ویژگی ها و مشخصات جدید ایرپاد2 چیست

ویژگی ها و مشخصات جدید ایرپاد2 چیست
ایرپاد 2 با مقاومت بهتری نسبت به آب و یک پوشش پلاستیکی بهتر که روی آن می‌پوشاند دارای کیفیت صدای بالاتر و قابلیت دستیار هوش مصنوعی برای تمرکز بیشتری بر روی ردیابی وضعیت سلامتی می باشد.

ساختار ایرپاد2

اپل در تولید ایرپاد 2 اقدام به استفاده از ارتباطات بی سیم بلوتوث نسخه 5.0 کرده است و از همان باتری با اندازه و سایز یکسان استفاده کرده است. باتری  گوشی‌های ایرپاد 2 با ظرفیت 93 میلی وات ساعت تولید شده است و باتری کیس جدید با ظرفیت 398 میلی آمپر ساعت ساخته شده تا نسبت به نسخه اورجینال این محصول کارایی بیشتری داشته باشد. در حقیقت  مهم‌ترین تغییراتی که اپل در ساخت ایرپاد جدید در کنار تراشه H1 و بلوتوث 5 انجام داده است طول عمر بالای باتری می باشد.

تراشه H1 باعث شده تا کیفیت صدای ایرپاد 2 نسبت به سری قبلی این محصول بهتر شود و سرعت اتصال دستگاه‌های مختلف به ایرپاد افزایش پیدا کرده است تا کاربران بتوانند با تاخیر کمتر انتقال صدا از ایرپادها برای گوش کردن صدای بازی‌ها استفاده کنند.

براساس گزارشات وب سایت آی فیکس ایت ایرپاد 2 مانند سری قبلی ایرپاد به هیچ وجه قابل تعمیر نیست. اپل حتی در تولید و عرضه ایرپاد 2 امکان تعویض باتری را برای کاربران و تعمیرکاران فراهم نکرده است و ایرپاد از دستگاه‌های مصرفی و غیرقابل تعمیر به حساب می آید و به همین دلیل امتیاز صفر از 10 را برای تعمیر پذیری آن در نظر گرفته است. 

تفاوت ایرپاد1 و ایرپاد2

ایرپاد1 کاستی های داشت که می توان به نبود قابلیت حذف نویز ضد آب نبودن و عمر باتری کم اشاره کرد. نسل دوم ایرپاد از  چیپست W2 استفاده شده است  و مصرف وای فای و بلوتوث را تا 50٪ نسبت به W1 استفاده شده در نسل اول ایرپاد کاهش می دهد.قابلیت حذف نویز که در ایرپاد2 اضافه می شود مصرف انرژی قابل توجهی خواهد داشت.

ایرپاد 2 قرار است از استاندارد Qi برای شارژ بی سیم استفاده کند و با این استاندارد سرعت شارژ  افزایش پیدا کند و استفاده از ویژگی جدید موجب می‌شود که خود ایرپاد و کیس آن طی مدت تنها ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ شوند. اپل برای آن دسته از کاربران که به دنبال صرف هزینه بیشتر برای خرید مدل های جدید نیستند امکان تهیه کیس به صورت جداگانه را فراهم خواهد کرد.

در ساخت کیس جدید ایرپاد  از مدار ترکیبی پیشرفته تر برای پشتیبانی از طراحی جدید و مقاومت بیشتر در برابر حرارت استفاده شده است.

نظر شما درباره ایرپاد2 چیست؟

ارسال نظر