خدمات تعویض ال سی دی انواع گوشی | با قیمت مناسب و تحویل فوری

خدمات تعویض ال سی دی انواع گوشی | با قیمت مناسب و تحویل فوری
خدمات تعویض شیشه شکسته ال سی انواع گوشی، خدمات تعویض گلس ال سی دی گوشی با قیمت مناسب و تحویل فوری توسط کارشناسان با تجربه و حرفه ای در تعمیرگاه ساتل دیجیتال

تعویض ال سی دی انواع گوشی | تعویض گلس انواع گوشی در ساتل دیجیتال

شکستن ال سی دی گوشی یکی از اتفاقای ناخوشایندی است که ممکن است برای هر فردی یکبار رخ دهد. شکستن ال سی دی گوشی و ترک برداشتن ال سی دی گوشی در اثر افتادن گوشی و ضربه خوردن گوشی رخ می دهد. البته ممکن است بارها گوشی شما از ارتفاع پرتاب شود یا به آن ضربه وارد شود ولی اتفاقی برای ال سی دی گوشی شما رخ ندهد و گاهی با یک ضربه کوچک ال سی دی گوشی یا تاچ ال سی دی گوشی شما آسیب ببیند.

البته در گوشی های آیفون علاوه بر شکستن ال سی دی احتمال شکستن شیشه پشت آیفون در مدل های آیفون 8 به بعد هم وجود دارد. در صورتی که این اتفاق برای شما افتاد می توانید با مرکز تعمیرات ساتل دیجیتال تماس بگیرید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل پیش آمد.  

هنگامی که گوشی ضربه می خورد این احتمال وجود دارد که ال سی دی گوشی بشکند. در این شرایط ممکن است نیاز به تعویض تاچ ال سی دی یا ال سی دی داشته باشید. تعویض ال سی دی و تعویض تاچ ال سی دی انواع گوشی یکی از خدمات قابل ارائه در مرکز تعمیرات گوشی ساتل دیجیتال است که توسط کارشناسان با تجربه و حرفه ای انجام می شود. ساتل دیجیتال با بیش از 15 سال تجربه در زمینه فروش و تعمیر گوشی، آماده ارائه خدمت به شما هستند. در این بخش تعمیرات تخصصی گوشی با هزینه مناسب و کوتاه ترین زمان انجام می شود. برای هماهنگی و چگونگی نحوه ارسال دستگاه با شماره 02188969497 تماس بگیرید. 

با وارد شدن ضربه به صفحه نمایش گوشی دو حالت وجود دارد. گلس ال سی دی یا تاچ ال سی دی بشکند و نیاز به تعویض پیدا کند. گلس گوشی در اینجا به معنای محافظ صفحه نمایش نیست. گلس در بین ما تعمیرکاران به معنی تعویض لایه شیشه ای روی ال سی دی است که توسط کارخانه نصب می شود. این لایه تاثیر شدت ضربه به ال سی دی را کنترل می کند. با شکستن گلس گوشی عملکرد صفحه نمایش به مشکل برنمی خورد. 

در حالی که با شکستن تاچ ال سی دی یا ال سی دی گوشی از لحاظ کارایی و ظاهری گوشی به مشکل برمی خورید و باید هرچه سریع تر اقدام به تعویض ال سی دی گوشی خود کنید. 

چگونه بفهمیم ال سی دی گوشی یا تاچ ال سی دی گوشی شکسته است؟

اگر صفحه نمایش گوشی شما ضربه دید و با لمس صفحه نمایش، هیچ واکنشی نسبت به دستور ایجاد شده رخ نداد یعنی تاچ ال سی دی گوشی شما نیاز به تعویض دارد. اما اگر با ضربه وارد شده هیچ تصویری روی صفحه گوشی نمایش داده نشد ال سی دی گوشی آسیب دیده است و باید آن را تعویض کنید.

هزینه تعویض ال سی دی و تاچ ال سی دی چقدر است؟

یکی از مهم ترین موارد هنگام تعویض ال سی دی و تاچ ال سی دی بحث هزینه آن است. تعویض گلس ال سی دی هزینه کمتری نسبت به ال سی دی دارد. و البه این قضیه بستگی به مدل گوشی و نوع گوشی دارد. برای اطلاع از هزینه تعویض ال سی دی و گلس می توانید با بخش تعمیرات ساتل دیجیتال تماس بگیرید. تعمیرات دستگاه شما بصورت حضوری و یا ارسال دستگاه به تعمیرگاه امکان پذیر خواهد بود. برای ارسال گوشی جهت تعمیر کافیست قبل از ارسال با بخش تعمیرات ساتل دیجیتال هماهنگ کنید. بعد از اینکه بسته شما از طریق پیک یا پست توسط همکاران ما تحویل گرفته شد، با شما تماس خواهند گرفت.

 تماس با بخش تعمیرات

برای تعویض ال سی دی انواع گوشی با شماره 88969497-021 تماس بگیرید.

آدرس: تهران، میدان فاطمی، میدان گلها، ابتدای خیابان کاج شمالی، پلاک 103 فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال

ساعت کار: همه روزه به جز روزهای تعطیل 10 صبح الی 19

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)