آیا گلکسی A90 با دوربین پاپ آپ و بدون بریدگی بالای نمایشگر وارد بازار می شود

آیا گلکسی A90 با دوربین پاپ آپ و بدون بریدگی بالای نمایشگر وارد بازار می شود
گوشی گلکسی A90 با دوربین پاپ آپ و بدون بریدگی بالای نمایشگر معرفی می شود.دوربین پاپ آپ روی گوشی‌های نسل بعدی گلکسی A وارد بازار می شوند.

گلکسی A90 با دوربین پاپ آپ و بدون بریدگی بالای نمایشگر معرفی می‌شود

طبق آخرین شایعه‌های منتشرشده، گلکسی A90 سامسونگ با دوربین پاپ‌آپ و بدون بریدگی بالای نمایشگر به بازار عرضه خواهد شد.

طبق آخرین اخبار غیررسمی پخش شده از Ice Universe، به‌نظر می‌رسد گلکسی A90، یکی از اولین گوشی‌های هوشمند غول فناوری کره‌ای باشد که از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می‌برد.

در توییتی Ice univers اعلام کرد که گلکسی A90 با نمایشگر تمام صفحه و بدون بریدگی با عنوان اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین سلفی پاپ‌ آپ رونمایی خواهد شد. 

در چند ماه گذشته گوشی‌های هوشمند چینی از برندهای ویوو و اوپو و ویوو نکس دوال دیسپلی با نمایشگر دوگانه و حذف دوربین پاپ آپ رونمایی شد. Oppo Find X با طراحی تمام‌ صفحه و دوربین کشویی خودکار پنل جلویی و پشتی برای فناوری مشابه فیس‌آیدی معرفی شد. 

سامسونگ اعلام کرده بود که قصد دارد گوشی‌های هوشمند خود را با نمایشگر اینفینیتی با حداقل حاشیه وارد بازار می کند. سامسونگ گفته بود که ویژگی‌های جدیدی مثل دوربین سه‌گانه را قبل از توسعه روی گوشی‌های پرچم‌دار، ابتدا روی دستگاه‌های میان‌رده‌ی خود پیاده سازی می کند.

باید صبر کنیم و ببینیم درنهایت کره‌ای‌ها چنین برنامه‌ای را برای گلکسی A دنبال خواهند کرد یا در حد برنامه ریزی مطرح شده است. براساس آخرین اخبار غیررسمی توییت شده، تنها اطلاعاتی که در مورد گلکسی A90 داریم آن است که به‌رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و سفید با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر