3 روش پیدا کردن شماره سریال و کد IMEI آیفون و آیپد یا آیپاد

3 روش  پیدا کردن شماره سریال و کد IMEI آیفون و آیپد یا آیپاد
3 روش پیدا کردن شماره سریال و کد IMEI آیفون و آیپد یا آیپاد، آموزش پیدا کردن شماره سریال و کد IMEI آیفون و آیپد یا آیپاد، چک کردن IMEI آیفون

3 روش پیدا کردن شماره سریال و کد IMEI آیفون و آیپد یا آیپاد

شماره سریال و کد IMEI هر دستگاهی دارای اطلاعات بسیار مهمی هستند. شما می توانید با کد IMEI دستگاه اصالت آن را بررسی کنید یا با داشتن این کد می‌توانید به جزئیاتی مانند سال و ماه تولید دسترسی داشته باشید.

در اینجا این سوال پیش می آید که کد IMEI و شماره سریال آیفون و آیپد را چگونه پیدا کنیم؟ در ادامه مطلب سه روش برای پیدا کردن شماره سریال به شما پیشنهاد می دهیم.

  • 1- پیدا کردن شماره سریال و کد IMEI آیفون و آیپد با استفاده از جعبه دستگاه

  • کد IMEI و شماره سریال آیفون و آیپدهای اپل بر روی جعبه آن‌ها ثبت شده است. اگر به جعبه آیفون یا آیپد خود دسترسی دارید باید به دنبال بارکد سفید رنگ آن باشید.

2- پیدا کردن شماره سریال و کد IMEI آیپد و آیپاد تاچ

تمام مدل‌های آیپد، آیپد پرو و آیپاد تاچ در پنل پشتی آن‌ها شماره سریال ثبت شده است. در آیپدهای اپل که از قابلتی سیم کارت پشتیبانی می کنند هم کد IMEI دستگاه در پنل پشتی ثبت شده است.

3- پیدا کردن کد IMEI و شماره سریال آیفون و آیپد با استفاده از برنامه itunes

شما با استفاده از برنامه itunes می توانید به راحتی کد IMEI و شماره سریال دستگاه خود را پیدا کنید. برای انجام این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

1- در مرحله اول باید آیفون یا آیپد را با استفاده از کابل رابط به کامپیوتری که برنامه itunes در آن نصب می باشد، متصل کنید.

  • 2- اگر برنامه itunes پس از اتصال دستگاه به کامپیوتر به صورت اتوماتیک اجرا نشد، برنامه را به صورت دستی اجرا کنید.
  • 3- در برنامه itunes، آیفون یا آیپد متصل به دستگاه را انتخاب کرده و به منوی Summary مراجعه کنید.
  • 4- برای یافتن کد IMEI و شماره سریال آیفون باید گزینه Phone Number را انتخاب کنید. برای پیدا کردن شماره سریال آیپد اپل با نسخه پشتیبانی کننده از سیم کارت باید گزینه Serial Number را انتخاب کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)