تحلیل گوشی سامسونگ گلکسی 2018 Galaxy A9

تحلیل گوشی سامسونگ گلکسی 2018 Galaxy A9
گوشی سامسونگ گلکسی A9 2018 جدیدترین گوشی پیشرفته سامسونگ دارای سیستم عامل Android 8.0 اوریو و با نمایشگر 6.3 اینچ 2220 در 1080 پیکسل با دوربین 24 مگاپیکسل و دارای دو سیم کارت همزمان فعال می باشد.

طراحی شده برای انجام کارهای بیشتر

با گوشی های Galaxy A9 که در رنگ‌های گوناگون عرضه می‌شود تجربه جدیدی از سری گوشی های سامسونگ را داشته باشید. با اولین دوربین چهارگانه عکس‌هایی زیبا بگیرید. با صفحه نمایش نامحدود 6.3 اینچی و صدای فراگیر Dolby Atmos و با طراحی شیک و ارگونومیک این گوشی در حین ارتباط با دیگران راحتی را در دستانتان احساس کنید.

اولین تلفن هوشمند مجهز به دوربین چهارگانه

برای گرفتن عکس های زیبا، چهار برابر راه جدیدتر پیدا کنید. Galaxy A9 به خاطر داشتن چهار دوربین عقب تقریباً هر لحظه‌ای را ثبت می‌کند. و با قابلیت‌های هوشمند، مانند «بهینه‌ساز صحنه» و «تشخیص عیب و نقص»، کیفیت عکس‌هایتان را بدون بالا می برد.

Galaxy A9 با داشتن دوربین 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال 2 برابرحتی از فاصله‌ای دور عکس‌هایی زیبا و واضح را ثبت می‌کند. با قابلیت «فوکوس زنده» عکس های زیبا از افراد بگیرید. دوربین 5 مگاپیکسلی عمق‌سنج و دوربین اصلی عمق میدان را تنظیم می‌کنند و برای افزودن ظاهری حرفه‌ای به عکس‌هایتان، پس‌زمینه را تار می‌کنند.

 قابلیت تشخیص عیب و نقص در گوشی Galaxy A9 مانند یک مشاور عکاسی هوشمند است که بسته بودن چشم تاری صورت و نور پس‌زمینه را تشخیص می‌دهد و زمانی که عکستان مشکلی داشته باشد، به شما می گوید.

ساخته‌شده برای بهره‌وری بیشتر

 انجام همزمان چند کار را بهبود بخشید. قابلیت App Pair به شما اجازه می‌دهد دو برنامه‌ای را که اغلب با هم استفاده می‌شوند، به‌طور همزمان باز کنید. قابلیت Snap Window پنجره‌ای مهم را در بالای صفحه ضمیمه می‌کند تا در حین کار کردن روی موارد دیگر در قسمت پایین صفحه، بتوانید به‌طور همزمان فیلم تماشا کنید یا چت کنید.

 ترکیب پردازنده هشت هسته‌ای و رم 6 گیگابایتی یا 8 گیگابایتی این گوشی، عملکردی را ارائه می‌دهد که شما را از سرعت بالای دائم بهره‌مند می‌کند.

امنیت بالا در گلکسی A9

در گلکسی A9 با نگه داشتن تلفن مقابل صورتتان به راحتی قفل آن را باز کنید. فناوری تشخیص چهره تنها به کاربران ثبت‌شده اجازه دسترسی می‌دهد تا داده‌های شخصی در دست افراددیگر قرار نگیرد.

راه دیگر دسترسی امنیتی در Galaxy A9  اسکن اثر انگشت است که ورود آسان به سیستم وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها را برای شما ممکن می‌کند تا بتوانید به روشی بی‌نقص از عملکرد چندکاره بهره ببرید.

قابلیت پوشه امن فضای خصوصی و کاملاً رمزگذاری‌شده‌ای را روی تلفنتان ارائه می‌دهد که تنها شما به آن دسترسی دارید و می‌توانید فایل‌هایی را که مایلید قفل شوند از سایر فایل‌ها جدا کنید. و فایل‌ها و برنامه‌های مهمتان، تحت یک لایه حفاظتی اضافی قرار می‌گیرند، چرا که توسط Samsung Knox محافظت می‌شوند.

دکمه Bixby این بار در سری A

بیکسبی یک سیستم صوتی است که بتوانید بدون لمس کردن صفحه نمایش تمام کارها را با مکالمه انجام دهید. برای استفاده از Bixby با یک لمس یا حرکت ساده به سرعت به آنچه نیاز دارید دسترسی پیدا می کنید. صفحه اصلی Bixby رفتار و برنامه‌های مفید و محتوا را بر اساس الگوهای استفاده‌تان ذخیره می کند و طبق این عادات اطلاعات مشابه در اختیار شما قرار می دهد.از اعلان‌های پیام تا به‌روزرسانی‌های خبری، Bixby اطلاعات مرتبط‌‌ را از برنامه‌های مختلف می‌گیرد و می‌توانید تنها با یک صفحه به خواسته‌های بیشتری برسید.

اعلان Bixby

در هرجا و هر زمان که لازم است پیام یادآوری را دریافت کنید. Bixby در برنامه های مورد علاقه شما قرار دارد و طبق زمان و مکان یادآوری ها به شما انجام می شود.

Bixby صوتی

Bixby صوتی راهی سریع تر برای رسیدن به خواسته های شما می باشد. کنترل صوتی Bixby این امکان را به شما می‌دهد تا بدون صرف زمان برای جستجو در دستگاه با تنظیمات تلفن  صحبت کنید و به Bixby اجازه دهید کارها را انجام دهد.

گوشی گلکسی A9 2018 را به زودی می توانید از فروشگاه ساتل دیجیتال خریداری کنید.

ارسال نظر