تعویض شیشه پشت آیفون - تعویض درب پشت آیفون

تعویض شیشه پشت آیفون - تعویض درب پشت آیفون
تعویض درب پشت آیفون توسط متخصصین باتجربه با به روزترین تجهیزات روز در تعمیرگاه ساتل دیجیتال

تعویض شیشه پشت آیفون با تجهیزات حرفه ای - تعویض درب پشت آیفون

تعویض گلس پست یا درب پشت انواع مدل های آیفون از آیفون 8,8plus,X,Xs,Xs MAX,11,11 pro,11pro max,12,12 pro ,12pro max,13,13 pro, 13 pro max 

به دلیل شیشه‌ای بودن و شکننده بودن قاب پشت آیفون 11 و مدل های دیگر آیفون احتمال ترک خوردن و شکستن آن در اثر قرار گرفتن در کنار اجسام تیز و یا ضربه بسیار بالاست. کاربران زیادی به دلیل تعویض درب پشت آیفون به مرکز تعمیرات ساتل دیجیتال مراجعه می کنند. کارشناسان ما در این مرکز تعویض شیشه پشت آیفون را به صورت حرفه ای با به روزترین تجهیزات و قیمت مناسب انجام می دهند.

در صورتی که در اثر ضربه ال سی دی گوشی شما شکست، برای تعویض ال سی دی گوشی می توانید با مراجعه یا ارسال گوشی به مرکز تعمیر ساتل دیجیتال در کوتاه ترین زمان مشکل به وجود آمده را برطرف کنید.  

آیفون با به کار گیری یک لایه شیشه ایی ضد خش برای محافظت و زیباتر شدن، مقاومت آن را در برابر تماس با اشیای نوک تیز و خراش افزایش داده است. اما هر چقدر این مقاومت بالا باشد ممکن است در اثر بعضی ضربات ضعیف عمل کند. در این صورت باید به فکر تعویض گلس باشید.

گلس شیشه‌ای قاب پشت آیفون محکم روی گوشی موبایل پرس شده است و جدا کردن آن نیاز به لیزر، ابزار کار مخصوص و افراد متخصص دارد. اگر اینکار به صورت حرفه ایی انجام نشود ممکن است به قطعات گوشی موبایل آسیب وارد شود.

تعویض گلس پشت آیفون

تعویض درب شیشه ای پشت آیفون های سری X ، Xs MAX ,8,8 plus ,XR,11,11 pro, 11 pro max , 12 , 12 pro , 12 pro max و سری های جدید 13 , 13 pro ,13 pro max در بخش تعمیرات موبایل ساتل دیجیتال با کیفیت و دقت بالا انجام می شود.

روند برداشتن گلس پشت شکسته آیفون و جایگزینی آن با درب پشت جدید به روش های گوناگونی انجام می پذیرد و هر کدام از این روش ها معایب و مزایا خود را دارند . عملیات برداشتن گلس پشت آیفون می تواند با استفاده از دستگاه اتوماتیک لیزر جهت از بین بردن لایه چسب بین گلس و بدنه آیفون انجام شود و یا به طور دستی با ابزار های خاص این کار صورت گیرد. باید دقت داشت در هنگام استفاده از دستگاه لیزر در صورت کالیبره نبودن دستگاه امکان آسیب رساندن لیزر به قطعات داخلی، حاشیه قاب آیفون و یا دوربین دستگاه وجود دارد . 

مراحل کلی تعویض گلس پشت آیفون های سری 8 تا 13pro max تقریبا مشابه هم می باشد و در زیر برای شما لیست کرده ایم :

- پذیرش دستگاه بررسی آسیب وارد شده ، بررسی عملکرد دوربین ، فیس آیدی و آسیب دیدگی شیشه لنز دوربین 

-از بین بردن چسب بین گلس آسیب دیده و شاسی دستگاه توسط دستگاه لیزر ( این کار نیازمند دقت و حوصله زیاد برای بهتر شدن نتیجه می باشد)

-برداشتن گلس آسیب دیده قبل که پس از عملیات لیزرکاری راحت تر قابل جمع کردن است و در بعضی قسمت ها نیاز به خرد کردن آن می باشد و باید نهایت ظرافت و دقت را به کار برد تا به خود دستگاه آسیب وارد نشود.

-تمیز کردن سطح کار بعد از برداشتن گلس قبل . اگر کوچک ترین شیشه خرده هم روی کار باقی بماند هنگام قرار دادن گلس جدید و استفاده ممکن است باعث آسیب باتری یا قسمت های دیگر دستگاه بشود و در بعضی مواقع خسارت های جبران ناپذیری به جا می گذارد.

-نصب گلس جدید با چسب مخصوص و پرس دستگاه 

آیا با تعویض درب شیشه ای پشت آیفون ، ظاهر گوشی آیفون ما مانند قبل از آن می شود؟

پاسخ صادقانه به این سوال بستگی به وضعیت ضربه وارد شده به آیفون شما دارد. واضح است که هدف از تعویض گلس پشت آیفون بازگرداندن ظاهر زیبای گوشی به حالت قبل از ضربه است. گاهی ضربات وارده به دستگاه شدت زیادی داشته است و باعث تغییر شکل فریم گوشی، له شدن لبه های فریم، له شدگی لبه های قاب لنز دوربین شده است. در این حالت با تعویض شیشه پشت آیفون ممکن است به بهترین نتیجه ممکن از لحاظ ظاهری نرسیم. به دلیل تاب برداشتن قاب در اثر ضربه ممکن است گلس پشت جدید هم به درستی روی قاب فیکس نشود و یا فاصله های کوچکی بین شیشه و قاب باقی بماند.

تعویض گلس پشت آیفون

بنابراین توصیه می کنیم اگر ضربه وارد شده به آیفون شما بسیار زیاد است با مشاوره با کارشناسان تعمیر ساتل دیجیتال به طور کامل قاب و شاسی گوشی خود را با نمونه فابریک تعویض نمایید. این عمل مستلزم باز شدن کامل آیفون و جایگزاری تمام قطعات از روی شاسی قبلی آسیب دیده به روی شاسی جدید می باشد که باید با دقت و ظرافت بالایی صورت بگیرد. تعویض شاسی آیفون نسبت به تعویض گلس پشت هزینه بالاتری خواهد داشت.

پس از برداشتن درب شیشه ای پشت آیفون اقدام به تمیزکاری بدنه از چسب قبلی و خرده شیشه های باقی مانده می نماییم. در این مرحله اگر تغییر شکل ظاهری لبه های ایفون ماننده له شدگی لبه ها قابل اصلاح باشد اقدام به صاف کردن آن ها می نماییم تا پس از جایگزینی گلس نتیجه بهتری داشته باشیم.

پس از تمیزکاری بدنه آیفون گلس شیشه ای جدید را روی آیفون قرار داده و چک می کنیم تا به خوبی با لبه های قاب هماهنگ باشد. سپس با استفاده از چسب مخصوص و پرس گلس پشت جدید را روی شاسی آیفون می چسبانیم .

فروشگاه ساتل دیجیتال با 15 سال سابقه در زمینه فروش و تعمیرات گوشی و لوازم جانبی آن توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه با بهره گیری از دانش فنی روز ،مشکلات به وجود آمده برای گوشی شما را به درستی تشخیص و برطرف می نمایند.

شما می توانید جهت تعمیر گوشی خود با بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال تماس بگیرید. تعمیرات دستگاه شما به صورت حضوری و یا ارسال دستگاه به تعمیرگاه امکان پذیر خواهد بود.

روند پذیرش تعویض گلس پشت آیفون و تعمیر گوشی در بخش تعمیرات ساتل دیجیتال

  • مراجعه یا ارسال گوشی به بخش تعمیرات فروشگاه ساتل دیجیتال. در صورتی که قصد دارید گوشی خود را برای فروشگاه جهت تعمیر ارسال کنید برای هماهنگی با کارشناسان تماس بگیرید. (آدرس فروشگاه به همراه کد پستی جهت ارسال دستگاه از طریق پست و پیک در بخش تماس با ما وب سایت درج شده است.)
  • بررسی و عیب یابی توسط کارشناس و تخمین حدود قیمت 
  • در صورت تایید مشتری، گوشی جهت تعویض گلس پشت آیفون،  تعمیر، تعویض باتری و ... در تعمیرگاه ساتل دیجیتال باقی می ماند. 
  • گوشی توسط کارشناسان با تجربه و با استفاده از تجهیزات روز تعمیر و تست می شود و بعد از تعمیر جهت هماهنگی تحویل با شما تماس گرفته خواهد شد. 

 تماس با بخش تعمیرات

برای تعمیر گوشی آیفون با شماره 88969497-021 تماس بگیرید.

آدرس: تهران، میدان فاطمی، میدان گلها، ابتدای خیابان کاج شمالی، پلاک 103 فروشگاه موبایل ساتل دیجیتال

ساعت کار: همه روزه به جز روزهای تعطیل 10 صبح الی 19

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)