تعمیر گوشی شیائومی خاموش شده | تحویل فوری

تعمیر گوشی شیائومی خاموش شده | تحویل فوری
علت خاموش شدن ناگهانی گوشی های شیائومی، عیب یابی و تعمیر گوشی خاموش شیائومی در کوتاه ترین زمان توسط کارشناسان تعمیر با تجربه در ساتل دیجیتال

خاموش شدن گوشی شیائومی

شیائومی با تولید گوشی های ارزان با ظاهری زیبا طرفداران زیادی جذب کرده است. البته گوشی های شیائومی با وجود محبوبیت بالا بی نقص نبوده و کاربران مشکلاتی را درباره گوشی های شیائومی گزارش داده اند. یکی از این مسائل خاموش شدن ناگهانی گوشی های شیائومی است. بعضی از گوشی های شیائومی بطور ناگهانی خاموش می شوند یا چندین بار پشت سر هم خاموش و روشن می شوند. حتی اگر هیچ دکمه ای فشار داده نشده باشد و باتری گوشی کاملا شارژ شده باشد. در بخش تعمیرات ساتل دیجیتال افراد زیادی با مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی مراجعه می کنند. در این مطلب به بررسی علت خاموشی گوشی های شیائومی و راه حل آن پرداخته ایم. همراه ساتل دیجیتال باشید. 

علت خاموش شدن گوشی شیائومی

قبل از هر چیزی به بررسی علت خاموش شدن گوشی های شیائومی می پردازیم. مشکل خاموشی گوشی های شیائومی می تواند نرم افزاری یا سخت افزاری باشد. اما محض احتیاط قبل از انجام هر کاری می توانید با متخصصین حرفه ای در این زمینه مشورت کنید. 

  • حین به روزرسانی گوشی ناگهان خاموش می شود. 
  • نصب سیستم عامل نامناسب
  • حذف فایل های مهم گوشی
  • نصب نرم افزارهای مخرب روی گوشی
  • نصب بازی های سنگین روی گوشی که باعث داغ شدن گوشی می شود.
  • گاهی ممکن است این خاموشی به دلیل خرابی مدار پاور گوشی، ایراد در برد دستگاه، مشکلات LCD و خراب شدن دکمه پاور دستگاه باشد. در این شرایط ممکن است گوشی خاموش شود و دیگر روشن نشود. برای حل این مشکل باید به یک متخصص حرفه ای و با تجربه در زمینه تعمیرات گوشی مراجعه کنید و از انجام روش های غیر علمی بپرهیزید.  

    راه حل خاموش شدن گوشی شیائومی

    اما وقتی گوشی خاموش می شود باید چیکار کنیم؟ در ادامه چند روش آموزش می دهیم با بتوانید مشکل پیش آمده را برطرف کنید. 

    1. برگرداندن به تنظیمات کارخانه

    با ریست فکتوری کردن گوشی یا برگرداندن به تنظیمات کارخانه تمام اطلاعات ذخیره شده روی گوشی پاک می شود. اما تا حدودی مشکلات نرم افزاری پیش آمده را برطرف می کند. با این کار اگر نرم افزار مخربی روی گوشی نصب کرده باشید یا گوشی آلوده به ویروس شده باشد، از بین می رود. 

    برای ریست فکتوری کردن گوشی باید مراحل زیر را انجام دهید:

    وارد تنظیمات گوشی شوید.

    در انتهای صفحه وارد بخش Reset شوید. 

    سپس گزینه Erase all data را انتخاب کنید. 

    در آخر Ok را انتخاب کنید و منتظر شوید تا فرآیند ریست فکتوری انجام شود. 

    2. از داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری کنید

    از دیگر دلایل خاموش شدن گوشی های شیائومی داغ شدن بیش از حد گوشی می باشد. وقتی طولانی مدت از گوشی استفاده می کنید یا بازی های سنگین روی گوشی نصب کنید باعث داغ شدن گوشی و خاموش شدن آن می شود. 

    روش 4: از داغ‌شدن بیش‌ازحد گوشی خودداری کنید.

    یکی دیگر از علت‌های خاموش شدن ناگهانی گوشی شیائومی، داغ‌شدن بیش‌ازحد این گوشی است. وقتی که زیاد از گوشی‌تان استفاده می‌کنید یا آن را برای مدت‌طولانی شارژ می‌کنید، ممکن است به‌طور مکرر روشن و خاموش شود. در این صورت، باید دستگاه خود را خنک و کارهای زیر را انجام دهید:

    • مدت زمان طولانی از گوشی استفاده نکنید.
    • از گوشی در حال شارژ استفاده نکنید.
    • برنامه های اضافی را از گوشی حذف کنید. 
    • از نصب بازی های سنگین روی گوشی خودداری کنید. 

    3. فضای ذخیره سازی را خالی کنید

    اگر حافظه ی گوشی را بیش از حد اشغال کنید، سرعت گوشی را کند می کند و ممکن است باعث هنگ کردن و خاموش شدن گوشی شود. هر گوشی در حالت عادی باید حدود 300 مگابایت فضای آزاد داشته باشد تا در روند اجرای برنامه اختلالی ایجاد نشود. هر از گاهی فایل ها، عکس ها، ویدیو و ... را حذف کنید تا از خاموش شدن ناگهانی گوشی جلوگیری کنید. 

    4. به تعمیرکار گوشی مراجعه کنید

    اگر تمام موارد بالا را رعایت کردید و باز هم گوشی شما خاموش شد، باید از لحاظ سخت افزاری بررسی شود. در این شرایط حتما از کارشناسان و متخصصان با تجربه در زمینه تعمیر گوشی کمک بگیرید. 

    اگر گوشی شیائومی شما خاموش شده ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که قبل از انجام هر کاری برای تعمیر گوشی خاموش شیائومی تان می توانید با کارشناسان ساتل دیجیتال تماس بگیرید. برای اطلاع از نحوه پذیرش و تعمیر گوشی شیائومی خاموش شده در این مطلب همراه ساتل دیجیتال باشید. 

    فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال با بیش 15 سال سابقه در زمینه فروش و تعمیرات موبایل و لوازم جانبی آن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه با بهره گیری از دانش فنی روز، مشکلات به وجود آمده برای گوشی شما را به درستی تشخیص و برطرف می نمایند. شما می توانید جهت تعمیر گوشی خود با بخش تعمیرات فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال تماس بگیرید. تعمیرات دستگاه شما به صورت حضوری و یا ارسال دستگاه به تعمیرگاه امکان پذیر خواهد بود.

     تماس با بخش تعمیرات

    برای تعمیر گوشی شیائومی با شماره 88969497-021 تماس بگیرید.

    آدرس: تهران، میدان فاطمی، میدان گلها، ابتدای خیابان کاج شمالی، پلاک 103 فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال

    ساعت کار: همه روزه به جز روزهای تعطیل 10 صبح الی 19

    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)