تعمیر تخصصی ایرپاد اپل | تحویل فوری

تعمیر تخصصی  ایرپاد اپل | تحویل فوری
سرویس دوره ای و تعمیرات تخصصی هدست ایرپاد محصول کمپانی اپل زیر نظر متخصصین در ساتل دیجیتال، رفع کاهش صدای ورودی و خروجی، تعویض باتری، میکروفون و اسپیکر ایرپاد اپل در ساتل دیجیتال

شما می توانید جهت سرویس و تعمیر انواع ایرپاد اپل، ایرپاد 1، ایرپاد 2، ایرپاد 3، ایرپاد پرو 2021، تعویض باتری ایرپاد، تعویض باتری کیس شارژ ایرپاد اپل، تعویض اسپیکر ایرپاد و تعویض میکروفون ایرپاد به مرکز تخصصی تعمیر هدفون و اسپیکر ساتل دیجیتال مراجعه نمایید. 

توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه با بهره گیری از دانش فنی روز، مشکلات بوجود آمده برای ایرپاد شما را بدرستی تشخیص و برطرف می نمایند.

تعمیرات تخصصی ایرپاد 

ایرپاد یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی های ارائه شده از سوی کمپانی اپل می باشد. بسیاری از کاربران آیفون برای مکالمه و گوش دادن به موزیک از ایرپاد استفاده می کنند. ایرپاد اپل با استفاده از تکنولوژی روز قابلیت حذف نویز محیط در هنگام مکالمه به شما کمک می کند تا بهترین کیفیت صدای ورودی و خروجی را تجریه کنید. با معرفی مدل های جدید ایرپاد امکانات بیشتر و کیفیت صدا و عمر بالاتر به کاربران ارائه شده است.

سرویس و تعمیر انواع ایرپاد اپل

اگر شما هم از ایرپاد اپل استفاده می کنید ممکن است پس از مدتی هدست شما به مشکل برخورد کند و نیاز به سرویس و یا تعمیر داشته باشد. ما در بخش تعمیر فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر تخصصی انواع ایرپادهای اپل را به شما داریم. برای درخواست خدمات در مورد هدست های ایرپاد اپل با ما تماس بگیرید.

ایرادات شایع ایرپاد اپل 

ایرپاد اپل با اندازه کوچک و تکنولوژی پیشرفته به کار رفته در ساخت آن، در عین حال ظریف و آسیب پذیر نیز می باشد. ممکن است در زمان استفاده از ایرپاد گاهی این هدست های کوچک به زمین افتاده شوند و یا در هنگام ورزش و استفاده روزانه رطوبت و عرق وارد منافذ ورودی و خروجی صدای آن شود.

تکرار موارد گفته شده به مرور زمان در کیفیت صدا و کارایی ایرپاد تاثیر گذار است. وارد شدن گرد و غبار و رطوبت به منافذ بسیار ریز ایرپاد پس از مدتی باعث کاهش صدای خروجی آن می شود و یا صدای شما در هنگام مکالمه برای شنونده بسیار ضعیف منتقل می شود. در این حالت دستگاه شما نیاز به سرویس و گردگیری منافذ دارد و در صورتی که با سرویس مشکل برطرف نشود، باید از تعمیرات اساسی برای رفع مشکل بوجود آمده استفاده نمایید.

تعمیر ایرپاد اپل

همچنین پس از مدت طولانی استفاده از ایرپاد اپل کارایی باتری آن کاهش محسوسی پیدا می کند. گاهی نیز بدلیل آبخوردگی شدید، ضربه و شارژ با شارژر های غیر استاندارد ممکن است باتری دستگاه با مشکل مواجه شود، در این حالت با تعویض باتری ایرپاد می توانید مانند قبل از ایرپاد خود به راحتی استفاده کنید و لذت ببرید. باید توجه داشته باشید که ایرپادهای اپل طراحی و ساخت بسیار ظریفی دارند و تعویض قطعات آن نیز نیاز به تجربه، تخصص و دقت بالا دارد تا بهترین نتیجه را بعد از تعمیر این دستگاه تجربه نمایید.

تعویض باتری کیس شارژ ایرپاد اپل

در صورت قطع کامل صدای اسپیکر و یا میکروفون ایرپاد، اگر مشکل با سرویس قطعات برطرف نشود نیاز به تعویض قطعات معیوب وجود دارد. کارشناسان تعمیر فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته تعمیرات و قطعات یدکی توصیه شده، تعمیرات انواع ایرپاد اپل را برای کاربران این دستگاه ارائه می دهند. 

روند پذیرش تعمیرات ایرپاد در ساتل دیجیتال

  • مراجعه یا ارسال ایرپاد به بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال. در صورتی که قصد دارید اسپیکر را برای فروشگاه جهت تعمیر ارسال کنید برای هماهنگی با کارشناسان تماس بگیرید. 
  • بررسی و عیب یابی توسط کارشناس و تخمین حدود قیمت
  • در صورت تایید مشتری ایرپاد جهت تعمیر یا تعویض قطعه در تعمیرگاه باقی می ماند. 
  • ایرپاد توسط کارشناسان با تجربه و تجهیزات به روز تعمیر و تست می شود و بعد از تعمیر جهت هماهنگی تحویل با شما تماس گرفته خواهد شد. 

 تماس با بخش تعمیرات

برای تعمیر ایرپاد با شماره 88969497-021 تماس بگیرید.

آدرس: تهران، میدان فاطمی، میدان گلها، ابتدای خیابان کاج شمالی، پلاک 103 فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال

ساعت کار: همه روزه به جز روزهای تعطیل 10 صبح الی 19

فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال با 15 سال سابقه در زمینه فروش و تعمیرات موبایل و لوازم جانبی آن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه با بهره گیری از دانش فنی روز، مشکلات بوجود آمده برای ایرپاد شما را بدرستی تشخیص و برطرف می نمایند.

شما می توانید جهت تعمیر ایرپاد خود با بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال تماس بگیرید. تعمیرات دستگاه شما بصورت حضوری و یا ارسال دستگاه به تعمیرگاه امکان پذیر خواهد بود. برای ارسال ایرپاد جهت تعمیر کافیست قبل از ارسال با بخش تعمیرات ساتل دیجیتال هماهنگ کنید. بعد از اینکه بسته شما از طریق پیک یا پست توسط همکاران ما تحویل گرفته شد، با شما تماس خواهند گرفت.

تاریخ به روزرسانی: 14 آذر 1401

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)