گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس معرفی شدند

گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس معرفی شدند
گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس معرفی شدند بعد از مدت ها سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۱۹ از دهمین سری از گوشی های خانواده نوت با نام نوت 10 و نوت 10 پلاس معرفی کرد.

گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس معرفی شدند

بعد از مدت ها انتظار سامسونگ از جدیدترین اعضای خانواده ی محبوب گلکسی نوت رونمایی کرد.در گذشته سری گوشی های گلکسی نوت با صفحه نمایش بزرگتر و قلم اس پن سری ارتقایافته از خانواده ی گلکسی اس بودند. در سال های اخیر گوشی های سری S سامسونگ با تفاوت کمی نسبت به گوشی های سری نوت به بازار عرضه می شدند. اما به نظر می رسد گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس با ویژگی های منحصر به فرد در راه هستند.

مشخصات سامسونگ Note 10 و Note 10 Plus

سامسونگ دو گوشی Note 10 و Note 10 Plus را به نمایشگرهای ۶.٣ و ۶.٨ اینچی امولد با رزولوشن QHD Plus مجهز کرده است. این دو گوشی بسته به بازار هدف به تراشه های اگزینوس ٩٨٢۵ و اسنپدراگون ٨۵۵ مجهز خواهند شد. سامسونگ برای دو نسخه عادی و پلاس دو کانفیگ پایه ٨/٢۵۶ و ١٢/٢۵۶ و همچنين نسخه ای مجهز به ۵١٢ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته است. ظرفیت باتری نیز در نسخه های عادی و پلاس به ترتیب ٣۵٠٠ و ۴٣٠٠ میلی آمپر ساعت خواهند بود. به علاوه دو گوشی Note 10 و Note 10 Plus از تکنولوژی شارژ سریع ٢۵ و ۴۵ واتی بهره مند خواهد بود. اما شارژر در جعبه توان خروجی معادل ٢۵ وات خواهد داشت. همچنین نسخه پلاس دارای درگاه کارت حافظه خواهد بود در حالیکه این قابلیت در نسخه عادی غایب است. در این دو مدل خبری از دکمه بیکسبی و جک هدفون نخواهد بود. به علاوه هر دو گوشی از حافظه‌ی UFS 3.0 بهره‌مند هستند.


.
نسخه عادی از سیستم دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی ١٢ مگاپیکسلی به همراه لنزی با دیافراگم متغیر f/1.5 و f/2.4, ١۶ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید ١٢٣ درجه و ١٢ مگاپیکسلی تله فوتو بهره‌مند است. مدل پلاس از سیستم دوربین یکسان به علاوه سنسور ToF بهره مند است. به علاوه در این سری قلم S Pen به لطف وجود شتاب سنج و ژیروسکوپ از ژست های حرکتی بدون نیاز به تماس پشتیبانی می‌کند. به لطف وجود این ویژگی کاربر قادر خواهد بود بدون نیاز به تماس با گوشی از طریق S Pen اعمالی را صورت دهد. دوربین سلفی یک دوربین ١٠ مگاپیکسلی است. قیمت پایه دو نسخه Note 10( 8/256) و Note 10 Plus( 12/256) به ترتيب ٩۴٩ و ١٠٩٩ یورو اعلام شده است. پیش سفارش دو گوشی از امروز اغاز شده و از روز یک شهریور ماه به بازار عرضه خواهند شد.

ارسال نظر