خدمات سرویس لپ تاپ - سرویس لپ تاپ برای جلوگیری از تعمیر

خدمات سرویس لپ تاپ - سرویس  لپ تاپ برای جلوگیری از تعمیر
لپ تاپ ها برای طول عمر بیشتر و کارایی بهتر نیاز به سرویس دارند. ما در ساتل دیجیتال با بیش از 15 سال سابقه فروش و تعمیر، خدمات سرویس لپ تاپ برای جلوگیری از هزینه های جانبی و تعمیرات آن را توسط کارشناسان باتجربه انجام می دهیم.

خدمات سرویس لپ تاپ - سرویس و تعمیر لپ تاپ

با افزایش قیمت لپ تاپ ها بهترین کار استفاده درست و نگهداری از لپ تاپ است. لپ تاپ ها یک وسیله کاربردی برای کارهای روزمره و حرفه ای هستند. با افزایش قیمت لپ تاپ خیلی از افراد برای نگهداری از آن در تکاپو هستند. به همین دلیل کاربران به دنبال سرویس لپ تاپ برای افزایش عمر این نوع دستگاه ها هستند.

لپ تاپ ها بیشتر از گوشی و سایر لوازم دیجیتالی نیاز به مراقبت دارند. این دستگاه به دلیل قابل حمل بودن و استفاده برروی فرش، پتو و ... باعث ورود گرد و خاک به داخل لپ تاپ می شود. یکی از کارهایی که منجر به افزایش طول عمر و کارایی این دستگاه می شود سرویس لپ تاپ است.

شما با سرویس سالانه لپ تاپ و استفاده استاندارد از آن می توانید عمر دستگاه را افزایش می دهید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات لپ تاپ و تعویض قطعات ندارید. ما در ساتل دیجیتال با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فروش و تعمیر لپ تاپ و لوازم دیجیتال خدمات سرویس لپ تاپ را در کوتاه ترین زمان برای شما فرآهم آورده ایم. برای اطلاع از خدمات سرویس لپ تاپ همراه ساتل دیجیتال باشید. 

در خدمات سرویس لپ تاپ چه اقداماتی انجام می شود؟

لپ تاپ ها دستگاه های ظریف و حساسی هستند و به دلیل قابل استفاده بودن در هر محیطی بیشتر در معرض آلودگی و اصطلاک قرار دارند. یکی از قطعات مهم لپ تاپ که نیاز به سرویس دارد، فن لپ تاپ است. 

سرویس فن لپ تاپ - سرویس سیستم خنک کننده لپ تاپ

سیستم خنک کننده لپ تاپ وظیفه انتقال حرارت تولید شده توسط پردازنده اصلی و پردازنده تصویر را دارد. این سیستم یک فن دارد که مسئول خنک کردن این مجموعه را دارد. فن لپ تاپ باید با دور پایین و حرارت کم کار کند. بعد از مدتی ورودی فن را گرد و غبار می گیرد و راه خروجی هوا را می گیرد. در این شرایط حرارت و دور فن افزایش می باید. این افزایش دما و دور بالا باعث آسیب رسیدن به سایر قطعات لپ تاپ می شود. این موضوع بسیار با اهمیت است و حتما سالانه برای سرویس سیستم خنک کننده لپ تاپ به مراکز تعمیر معتبر مراجعه کنید.

در صورتی که فن لپ تاپ شما کارکرد مناسبی نداشته باشد، می تواند به قطعات لپ تاپ آسیب وارد کند و هزینه بالایی را به شما وارد کند. اگر فن لپ تاپ کارکرد درستی نداشته باشد و با دور پایین گردش کند بعد از مدتی کارایی خود را از دست می دهد. کارشناسان ما هنگام سرویس لپ تاپ فن را بررسی و گرد خاک آن را با دقت تمیز می کنند. شما با سرویس فن لپ تاپ و تمیز کردن آن از آسیب رسیدن به سایر قطعات لپ تاپ جلوگیری می کنید. 

همانطور که در بالا اشاره کردیم، لپ تاپ ها به دلیل قابل حمل بودن و امکان استفاده در هر مکانی بیشتر از کامپیوترها در معرض آسیب هستند. توصیه ما به شما این است که حتما از کول پد یا خنک کننده لپ تاپ استفاده کنید. کول پدها باعث گردش بهتر جریان هوا به داخل لپ تاپ و خنک شدن آن می‌شود. همچنین مانع ورود گرد و غبار سطح، فرش، پتو و ... به داخل لپ تاپ می شود. کول پدها انواع مختلفی دارند که براساس نیازتان می توانید، آن را انتخاب کنید. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید کول پد کارشناسان ساتل دیجیتال آماده پاسخگویی می باشند. 

سرویس لپ تاپ با تعویض خمیر سیلیکون لپ تاپ

اقدام بعدی در سرویس لپ تاپ تعویض خمیر سیلیکونی است. خمیر سیلیکونی ماده ای است که برای انتقال حرارت بین پردازنده و Heat Sink به کار می رود. کار خمیر سیلیکون این است که فضای خالی بین پردازنده و Heat Sink را پر می کند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اگر این فضا خالی باشد چه مشکلی برای لپ تاپ پیش می آید؟ اگر فضای بین پردازنده و Heat Sink خالی باشد دمای قطعات افزایش می یابد و به قطعات حساس لپ تاپ آسیب وارد می شود. پر کردن این فضا و تعویض خمیر سیلیکون لپ تاپ باعث می شود قطعات لپ تاپ در دمای مناسب کار کند و مانع آسیب رسیدن به لپ تاپ شود. 

سرویس لپ تاپ با تمیز کردن پورت های لپ تاپ

یکی دیگر از قطعات کاربری لپ تاپ ها، پورت های لپ تاپ است. در طول روز شما حتما بارها گوشی، فلش، هارد و ... را به لپ تاپ متصل می کنید. این اتصال ممکن است باعث ورود گرد و غبار به داخل پورت ها شود. هنگام سرویس لپ تاپ پورت ها با ابزارهای مخصوص شستشو داده می شود و مشکل عدم اتصال و قطعی برطرف می شود. 

اکثر کاربران سرویس لپ تاپ را خودشان انجام می دهند یا به افراد غیر حرفه ای می سپارند. در ظاهر سرویس لپ تاپ ممکن است کار ساده ای به نظر برسد اما این کار نیاز به دقت بالا و ابزار حرفه ای دارد. ممکن است سپردن سرویس لپ تاپ به افراد غیرحرفه ای باعث آسیب وارد شدن به قطعات لپ تاپ شما شود و مجبور به پرداخت هزینه هنگفت برای تعمیر و خرید قطعات شوید. شما می توانید برای حفظ سلامت دستگاه و اطمینان خاطر لپ تاپ خود را به مراکز تعمیر حرفه ای بسپارید.

بخش فنی ساتل دیجیتال با کارشناسان با تجربه و تجیهزات و ابزارهای حرفه ای لپ تاپ شما را با هزینه مناسب و فوری سرویس می کنند. با سرویس سالانه لپ تاپ در ساتل دیجیتال دیگر نیازی به پرداخت هزینه بابت تعمیر لپ تاپ ندارید و می توانید با انجام این کار عمر لپ تاپ را افزایش دهید.  

در صورتی که لپ تاپ شما نیاز به تعمیر دارد، بخش تعمیرات ساتل دیجیتال با بیش از 15 سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم دیجیتالی با کارشناسان با تجربه آماده ارائه خدمت به شما هستند. در این بخش تعمیرات تخصصی کلیه قطعات لپ تاپ با هزینه مناسب و کوتاه ترین زمان انجام می شود. برای هماهنگی و چگونگی نحوه ارسال دستگاه با شماره 02188969497 تماس بگیرید. 

در زمینه خدمات سرویس و تعمیر لپ تاپ اگر نیاز به مشاوره و سوال دارید کارشناسان ما آماده پاسخگویی می باشند. سوالات خود را می توانید در بخش نظرات، واتساپ یا پشتیبانی ساتل دیجیتال مطرح کنید. 

به روزرسانی در تاریخ 13 آذر 1401

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)