تعمیر صفحه کلید تلفن بی سیم پاناسونیک | تحویل فوری

تعمیر صفحه کلید تلفن بی سیم پاناسونیک | تحویل فوری
مشکل کار نکردن و سفت شدن کلیدهای تلفن بیسیم پاناسونیک-ساتل دیجیتال تعمیرات تخصصی تلفن بیسیم پاناسونیک، عیب یابی مشکل تلفن های بی سیم پاناسونیک

مشکل سفت شدن شماره گیر تلفن بی سیم پاناسونیک - مشکل کار نکردن شماره گیر تلفن بی سیم پاناسونیک

حتما شما هم در هنگام استفاده از تلفن بی سیم خود به مشکل کار نکردن درست شماره گیر یا سفت شدن صفحه کلید تلفن پاناسونیک برخورد کرده اید. در این مواقع با خودتان فکر می کنید باید چکار کنید، در این صورت دو گزینه در برابر شما قرار می گیرد. اول اینکه اقدام به تعمیر صفحه کلید تلفن پاناسونیک کنید و دوم اینکه از خیر تعمیر آن گذشته و یک دستگاه جدید خریداری نمایید. با توجه به افزایش قیمت تلفن های بی سیم در این مدت اخیر تعمیر آن به صرفه تر و معقول تر می باشد. 

برند پاناسونیک جزو پر مصرف ترین های دستگاه های مخابراتی در ایران می باشد و دارای محصولات بسیار با کیفیت و با طول عمر بالا می باشد.

آیا تلفن بی سیم شما مانند گذشته کار نمی کند ؟

آیا شماره گیر تلفن تان بسیار سخت و با فشار بیش از حد عمل می کند ؟

پیشنهاد ما به شما تعمیر تلفن بی سیم توسط تعمیرکاران مجرب می باشد. با تعمیر اصولی و تعویض قطعات مستهلک شده دستگاه با قطعات استاندارد، کارکرد تلفن بی سیم شما مانند روز اول خود خواهد شد و می توانید به راحتی با شماره گیر تلفنتان کار کنید .

چرا شماره گیر تلفن بی سیم خراب می شود و مثل گذشته روان عمل نمی کند؟

تلفن بی سیم یکی از وسایل مخابراتی در منزل و محل کار می باشد. بسته به محیط استفاده از تلفن و شرایط محیطی پس از مدتی گرد و غبار و چربی و رطوبت به داخل تلفن بی سیم نفوذ می نماید و عملکرد تلفن به خصوص شماره گیر های آن را کند می نماید. با سرویس کامل صفحه کی پد و و تعویض قطعه کربن لازم دستگاه شما مانند روز اول کار خواهد نمود.

شما می توانید جهت بررسی و رفع عیب تلفن بیسیم پاناسونیک خود با کارشناسان تعمیرگاه فروشگاه ساتل دیجیتال مشورت نمایید.

 تماس با بخش تعمیرات

برای تعمیر تلفن بی سیم پاناسونیک با شماره 88969497-021 تماس بگیرید.

آدرس: تهران، میدان فاطمی، میدان گلها، ابتدای خیابان کاج شمالی، پلاک 103 فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال

ساعت کار: همه روزه به جز روزهای تعطیل 10 صبح الی 19

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)