه های آیفون است. با این وجود ممکن است کاربران هدست های ایرپاد اپل پس از مدتی به مشکلاتی برخورد نمایند و هدست ها برایشان کارایی گذشته را نداشته باشد. کاهش صدای اسپیکر ایرپاد، کاهش صدای میکروفون ایرپاد، کم شدن صدای یکی از گوشی های ایرپاد و یا ترکیبی از این دو حالت ممکن است برای ایرپاد پیش بیاید.

استفاده روزمره از هدست، گرد و غبار محیط، عرق بدن، قطرات آب، استفاده اشتباه از ایرپاد و ضربه می تواند دلیل کم شدن صدای ورودی یا خروجی ایرپاد باشد. علت ضعیف شدن صدای ایرپاد اپل می تواند مشکل سخت افزاری، ضربه یا جرم گرفتگی هدست ها باشد. برای رفع کم شدن صدای ایرپاد بهتر است قبل از هر اقدامی به افراد متخصص مراجعه کنید. ما در ساتل دیجیتال تمام خدمات لازم برای تعمیر و تعویض باتری ایرپاد را انجام می دهیم.  همراه ساتل دیجیتال باشید.

سرویس ایرپاد اپل

کارشناسان بخش تعمیرات فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال خدمات سرویس دوره ای ایرپاد اپل، تعمیرات تخصصی بخش ورودی و خروجی صدا و کم شدن صدای ایرپاد اپل را برای کاربران این دستگاه ها ارائه می دهند. در صورتی که در استفاده از ایرپاد اپل خود با مشکل مواجه شده اید و احساس می کنید که ایرپادهای شما کیفیت قبل را ندارند، می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند و در صورت نیاز به بررسی و تعمیر می توانید به صورت حضوری اقدام نمایید یا از طریق پست و پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید. 

کم شدن صدای یکی از گوشی های ایرپاد

هنگامی از ایرپاد برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کنید، ممکن است صدای ایرپادها کم باشد، یا صدای یکی از ایرپادها کمتر از دیگری باشد. کم بودن صدای ایرپادها همانطور که در ابتدای مقاله گفته ایم دلایل مختلفی مانند کثیف بودن ایرپادها، مشکلات نرم افزاری، مشکلات سخت افزاری و ضربه خوردن ایرپادها داشته باشد. اگر مشکل کم شدن یکی از گوشی های ایرپاد شما نرم افزاری باشد می توانید از طریق مراحل زیر آن را برطرف کنید:

برای گوشی های آیفون باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد تنظیمات شوید. 
  • سپس وارد بخش Bluetooth شوید. بالانس صدا را تنظیم کنید.

برای گوشی های اندروید باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد تنظیمات گوشی شوید.
  • از بخش Accessbility وارد قسمت Hearing شوید.
  • سپس بالانس صدا را تنظیم کنید.

چگونه هدست های ایرپاد را تمیز نماییم؟ 

ذرات گرد و غبار محیط، رطوبت و قطره های آب یا عرق بدن، جرم گوش به مرور زمان می توانند جلوی منافذ وروردی و خروجی صدا را بگیرند. دقت کنید که این ذرات به قدری ریز هستند که وقتی به منافذ ایرپاد نگاه می کنید شاید به راحتی متوجه وجود آنها نشوید، اما این گرفتگی تاثیر زیادی در کیفیت صدای پخش موزیک و مکالمه دارد. گاهی اوقات مشتریان هنگام ارسال ایرپاد به بخش تعمیرات احساس می کند دستگاه ایراد سخت افزاری دارد اما در واقعیت ایرپادشان نیاز به سرویس دارد. 

بدلیل ظرافت در ساخت ایرپاد توصیه ما به شما این است در صورتی که هدست شما دچار مشکل کاهش صدا و یا قطع صدا شده است از متخصصان تعمیرات برای برطرف نمودن آن کمک بگیرید.   

کم شدن صدای ایرپاد اپل

اگر بخواهیم به طور مختصر روند سرویس و پاکسازی ایرپاد را توضیح دهیم می توانیم این طور بگوییم جرم و ذرات قرار گرفته در منافذ ورودی و خروجی ایرپاد باید به دقت با استفاده از حلال و ابزار مناسب به خارج هدایت شود. در نظر داشته باشید اگر در حین نظافت ایرپاد جرم و ذرات غبار روی توری های محافظ را به داخل ایرپاد هدایت نمایید نه تنها کمکی به بهبود مشکل بوجود آمده نکرده اید بلکه ایراد به وجود آمده را دو چندان نموده اید.

چکار کنیم تا جرم گوش و غبار به ایرپاد آسیب نزند؟

  • اگر گوش شما در قسمت بیرونی جرم زیادی دارد بهترین راه نظافت آن است تا این جرم به ایرپاد منتقل نشود.
  • بصورت دوره ای قسمت توری شکل ورودی و خروجی صدا روی ایرپاد را با یک پارچه نرم و خشک و یا یک فرچه ظریف خشک تمیز نموده تا جرم و ذرات از سطح آن جدا شوند.
  • اگر از مواد ضدعفونی کننده برای تمیز کردن ایرپاد استفاده می نمایید دقت کنید که مایع ضد عفونی کننده مستقیم به منافذ ورودی و خروجی اسپری نشود زیرا باعث ترکیب جرم و غبار موجود روی سطح منافذ و سخت شده آن می شود. همچنین ممکن است چسب های به کار رفته در قسمت های مختلف را در خود حل کند و باعث بروز مشکلات بیشتری برای ایرپاد شما شود. 

تعمیر کم شدن صدای ایرپاد

اگر مشکل کم بودن صدای ایرپاد شما با سرویس و تمیز کردن هدست ها برطرف نشد باید برای بررسی مشکل به وجود آمده به یک متخصص حرفه ایی در زمینه تعمیرات مراجعه کنید.

روند پذیرش تعمیرات ایرپاد در ساتل دیجیتال

  • مراجعه یا ارسال ایرپاد به بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال. در صورتی که قصد دارید ایرپاد را برای بخش تعمیرات ساتل دیجیتال جهت تعمیر ارسال کنید برای هماهنگی با کارشناسان تماس بگیرید. 
  • بررسی و عیب یابی توسط کارشناس و تخمین حدود قیمت
  • در صورت تایید مشتری ایرپاد جهت تعمیر یا تعویض باتری در تعمیرگاه باقی می ماند. 
  • ایرپاد توسط کارشناسان با تجربه و تجهیزات به روز تعمیر و تست می شود و بعد از تعمیر جهت هماهنگی تحویل با شما تماس گرفته خواهد شد. 

فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال با 15 سال سابقه در زمینه فروش و تعمیرات موبایل و لوازم جانبی آن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه با بهره گیری از دانش فنی روز، مشکلات بوجود آمده برای ایرپاد شما را بدرستی تشخیص و برطرف می نمایند.

شما می توانید جهت سرویس و تعمیر ایرپاد خود با بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال تماس بگیرید. تعمیرات دستگاه شما بصورت حضوری و یا ارسال دستگاه به تعمیرگاه امکان پذیر خواهد بود.

 تماس با بخش تعمیرات

برای تعمیر ایرپاد با شماره 88969497-021 تماس بگیرید.

آدرس: تهران، میدان فاطمی، میدان گلها، ابتدای خیابان کاج شمالی، پلاک 103 فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال

ساعت کار: همه روزه به جز روزهای تعطیل 10 صبح الی 19

شما می توانید جهت تعمیر ایرپاد خود با بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال تماس بگیرید. تعمیرات دستگاه شما بصورت حضوری و یا ارسال دستگاه به تعمیرگاه امکان پذیر خواهد بود. برای ارسال ایرپاد جهت تعمیر کافیست قبل از ارسال با بخش تعمیرات ساتل دیجیتال هماهنگ کنید. بعد از اینکه بسته شما از طریق پیک یا پست توسط همکاران ما تحویل گرفته شد، با شما تماس خواهند گرفت.

تیم تعمیرات فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال | تعمیرات تخصصی ایرپادز های اپل

امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما کاربران عزیز مفید بوده باشد. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)