تعویض باتری اسپیکر بلوتوث JBL | باتری اصلی

تعویض باتری اسپیکر بلوتوث JBL | باتری اصلی
تعویض باتری انواع اسپیکر بلوتوث جی بی ال JBL، تعویض باتری اصلی اسپیکر JBL تعمیرات تخصصی اسپیکر JBL توسط متخصصین باتجربه و با استفاده از تجهیزات حرفه ای

تعویض باتری اسپیکر جی بی ال - تعویض باتری اسپیکر

شرکت جی بی ال یک شرکت آمریکایی است از سال 1946 در زمینه‌ی تولیدات صوتی فعالیت می‌کند. از برترین محصولات این برند، می‌توان به اسپیکر (بلندگو) جی بی ال اشاره کرد. اسپیکرهای JBL با کیفیت بالا و با دوام طراحی شده اند که می‌توانند ساعت‌ها به پخش موزیک پرداخته و کاربران سال‌ها بتوانند از آنها استفاده کنند. همچنین برای خرید اسپیکرهای یک تا دو میلیون تومان می توانید راهنمای خرید اسپیکر را مطالعه کنید.

اما باکیفیت ترین و بهترین اسپیکرها هم در صورت استفاده نادرست و گذشت زمان آسیب می بینند. یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای اسپیکرهای JBL و اسپیکر jbl flip 4 به وجود می آید خراب شدن باتری آنها است. باتری اسپیکرهای بلوتوث جی بی ال بعد از مدتی استفاده کیفیت اولیه خود را از دست می دهند و نیاز به تعویض پیدا می کنند. یکی از عمده مشکلاتی که برای اسپیکرها پیش می آید استفاده از کابل شارژ غیر استاندارد است که در همین ابتدا لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان از کابل های فست و غیر استاندارد برای شارژ اسپیکر استفاده نکنید. یرا به دلیل تفاوت در ولتاژها می تواند به باتری اسپیکر شما آسیب وارد کند.

شما برای تعویض باتری اسپیکر باید به افراد متخصص و حرفه ایی مراجعه کنید. در ادامه این مطلب به شما می گوییم که چگونه متوجه شوید که باتری اسپیکر شما نیاز به تعویض دارد. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

باتری اسپیکر جی بی ال

از کجا بفهمیم باتری اسپیکر خراب شده است؟

اگر میزان باتری اسپیکر شما دقایقی بعد از شارژ از صد در صد کاهش پیدا کرد و مانند قبل توانایی نگهداری شارژ را ندارد به احتمال زیاد اسپیکر شما نیاز به تعویض باتری دارد. همچنین اگر هنگام پخش موسیقی بخصوص در هنگام اجرای صداهای بم، بلندگو ها دچار خش خش و نویز می شود به احتمال زیاد باتری اسپیکر شما نیاز به تعویض دارد.

باتری اسپیکر jbl boombox

این مشکل به این دلیل پیش می آید که با افت کیفیت باتری هنگام پخش صدا با ولوم بالا و همین طور پخش صداهای بم، باتری اسپیکر توان تامین جریان مورد نیاز برای پخش صوت را ندارد. شما با تعویض باتری می توانید این ضعف به وجود آمده را حل کنید و مشکل خش خش و نویز صدا را کاملا برطرف کنید. سلول باتری های جدید تعویض شده با بهترین کیفیت می باشد و مخصوص استفاده در اسپیکر های جی بی ال طراحی شده اند و پس از تعویض باتری شما می توانید با خیال راحت از اسپیکر خود مانند قبل استفاده کنید. 

ـعویض باتری اسپیکر جی بی ال

باتری اسپیکر JBL

برای تعویض باتری و تعمیرات تخصصی اسپیکر های JBL به مراکز معتبر مراجعه نمایید. اسپیکر های بلوتوثی جی بی ال با طراحی فوق العاده برای دوام بالا در برابر ضربه و نفوذ رطوبت و گرد و غبار طراحی شده اند. به همین دلیل باز کردن آنها برای تعمیر نیاز به تجربه و مهارت دارد تا در بهترین حالت و کمترین تغییر دستگاه شما باز، تعمیر و جمع شود.

تعمیرکاران با تجربه در ساتل دیجتال نهایت دقت خود را برای تعمیر اسپیکر بلوتوث جی بی ال به عمل می آورند تا شما بتوانید پس از تعمیر همانند قبل از استفاده از دستگاه خود لذت ببرید. اگر برای اسپیکر بلوتوثی شما مشکلی پیش آمده است همین حالا با کارشناسان تعمیرات ساتل دیجیتال تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

تعویض باتری اسپیکر

فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فروش و تعمیرات موبایل و لوازم جانبی آن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه با بهره گیری از دانش فنی روز، مشکلات به وجود آمده برای اسپیکر شما را بدرستی تشخیص و برطرف می نمایند. شما می توانید اسپیکر خود را برای تعمیر و تعویض باتری به ساتل دیجیتال بسپارید. 

تعویض باتری اسپیکر jbl

⚠️ نکات لازم برای دوام بیشتر عمر باتری اسپیکر ⚠️

بعد از تعویض باتری اسپیکر حتما موارد زیر را رعایت کنید تا باتری اسپیکر شما دوام بیشتر داشته باشد:

  • بعد از تعویض باتری، هنگام استفاده از اسپیکر میزان بلندی صدا را تا 100% افزایش ندهید.
  • اگر از اسپیکر در طولانی مدت استفاده نمی کنید حداقل ماهی یک بار باتری آن را شارژ و دشارژ کنید. 
  • اسپیکر را طولانی مدت در حال شارژ رها نکنید. هنگامی که باتری اسپیکر شارژ کامل شد، آن را از شارژ جدا کنید.
  • حتما کابل شارژ را به آرامی به درگاه شارژ اسپیکر متصل و جدا کنید. چون درگاه شارژ اسپیکرها بسیار حساس هستند و ممکن است به سوکت شارژ آسیب وارد شود. 
  • برای شارژ اسپیکر به هیچ عنوان از شارژر فست استفاده نکنید، به دلیل تفاوت ولتاژها ممکن است اسپیکر شما آسیب ببیند. یکی از دلایل اصلی آسیب زدن به باتری استفاده از شارژرهای فست شاررژ است. 

⚠️ نکته مهم درباره تعمیر اسپیکر ⚠️

توجه داشته باشید هنگامی که اسپیکر شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر پیدا کرد اصلا از روش های توصیه شده برای تعمیر استفاده نکنید. ممکن است در این شرایط به قسمتی از اسپیکر آسیب جدی وارد کنید و دیگر امکان تعمیر اسپیکر وجود نداشته باشد. زیرا اسپیکرها از دسته لوازم های حساس هستند و برای تعمیر نیاز به لوازم، دقت بالا و تجربه می باشد. برخی افراد هنگام خرابی اسپیکر براساس آموزش ها و ویدیوها تصمیم می گیرند خودشان اقدام به تعمیر کنند و چون شناخت و آشنایی با طراحی اسپیکرها ندارند باعث آسیب زدن به اسپیکر و از کار انداختن آن می شوند. 

روند پذیرش تعویض باتری اسپیکر در ساتل دیجیتال

  • مراجعه یا ارسال اسپیکر به بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال. در صورتی که قصد دارید اسپیکر را برای فروشگاه جهت تعمیر ارسال کنید برای هماهنگی با کارشناسان تماس بگیرید. 
  • بررسی و عیب یابی توسط کارشناس و تخمین حدود قیمت
  • در صورت تایید مشتری اسپیکر جهت تعویض باتری یا تعمیر در تعمیرگاه باقی می ماند. 
  • باتری اسپیکر توسط کارشناسان با تجربه و با تجهیزات روز تعویض و تست می شود. بعد از تعمیر جهت هماهنگی تحویل با شما تماس گرفته خواهد شد. 

فروشگاه ساتل دیجیتال | تعمیرات تخصصی اسپیکر بلوتوث جی بی ال| تعویض باتری اسپیکر بلوتوث JBL

 تماس با بخش تعمیرات

برای تعویض باتری اسپیکر با شماره 88969497-021 تماس بگیرید.

آدرس: تهران، میدان فاطمی، میدان گلها، ابتدای خیابان کاج شمالی، پلاک 103 فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال

ساعت کار: همه روزه به جز روزهای تعطیل 10 صبح الی 19

شما می توانید جهت تعمیر اسپیکر خود با بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال تماس بگیرید. تعمیرات دستگاه شما بصورت حضوری و یا ارسال دستگاه به تعمیرگاه امکان پذیر خواهد بود. برای ارسال اسپیکر جهت تعمیر کافیست قبل از ارسال با بخش تعمیرات ساتل دیجیتال هماهنگ کنید. بعد از اینکه بسته شما از طریق پیک یا پست توسط همکاران ما تحویل گرفته شد، با شما تماس خواهند گرفت. تلاش ما در ساتل دیجیتال این است که دستگاه شما در کوتاه ترین زمان، با دقت بالا و هزینه مناسب تعمیر و تحویل شما داده شود. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)