تحلیل گوشی سامسونگ گلکسی 2018 Galaxy A7

تحلیل گوشی سامسونگ گلکسی 2018 Galaxy A7
گوشی سامسونگ گلکسی A7 2018 جدیدترین گوشی پیشرفته سامسونگ دارای سیستم عامل Android OS, v8.0 و دوربین سه گانه 24 و 8 و 5 مگاپیکسلی و پشتیبانی از دو سیم کارت نانو می باشد.

تحلیل گوشی سامسونگ گلکسی A7 2018

عکاسی حرفه ایی

گوشی Galaxy A7 دارای دوربین سه‌گانه پیشرفته که شامل دوربین عریض و فوق عریض است، که دو دوربین فوق عریض 77 و 120 درجه است، و می توانید بخش بیشتری از مناظر چشمگیر را ثبت کنید. با داشتن دوربین عقب سه‌گانه با دیافراگم با ضریب پایین و قدرت تفکیک بالا با جذب نور بیشتر به لنز باعث می شود هنگام گرفتن عکس در محیط‌های کم نور نویز را کاهش دهد.

گوشی A7 به دلیل دارا بودن سیستم دوربین هوشمند، تراز سفیدی تصویر، میزان اشباع رنگ و سطح روشنایی را  خودکار تنظیم می‌کند. همینطور، این دوربین 19 حالت خاص دارد تا تصاویر نهایی شما تا حد ممکن طبیعی به نظر برسند. Galaxy A7 دارای قابلیت Smart Beauty (زیبایی هوشمند) هست و به دلیل برخورداری از قابلیت نوردهی حرفه‌ای باعث می شود تا ظاهر و حس سلفی‌های شما خاص تر شود.

طراحی با دوام کارایی بالا

گوشی سامسونگ Galaxy A7 به دلیل طراحی ارگونومیک و حسگر اثر انگشت خوش دست و کار کردن با آن آسان است. وجود قاب شیشه ایی با ابعاد 2.5 بعدی در پشت آن سبک و محکم می باشد. قابلیت App Pair امکان مدیریت همزمان دو برنامه را فراهم می کند تا بتوانید در صورت داشتن مشغله زیاد و انجام کارهای بیشتر، به‌راحتی چند کار را با هم انجام دهید. و همزمان فیلم تماشا کنید و پیامک بدهید.

 امنیت بالا و راحت

گلکسی A7 دارای حسگر اثرانگشت که ورود آسان به سیستم وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها را برای شما فراهم می کند از طرفی می‌توانید با فناوری تشخیص چهره با نگه داشتن تلفن مقابل صورتتان قفل آن را باز کنید و مطمئن باشید که اطلاعات شما دست کسی دیگر قرار نمی گیرد.

راه حل امنیتی که سامسونگ برای حفظ فضای خصوصی در نظر گرفته است پوشه امنیت سامسونگ می باشد که با رمزگذاری اطلاعات مانند عکس، اسناد و فایل‌های ضبط صدا سطح دسترسی را محدود می کند. و این ویژگی در فروشگاه ساتل دیجیتال امتحان شده است.

بیشتر ذخیره کنید

با حافظه microSD دارای قابلیت ارتقا تا 512 گیگابایت، می‌توانید تمام اطلاعات و مطالب مهم را در گوشی‌تان ذخیره. کنید و اطلاعات، فیلم‌ها و عکس‌های دلخواه را با پوشه امنیت سامسونگ رمزگذاری کنید.

دکمه Bixby این بار در سری A

بیکسبی یک سیستم صوتی است که بتوانید بدون لمس کردن صفحه نمایش تمام کارها را با مکالمه انجام دهید. برای استفاده از Bixby با یک لمس یا حرکت ساده به سرعت به آنچه نیاز دارید دسترسی پیدا می کنید. صفحه اصلی Bixby رفتار و برنامه‌های مفید و محتوا را بر اساس الگوهای استفاده‌تان ذخیره می کند و طبق این عادات اطلاعات مشابه در اختیار شما قرار می دهد.از اعلان‌های پیام تا به‌روزرسانی‌های خبری، Bixby اطلاعات مرتبط‌‌ را از برنامه‌های مختلف می‌گیرد و می‌توانید تنها با یک صفحه به خواسته‌های بیشتری برسید.

اعلان Bixby

در هرجا و هر زمان که لازم است پیام یادآوری را دریافت کنید. Bixby در برنامه های مورد علاقه شما قرار دارد و طبق زمان و مکان یادآوری ها به شما انجام می شود.

Bixby صوتی

Bixby صوتی راهی سریع تر برای رسیدن به خواسته های شما می باشد. کنترل صوتی Bixby این امکان را به شما می‌دهد تا بدون صرف زمان برای جستجو در دستگاه با تنظیمات تلفن  صحبت کنید و به Bixby اجازه دهید کارها را انجام دهد.

گوشی سامسونگ گلکسی A7 2018 را می توانید ازفروشگاه ساتل دیجیتال با گارانتی اصل

ارسال نظر