تعویض باتری جی بی ال بوم باکس - باتری اسپیکر JBL BoomBox

تعویض باتری جی بی ال بوم باکس - باتری اسپیکر JBL BoomBox
تعویض باتری اسپیکر بلوتوث جی بی ال BoomBox، تعویض تخصصی باتری اسپیکر JBL BoomBox توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای با استفاده از به روزترین تجهیزات روز و امکان تحویل فوری

تعویض باتری اسپیکر جی بی ال BoomBox

اگر شما یک اسپیکر برند JBL و از سری BOOM BOX دارید به سلیقه شما در انتخاب این اسپیکر تبریک می گوییم. حتما تجربه های لذت بخشی در استفاده از اسپیکر JBL BoomBox با کیفیت و پرقدرت داشته اید. اگر مدت طولانی از اسپیکر جی بی ال باکس استفاده کرده باشید احتمالا این تجربه را دارید که باتری دستگاه در نگهداری شارژ مثل روز های اول عمل نمی کند. البته این مشکل طبیعی است. در این شرایط ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که: آیا باتری اسپیکر های جی بی ال قابل تعویض است؟ مشخصات باتری اسپیکر JBL BOOMBOX چیست؟ در ادامه این مطلب به سوالات رایجی که برای شما به وجود می آید پاسخ می دهیم و نحوه پذیرش اسپیکر JBL BoomBox در تعمیرگاه ساتل دیجیتال را می گوییم. همچنین برای خرید اسپیکرهای یک تا دو میلیون تومان می توانید راهنمای خرید اسپیکر را مطالعه کنید. با ما در ساتل دیجیتال همراه باشید. 

یکی از عمده مشکلاتی که برای اسپیکرها پیش می آید استفاده از کابل شارژ غیر استاندارد است که در همین ابتدا لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان از کابل های فست و غیر استاندارد برای شارژ اسپیکر استفاده نکنید. زیرا به دلیل تفاوت در ولتاژها می تواند به باتری اسپیکر شما آسیب وارد کند.

تعویض باتری JBL BoomBox

باتری های لیتیوم هم با شارژر و تخلیه شارژ مکرر به مرور کارایی خود را از دست می دهند. وقتی باتری اسپیکر کیفیت و کارایی خودش را از دست می دهد هنگامی که باتری اسپیکر را کامل شارژ می کنید با مدت زمان کوتاهی استفاده، شارژ باتری خالی شده و اسپیکر خاموش می شود.

حتی ممکن است زمانی که باتری اسپیکر بوم باکس کامل پر است در پخش موزیک با صدای بالا به یک باره دستگاه خاموش شود. در این حالت دیگر استفاده از اسپیکر جی بی ال بوم باکس مانند گذشته امکان پذیر نیست. همچنین باتری های لیتیوم به کار رفته در اسپیکر JBL BOOMBOX زمانی که خاصیت و کارایی خود را از دست می دهند متورم می شوند و باد می کنند.

با توجه به محل قرار گیری باتری ها در زیر اسپیکر با باد کردن آن ها متوجه می شوید که قسمت زیر اسپیکر تغییر شکل داده است و اسپیکر روی سطح صاف به راحتی قرار نمی گیرد. در این حالت به شما پیشنهاد می کنیم تا دیگر دستگاه خود را شارژ نکنید. زیرا ممکن است تغییر شکل باتری بیشترشود و شما را به خطر اندازد.

آیا باتری اسپیکر های جی بی ال قابل تعویض است؟

باتری های اسپیکر جی بی ال قابلیت تعویض دارند. با توجه به کیفیت بالای این اسپیکر ها گزینه تعویض باتری برای استفاده مجدد از آنها با همان کیفیت اولیه منطقی است. به خصوص با توجه به قیمت خرید مجدد این اسپیکر ها اگر بتوانیم با هزینه کمتر از اسپیکر خود دوباره استفاده نماییم صرفه جویی خوبی انجام داده ایم.

ما در بخش تعمیرات ساتل دیجیتال تعویض باتری اسپیکرهای JBL در کلیه مدل ها از جمله بوم باکس را برای شما انجام می دهیم. نکته بسیار مهم برای تعویض باتری اسپیکر جی بی ال تجربه، دقت و ظرافت در کار می باشد. برای باز کردن قطعات و مونتاژ مجدد نکات و ریزه کاری هایی وجود دارد که باید رعایت شوند تا به دستگاه آسیب دیگری نرسد و همین طور کیفیت پخش صدای اسپیکر تغییر نکند. ممکن است عملیات تعویض باتری بدون دقت لازم باعث به وجود آمدن ایرادات دیگری در دستگاه شود که شاید هم قابل جبران نباشد. اگر در استفاده از اسپیکر جی بی ال خود سری بوم باکس یا سایر مدل ها به مشکل برخورد کرده اید با کارشناسان فنی ساتل دیجیتال تماس بگیرید.

مشخصات باتری اسپیکر جی بی ال بوم باکس 

7.4v-DC 10.000 mAh  74.00 Wh Lithium-polymer battery pack 

همچنین ما در ساتل دیجیتال باتری اسپیکرهای JBL در انواع مدل BOOM BOX , CHARGE , FLIP , CLIP , GO را تعویض می نماییم. 

تعمیرکاران با تجربه در ساتل دیجتال نهایت دقت خود را برای تعمیر اسپیکر بلوتوث جی بی ال به عمل می آورند تا شما بتوانید پس از تعمیر همانند قبل از استفاده از دستگاه خود لذت ببرید. اگر برای اسپیکر بلوتوثی شما مشکلی پیش آمده است همین حالا با کارشناسان تعمیرات ساتل دیجیتال تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فروش و تعمیرات موبایل و لوازم جانبی آن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه با بهره گیری از دانش فنی روز، مشکلات به وجود آمده برای اسپیکر شما را بدرستی تشخیص و برطرف می نمایند. شما می توانید اسپیکر بوم باکس خود را برای تعمیر و تعویض باتری به ساتل دیجیتال بسپارید. 

⚠️ نکات لازم برای دوام بیشتر عمر باتری اسپیکر ⚠️

بعد از تعویض باتری اسپیکر حتما موارد زیر را رعایت کنید تا باتری اسپیکر شما دوام بیشتر داشته باشد:

  • بعد از تعویض باتری، هنگام استفاده از اسپیکر میزان بلندی صدا را تا 100% افزایش ندهید.
  • اگر از اسپیکر در طولانی مدت استفاده نمی کنید حداقل ماهی یک بار باتری آن را شارژ و دشارژ کنید. 
  • اسپیکر را طولانی مدت در حال شارژ رها نکنید. هنگامی که باتری اسپیکر شارژ کامل شد، آن را از شارژ جدا کنید.
  • حتما کابل شارژ را به آرامی به درگاه شارژ اسپیکر متصل و جدا کنید. چون درگاه شارژ اسپیکرها بسیار حساس هستند و ممکن است به سوکت شارژ آسیب وارد شود. 
  • برای شارژ اسپیکر به هیچ عنوان از شارژر فست استفاده نکنید، به دلیل تفاوت ولتاژها ممکن است اسپیکر شما آسیب ببیند. یکی از دلایل اصلی آسیب زدن به باتری استفاده از شارژرهای فست شاررژ است. 

⚠️ نکته مهم درباره تعمیر اسپیکر ⚠️

توجه داشته باشید هنگامی که اسپیکر شما دچار مشکل شد و نیاز به تعمیر پیدا کرد اصلا از روش های توصیه شده برای تعمیر استفاده نکنید. ممکن است در این شرایط به قسمتی از اسپیکر آسیب جدی وارد کنید و دیگر امکان تعمیر اسپیکر وجود نداشته باشد. زیرا اسپیکرها از دسته لوازم های حساس هستند و برای تعمیر نیاز به لوازم، دقت بالا و تجربه می باشد. برخی افراد هنگام خرابی اسپیکر براساس آموزش ها و ویدیوها تصمیم می گیرند خودشان اقدام به تعمیر کنند و چون شناخت و آشنایی با طراحی اسپیکرها ندارند باعث آسیب زدن به اسپیکر و از کار انداختن آن می شوند. 

روند پذیرش تعویض باتری اسپیکر جی بی ال بوم باکس در ساتل دیجیتال

  • مراجعه یا ارسال اسپیکر به بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال. در صورتی که قصد دارید اسپیکر را برای فروشگاه جهت تعمیر ارسال کنید برای هماهنگی با کارشناسان تماس بگیرید. 
  • بررسی و عیب یابی توسط کارشناس و تخمین حدود قیمت
  • در صورت تایید مشتری اسپیکر جهت تعویض باتری یا تعمیر در تعمیرگاه باقی می ماند. 
  • باتری اسپیکر توسط کارشناسان با تجربه و با تجهیزات روز تعویض و تست می شود. بعد از تعمیر جهت هماهنگی تحویل با شما تماس گرفته خواهد شد. 

ساتل دیجیتال ادعا می کند که تا به امروز توانسته است رضایت افرادی را که برای تعمیر هدفون و هدست خود به مرکز ساتل دیجیتال مراجعه کرده اند را جلب کند.

فروشگاه ساتل دیجیتال | تعویض باتری اسپیکر بلوتوث جی بی ال بوم باکس | تعویض باتری اسپیکر بلوتوث JBL

 تماس با بخش تعمیرات

برای تعویض باتری اسپیکر با شماره 88969497-021 تماس بگیرید.

آدرس: تهران، میدان فاطمی، میدان گلها، ابتدای خیابان کاج شمالی، پلاک 103 فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال

ساعت کار: همه روزه به جز روزهای تعطیل 10 صبح الی 19

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)